آشنایی با تابلو مولتی استایل

در خصوص تابلوی مولتی استایل نیز مانند تمام تابلوهای تبلیغاتی دیگر علاوه بر رقبای داخلی شاهد ورود رقبای خارجی به این صنعت نیز جاکلیدی مولتی استایل هستیم. خوردوهایی که از جنس ABS ساخته شده سبکتر از ماشین خودروهای دیگر هستند. در واقع مولتی استایل ها ورق های ABS دولایه می باشند. فولکسواگن T7 مولتی ون در ژوئن ۲۰۲۱ معرفی شده و استایل کلی آن شبیه نسل قبلی بوده اما از دماغهای گردتر، چراغهای جلوی نازکتر و ستون اضافی بین شیشه و دربهای جلو سود میبرد.

این قطعه یک پانل تخت است که دارای یک جفت نوار نورانی LED در بخش جلو بوده و همچنین نقاط اتصال بیشتری نیز در نظر مولتی استایل پلکسی گرفته شده است. دلتا همچنین گارد فولادی با طرح مشکی مات را به بخش جلو اضافه کرده و روی گارد نیز لامپهایی برای ایجاد روشنایی بیشتر در آفرود دیده میشوند. ام دی و اندازه ها و در این بخش وجود دارد که بر.

ورق مولتی های آیینه ای همانگونه که از اسمش مشخص است؛ به خوبی می تواند نور را منعکس کند که این انعکاس نور در مواردی همچون طراحی های داخل ساختمان، بسیار زیبا و خیره کننده است و تا حد زیادی استفاده از این ورق ها به جای پلکسی گلاس آیینه ای، سبب کاهش هزینه ی تمام شده پروژه ها می شود. داخل کابین این ون نیز صندلیهای ردیف دوم قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه وجود دارد و همچنین میزی چندکاره نیز بین ردیفها در نظر گرفته شده است. مولتی ون جدید با طیف وسیعی از سیستمهای کمکراننده در دسترس بوده و حتی سیستم IQ Drive هم وجود دارد که باعث ترکیب کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ خودرو بین خطوط میشود.

نسل جدید این ون با قوای محرکه پلاگین هیبریدی در دسترس بوده که از پیشرانه ۱.۴ لیتری TSi و واحدی الکتریکی با قدرت کلی ۲۱۵ اسب بخار تشکیل شده است. متخصصان آفرود در شرکت آلمانی دلتا ۴×۴ فولکسواگن T7 مولتی ون جدید را به محصولی آماده ماجراجویی در جادههای خارج شهری تبدیل کردهاند.