ایلان ماسک بار دیگر به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شد، در اینجا چگونه است

ایلان ماسک بار دیگر به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شد، در اینجا چگونه است

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا. رویترز

ایلان ماسک بار دیگر ثروتمندترین فرد جهان شد. مدیرعامل تسلا پس از افت 2.6 درصدی سهام LVMH برنارد آرنو در معاملات پاریس، از برنارد آرنو پیشی گرفت.

همانطور که در بلومبرگمجموع دارایی خالص ایلان ماسک در حال حاضر 192.3 میلیارد دلار است، در حالی که دارایی برنارد آرنو به 186.6 میلیارد دلار رسیده است.

ماسک و سرمایه‌دار لوکس، آرنو، امسال در فهرست میلیاردرهای بلومبرگ که 500 فرد ثروتمند جهان را فهرست می‌کند، در رتبه اول قرار گرفته‌اند.

مقالات مرتبط

ایلان

ایلان ماسک در سفر به چین با 16 وعده غذای مجلل پذیرایی شد

ایلان

آیا ایلان ماسک را در حال فروش مدل های خودروهای الکتریکی تسلا در تلویزیون خواهیم دید؟

چگونه ایلان ماسک بار دیگر ثروتمندترین فرد جهان شد؟

ثروت آرنو، مدیر اجرایی شرکت مادر برند لوکس ویتون LVMH، این هفته پس از افت 2.6 درصدی سهام LVMH در معاملات روز چهارشنبه پاریس کاهش یافت. این به نفع ماسک بود.

کاهش سهام LVMH ارزش خالص آرنو را پایین آورد و به نوبه خود به ماسک کمک کرد تا جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان پس بگیرد.

زمانی در معاملات زمانی بود که نوسانات در بازار 11 میلیارد دلار از دارایی خالص آرنو 74 ساله را در یک روز از بین برد.

چه زمانی آرنو از ماسک پیشی گرفت؟

در دسامبر سال گذشته، آرنو پس از افزایش ثروت ماسک به دلیل رونق در فروش کالاهای لوکس که قیمت سهام LVMH را بالا برد، از ماسک پیشی گرفت.

همچنین، کاهش شدید ارزش سهام تسلا به نفع فرانسوی کار کرد.

ارزش خالص ماسک در سال 2022 به زیر 200 میلیارد دلار کاهش یافت زیرا سرمایه گذاران سهام تسلا را به دلیل نگرانی هایی که مدیر ارشد اجرایی و بزرگترین سهامدار ارزشمندترین سازنده خودروهای برقی جهان بیشتر مشغول توییتر بود، که سال گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، کاهش داد.

با این حال، ارزش خالص ماسک در سال جاری با افزایش ارزشی بیش از 55.3 میلیارد دلار افزایش یافت، زیرا سهام تسلا تا به امروز 66 درصد افزایش یافت. در همین حال، ارزش Arnault از سال تا به امروز 24.5 میلیارد دلار افزایش یافته است. بلومبرگ گزارش گفت.

ماسک علاوه بر تسلا، ریاست شرکت موشکی SpaceX و Neuralink را نیز بر عهده دارد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام