واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

هدرز رو گير نياورديم . بعد دریچه گاز رو هم پولیشش کن . بیشتر خودرو های امروزی که مجهز به آپشن هایی چون کروز کنترل و یا محدود کننده سرعت هستند از مکانیزم دریچه گاز الکترونیکی استفاده خواهد شد . پس از پوشیدن لباس کامل موتور سواری و به سر گذشتن کلاه کاسکت ریس که همین لباس های مخصوص برای خودش داستان داره، قطع کن را فعال می کنیم تا سوخت وارد انژکتور شود و سپس استارت این موتور سیکلت را فشار می دیم. در ادامه ، تک تک این قطعات و وظیفه هر کدام را تشریح می کنیم. ما هم در زمان سفر می کنیم و از سال 2020 یکراست به دهه 70 میلادی میرویم. دسته اول سوپراسپرتهای خاص مثل فراری F40، لامبورگینی کانتاش، فورد F40 و یا شلبی کبرا هستند که از نظر توانمندیهای فنی در سطح بسیار بالایی در زمان خود قرار دارند. لازم به ذکر است برای دسته بندی هدرزها،شرکت های سازنده آنها را به صورت ترکیب عددی معرفی می کنند که بسته به شکل ظاهری آنها نامگذاری می شوند. نکته قابل توجه این است که هر کدام از این قطعاتی که نام بردیم جز قطعات حیاتی موتور هستند نیاز است که یک فرد متخصص روی آنها کار کند زیرا ممکن است که شما با دست بردن به میل سوپاپ مشخصات اشتباه به موتور ماشین به شدت آسیب برسانید.

البته می گه ECU را با نوع مگان 1600 عوض کرده و برنامه ریزی مجدد کرده(تو نمایندگی حافظ قطعات اصفهان)و با قیمت 1 میلیون! با سپاس از SeriousSam ، اگر تونستيد شماره تلفن نمایندگی حافظ قطعات اصفهان رو برام بگزاريد همچنين Contact Info فروشنده هدرز و توربو کلیودرتركيه . با پورت و پولیش و تغییر سوزن و ردیف کردن درچه هوا و فیلتر هوا انتظار افزایش چند اسب بخار رو داشته باشم؟ راستی از کجا فهمیدی 5 اسب زیاد شده؟ راستی تا الان که روی ecu کاری نکردید؟ پس اینجوری که میگی پورت و پولیش خیلی موثره، هزینه ش هم مناسبه پس تصویب شد، این آقا مهدی کیه؟ حتی مورد داشته ایم که خودرو با نصب هدرز معاینه فنی برتر را هم گرفته است. هفته گذشته مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که بزودی سایپا اطلس در جایگاه یک کراس اوور جمع و جور به بازار کشور معرفی میشود. برای اطلاعات اولیه این خودرو عنوان می شود که سایپا اطلس در نسخه فول آپشن دنده ای به سنسور نور، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی، رهیاب ماهواره ای و…

مدیران مگا موتور و سایپا میگویند که در اواسط سال ۱۴۰۰ پیشرانه M۱۵GSI در کوییک S نصب خواهد شد. اولین و مهم ترین کار پورت و پولیش سر سیلندره که بیشترین تاثیر ممکن رو داره . از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت. هدرز در واقع یک منیفولد بهینه سازی شده و ارتقاء یافته است.هدرز همان وظیفه ی منیفولد یعنی ترکیب و هدایت دود به لوله های اگزوز را انجام می دهد با این تفاوت که با ایجاد فضای اختصاصی بیشتر برای هر سیلندر مانع ازدحام دودها در خروجی هدرز می شود. همسایه داییم 1 تندر ال پی داره که ادعا می کنه باش ماکسیما دنده ای را گرفته! پای رنو تندر ۹۰ – Renault Tondar 90 که با نام های ” ال ۹۰ ” “L90 ” و ” لوگان ” “Logan ” نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۸۶ به کشور باز شد. خودروهای اسپرت تولید شده در دهههای 60 تا 80 میلادی که در زمره خودروهای کلاسیک دستهبندی میشوند را میتوان به 3 دسته عمده تقسیمبندی کرد.

همچنین ساختار خروجی دود M15GSI از نوع هدرز و مجموع این تغییرات باعث می شود تا پیشرانه جدید کوییک S در اواسط سال جاری، ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتن متر تولید کند. هدرز عملا جایزگینی گران قیمت برای منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه می باشد و به دلیل قیمت زیاد و هزینه های تولید بسیار بالا ، کمتر از سوی خودرو سازان به شکل استاندارد استفاده خواهد شد . هدرز و مانیفولد اگزوز بهتر، سوپاپهای ورودی و خروجی بزرگتر، میزان تراکم بیشتر، پیستونهای آبدیده، شاتونهای قویتر برای دورهای بالا، پمپ یا سیستم روغنرسانی بهتر برای دورههای بالا تا موتور نرمتر کار کند، میللنگ و شاتونهای سبکتر و قویتر و بالانس برای کار در دورهای بالا هم میتواند بهکار بیاید. در فیلمهای تخیلی برای اینکه در زمان سفر کنند معمولا سوار وسیله خاصی میشوند یا قطعهای گمشده از یک پازل را میچسبانند! بر این اساس، میتوانید آنها برای زمان زیادی در حافظه خرید هدرز پراید نهان نگهداری کنید. 1- اگر موتور شما تمرینی هست و آن را درون کارگاه پیچیده اید حتما با اتصال ستاره راه اندازی کنید و مطلقا از مثلث استفاده نکنید. شمع ها را هم با نوع سوزنی عوض کرده و فنر ها را هم اسپرت کرده(جدایی از 1 میلیون ها)!