دریافت شماره شبا بانک سپه با شماره کارت

قصد داریم در این جا در مورد بانک سپه و چگونگی دریافت شماره شبا بانک سپه صحبت کنیم و این موضوع که شماره ی شبا بانک سپه چه کاربرد هایی دارد اشاره کنیم.

بانک سپه بزرگ ترین و اولین بانک دولتی ایران است که سهام بانک به طور کامل در دست دولت ایران می باشد. بانک سپه در سال 1304 با نام پهلوی قشون شروع به کار کرد و هدف این بانک رفع کردن احتیاجات ایران در امور تجاری و اقتصادی پایه گذاری شده بود. مهمترین فعالیت های بانک سپه در صحنه بین الملل خدماتی از جمله افتتاح انواع حساب های سپرده، انجام نقل و انتقال پول، افتتاح اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبار اسنادی، پوشش اعتبارات اسنادی، تأیید اعتبار اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی می باشد.

باید اشاره کرد که بانک سپه همانند بانک ملی دارای موزه اختصاصی سکه است که یکی از غنی ترین موزه های سکه خاورمیانه به شمار می رود و در این جا سکه های مختلف از دوره های تاریخی ایران مشاهده می کنید. یکی از چشم انداز های بانک سپه در سال 1400 این است که به عنوان انتخاب اول مشتری شناخته شود و در بیانه ای که داده است اظهار داشته که این بانک با رعایت اصول بانک داری بدون ربا، اصول حرفه ای مشتری مداری و اطمینان در به کارگیری اصول امنیت اطلاعات در بانک داری و کمک به ارتقا رفاه جامعه، در پی ایجاد چهره ای مثبت و مطلوب در جامعه است. از دیگر خدمات بانک سپه برای سال جدید داشتن سررسید هوشمند بانک سپه است که به منظور تکمیل سبد محصولات متنوع خود، برنامه تقویم اختصاصی خود را با عنوان “سر رسید هوشمند سپه” با ویژگی های منحصر به فرد تهیه و در اختیار هموطنان قرار داده است.
راه‌های درآمد دلاری در شرایط فعلی ایران چیست؟!
می‌دونی پردرآمدترین شغل تو ایران چیه؟!
کارشناسی خودرو در کمتر از یک ساعت! (فرم رو پر کن)
از رنگ شدگی تا وضعیت فنی خودرو، توسط ماهرترین کارشناسان
شماره شبا بانک سپه چیست؟

با ورود سیستم تسویه ناخالص آنی یا “ساتنا” و سیستم تبادل الکترونیکی یا همان “پایا” در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، امکان انتقال پول از هر حساب در هر بانکی به هر حساب دیگری در بانکی دیگر به صورت الکترونیکی وجود دارد. بنابراین با راه اندازی این دو سیستم می توان گفت که انتقال پول به یک حساب در بانک دیگر همان قدر ساده شده است که دریافت پول و سپرده گذاری در یک حساب در همان بانک ساده است. در نتیجه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای تسریع در واریزی به حساب مقصد، ساختار یک شناسه منحصر به فرد برای هر حساب در هر شعبه از هر بانک را تعیین کرده است. از شماره شبا به جز انتقال پول به بانک های داخلی امکان نقل و انتقالات به خارج از کشور میسر است. اکنون سریع ترین و مطمئن ترین راه برای هرگونه انتقال وجه از طریق شماره شبا خواهد بود و در صورت وجود هرگونه اشتباه هنگام ورود به آن، سیستم های بانکی از اشتباه مشتری هنگام وارد کردن شبا یا اشتباه کارمند بانک هنگام وارد کردن اطلاعات مطلع می شود و آن را گزارش می دهد. در این گونه نقل و انتقلات ذکر هرگونه مشخصات از جمله: نام بانک، نام یا کد شعبه، نوع حساب و یا اطلاعات نظیر آن نیاز نمی باشد و وجه به صورت الکترونیکی برایتان حواله می شود.

شماره ی شبا یک شماره ای شامل 24 رقم می باشد و اول این شماره از حروف IR به کار برده می شود که نشان دهنده نام اختصاری بین المللی ایران می باشد و همچنین وجود ارقام کنترلی در این شناسه که برای جلوگیری از خطا در مقابل شماره شناسایی هر بانک قرار داده شده است. به این ترتیب می توانید بدون نیاز به اطلاعات دیگر در یک حساب، به راحتی مبالغ مورد نیاز را از یک حساب به حساب دیگر منتقل کنید.
دریافت شماره شبای بانک سپه

برای دریافت شماره شبا بانک سپه شما می توانید با مراجعه حضوری به بانک و دستگاه پز و یا مراجعه غیر حضوری از طریق اینترنت اقدام کنید. تمامی مشتریان بانک سپه می توانند شماره ی شبا مرتبط با حساب خود را از طریق روش های رایج زیر دریافت کنند:

دریافت شناسه شبا بانک سپه از طریق پیامک
دریافت شماره شبا بانک سپه از طریق سامانه تهران شارژ
دریافت شناسه شبا از طریق وب سایت بانک سپه
تبدیل شماره ی حساب بانک سپه به شبا
دریافت شماره حساب بانک سپه از طریق خود پرداز

دریافت شماره شبا ازطریق سامانه بانک سپه

برای دریافت شماره ی شبا بانک سپه از طریق سامانه ابتدا باید سامانه بانک سپه را در اینترنت جستجو کنید و بعد با وارد کردن شماره ی حیاب خود می توانید شماره ی شبا را دریافت کنید.
دریافت شماره شبا ازطریق حساب بانک سپه

برای به دست آوردن شماره ی شبا بانک سپه برای هر یک از حساب هایتان فقط کافیست شماره ی حساب مورد نظر خود را وارد کنید و سایت رده این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با راحت ترین راه ممکن به شماره شبا بانک سپه دست پیدا کنید. در مرحله اول باید سایت رده را در اینترنت جستجو کنید و پس از انتخاب بانک سپه و ورود به درگاه سایت، با وارد کردن شماره ی حساب بانک سپه در کادر و پرداخت هزینه ی کارمزد بانکی به راحتی می توانید شماره شبا را دریافت کنید و نام دارنده مقصد را مشاهده خواهید کرد. فقط از وارد کردن شماره ی حساب اطمینان حاصل کنید.
دریافت شماره شبا ازطریق شماره کارت بانک سپه

دریافت شماره ی شبا بانک سپه از طریق کارت امکان پذیر نمی باشد و جزو معدود بانک هایی است که از این قابلیت بی بهره است.
دریافت شماره شبا بانک سپه از طریق پیامک

با ارسال پیام کوتاه به سامانه پیامکی و شماره گیری 300066 می توانید شماره شبا بانک تجارت را به راحتی دریافت کنید.
معرفی چند سامانه ی خدمات اینترنتی

در این قسمت به چند سایت کاربردی که برای به دست آوردن شماره ی شبای بانک سپه طرحی شده اند اشاره می کنیم: رده، بانک اول، تهران شارژ، اینفو، بنکر و ….. که برای آسودگی کاربران بانک سپه طراحی شده اند و مشتریان می توانند به راحتی و در خانه بدون نیاز به مراجعه به بانک سپه و یا خودپرداز بانک سپه شماره ی شبا ی خود را دریافت کنند به خصوص در شرایط پر خطر فعلی و با وجود محدودیت هایی که در سراسر دنیا حاکم شده است.

منبع : گسترش نیوز