استارت آپ بازی Krikey مستقر در سانفرانسیسکو اکنون با پشتیبانی Jio Platforms ، بازی جدید AR را با نام Yaatra راه اندازی می کند

خواهران دوقلو با توجه به بودجه تازه ، برنامه جدید بازی موبایل با واقعیت افزوده را راه اندازی می کنند.

Jio Platforms ، بزرگترین اپراتور مخابراتی در هند و که بیش از 20 میلیارد دلار از فیس بوک ، گوگل و سایر سرمایه گذاران برجسته امسال جمع آوری کرده است ، در حال پیشبرد یک مرحله تأمین مالی از یک شرکت مبتنی بر سانفرانسیسکو است که بازی های موبایل واقعیت افزوده (AR) را توسعه می دهد . جیو هدایت جمع آوری سرمایه از سری Krikey را بر عهده داشته است ، این شرکت در 2 دسامبر 2020 تأیید شده است. آنها اندازه دور سری A کریکی را اعلام نکردند.

کریکی قبلاً هیچ دور تأمین مالی را فاش نکرده است و جیو همچنین افرادی را که در دور جدید کریکی شرکت کرده اند ، به اشتراک نمی گذارد.

به عنوان بخشی از اعلامیه ، کریکی راه اندازی شده است یااترا، یک بازی جدید AR است که کاربران را به یک داستان اکشن ماجراجویانه دعوت می کند تا یک ارتش هیولا را شکست دهد. کریکی گفت: “با استفاده از سلاح هایی مانند تیر و کمان ، چاکرا ، رعد و برق و پیچ ، بازیکنان می توانند از طریق سطوح مختلف بازی های رزمی و پازلی نبرد کنند. techcrunch.

Krikey دو بازی اضافی از جمله توسعه داده است گوریل ها، بازی ای که این استارت آپ با مشارکت بنیاد حیات وحش الن دی جنرس ساخته است.

“ما معتقدیم که AR نه تنها در بازی بلکه در بسیاری از صنایع دیگر توانایی بالقوه ای برای برهم زدن نحوه تعامل مردم با دنیای اطراف خود دارد. ما بسیار خوشحالیم که از تلفن به عنوان پنجره ای برای بازگشت به دنیای طبیعی استفاده می کنیم و امیدواریم که تجربیات مردم در همدلی با پرندگان و گوریل ها و اکوسیستم های مختلف آنها را ترغیب به شروع به تغییر رفتارهای حفاظتی در دنیای واقعی کند. ” مصاحبه سال گذشته با چدار

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.