بنگالورو مبتنی بر فناوری مبتنی بر فضا Astrogate Labs کیف های Pre-Series A را به رهبری Speciale Invest تأمین می کند

Speciale Invest با سرمایه گذاری در Anicut Angel Fund و دیگران به عنوان چشم انداز آزمایشگاه های Astrogate در مورد میراث فضایی و سایر موارد وارد شد.

آزمایشگاه های Astrogate ، استارتاپی با فناوری فضایی مستقر در بنگالورو که توسط Nitish Singh و Kedlaya در سال 2017 تأسیس شد ، در دور بودجه Pre-Series A خود به رهبری Speciale Invest در 24 نوامبر ، مبلغ محرمانه ای جمع آوری کرد. در دور تأمین بودجه نیز از طریق Anicut Angel Fund ، SuprValue.vc و سرمایه گذار قبلی FirstCheque.vc مشارکت شد. این شرکت قصد دارد با استفاده از بودجه ، ترمینال های پرواز خود را به فضا راه اندازی کند تا به هدف بزرگتر خود یعنی ساخت یک زنجیره کامل از سیستم های ارتباطی نوری برسد. Astrogate قصد دارد در سال 2021 میراث فضایی بسازد.

نیتش سینگ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، در مورد جمع آوری کمک مالی ، آزمایشگاه های آستروژیت گفت: “تمرکز ما بر حل گلوگاه ارتباطات فضایی بوده و هست. جمع آوری کمک های مالی فعلی اعتبار چشم انداز ما است. اعتمادی که سرمایه گذاران ما به ما نشان داده اند ، غرق در ما شده است. »

“در حال حاضر ، سیستم های فضایی تا حد زیادی به پروتکل های RF برای ارتباطات بین سیاره ای ، بین ماهواره ای و ارتباط زمین به زمین متکی هستند. RF کار می کند اما هم از نظر پهنای باند محدود است و هم گران است. ما از همکاری با آزمایشگاه های Astrogate بسیار هیجان زده هستیم که معتقدیم این امر باعث مختل شدن بازار ارتباطات ماهواره ای کوچک می شود – با افزایش پهنای باند 10x + و کاهش هزینه 10x +. تیم ترکیبی منحصر به فرد از قدرت دامنه و سرسختی است که آنها را به فضا رهنمون می کند. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.