آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

البته با آموزش تعمیرات موبایل تخصصی و حرفه ای و کسب تجربه می توانید این درآمد را در مدت زمان کوتاهی به دست آورده و آن را افزایش دهید. این مدرک نیز از اعتبار بالایی برخوردار بوده و آموزشگاه های آزاد بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای دارند آن را صادر می نمایند. با توجه به گسترش استفاده از موبایل در بین انسانها در چند سال اخیر نیاز به متخصصان تعمیرات موبایل نیز به همان مقدار افزایش یافته است ، بر اساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حدود 40 میلیون از جمعیت ایران دارای گوشی هوشمند هستند ، حال که موبایل یک جزء جدا نشدنی زندگی روزمرهی همهی انسانها شده است و بیشتر کارهای انسان توسط موبایل انجام میشود ، طبیعی است که گاهی اوقات برای این وسیلهی پر کاربرد مشکلات و خرابیهایی نیز به وجود بیاید که مجبور به تعمیر آن شویم . در گذشته ارائه این مدرک به صورت کاغذی بوده اما در سال های اخیر یک کد به متقاضی داده می شود که این کد قابل استعلام بوده و با زدن کد ملی فرد در سیستم نمایان می شود.

در این دوره های آموزشی شرایطی برای کارآموزان فراهم شده است تا با در اختیار داشتن گوشی موبایل کلیه مباحث آموزشی را زیر نظر استاد دوره تمرین نمایند این امر باعث شده تا مباحث تعمیرات موبایل به خوبی در ذهن کارآموزان ثبت شده و آنها بدون استرس وارد بازار کار شده و نمره قبولی را در آزمون های تعمیرات موبایل به دست آورند. این مدرک از معتبرترین مدارک فنی و حرفه ای می باشد که برای دریافت آن نیاز است پس از شرت در دوره های آموزشی مربوطه، در آزمون های تئوری و عملی که به صورت سراسری برگزار می گردد شرکت نموده و نمره قبولی را کسب نمایید. حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی سازمان فنی حرفهای کسب نمره 50 از 100 است و حداقل نمره قبولی در آزمون عملی سازمان فنی حرفهای 70 از 100 است . مشاغل مختلفی در همهی کشورها وجود دارند که برای کسب مهارت در آن دسته مشاغل باید ، علاوه بر فراگیری آموزشهای تئوری ، به کسب مهارتهای عملی نیز پرداخته شود ، تعمیرات موبایل هم یکی از این مشاغل میباشد . لوپ حرفه ای (میکروسکوپ)، دستگاه تعویض گلس ۵ کاره، ست پروگرامر هارد آندرید و اپل، دستگاه تعویض فلت و تسترها از لوازم گرانتر برای راه اندازی تعمیرگاه موبایل است.

مدرک فنی و حرفه ای در بیشتر از 70 کشور دنیا دارای اعتبار بوده و افراد دارای این مدرک می توانند در سایر کشورها نیز مشغول به فعالیت در حوزه مورد نظر گردند. کلاس های آموزشی برای افراد شاغل می تواند به درخواست خودشان در روزهای تعطیل و یا آخر هفته برگزار شود. معمولا دوربین های موبایل به دلیل اینکه قطعاتی در معرض شرایط محیطی هستند، زود خراب می شوند. بررسی مدل های گوشی آیفون از سری ۵ تا سری 13 ، روش باز کردن گوشی آیفون، روش تعویض قطعات اپل، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی اپل، بررسی قطعات الکترونیکی SMD به کار رفته روی برد آیفون، آموزش نقشه خوانی آیفون و شماتیک خوانی، آموزش برداشتن CPU آیفون و تعویض آی سی های چسبی، آموزش پروگرام هارد گوشی آیفون، رام زدن و برنامه زدن، آموزش کار با دستگاه JC Rro 1000، روش تعویض آی سی فینگرپرینت، آموزش رفع ارورهای آیتونز و غیره از جمله سرفصل های ارائه شده در دوره تخصصی تعمیرات گوشی آیفون می باشد.

بسیاری از تعمیرگاه های موبایل به دنبال افرادی حرفه ای در این کار می باشند تا آنها را استخدام کرده و به صورت درصدی با آنها کار نمایند. هدف آموزش تمامی اصول لازم در تعمیر حرفه ای انواع برندهای گوشی های همراه است. به همین دلیل هنرآموزان در انتهای دوره قادر هستند برندهای مختلف گوشی، اعم از برندهای رایج و غیرمعروف تر را باز و بسته کرده و آن را بدون کاهش کیفیت تعمیر کنند. در انتهای دوره بعنوان کارآموز مجموعه میتوانید به خوداشتغالی برسید و با به کارگیری بهترین تجهیزات به کسب درآمد بپردازید. در ابتدای کار هم شما با باکس های Z3X و SETool کار میکنید. طی تمامی دوره ها همواره از ابزارهای تخصصی گوشی های مختلف استفاده می شود. برد، باتری، سمیکارت، رام، CPU برخی از مهم ترین قطعات در گوشی های موبایل است. آموزشگاه فن آموزان ارائه دهنده دوره های درآمدزا ویژه بازار کار از جمله آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش مکانیک خودرو ، آموزش plc ، آموزش برق خودرو ، آموزش برق صنعتی ، آموزش سیم پیچی موتور و … مدارک فنی و حرفه ای در انواع مختلفی ارائه می گردند که هر یک از آنها دارای مزایا و تسهیلات ویژه ای می باشند که فرد با توجه به کاری که در نظر دارد می تواند نسبت به دریافت هر آموزش تعمیرات موبایل هوشمند یک اقدام نماید.