این می تواند باعث ایجاد عفونت شود

در این رابطه می بایست نگهداری قبل و بعد از قرار دادن کامپوزیت دندان را مد نظر داشته باشید. آن ها در واقع یک راه حل نیمه دائمی برای دندان هایی هستند که ظاهر نا مناسبی دارند. کامپوزیت هایی که این شکرت تولید می کند دارای مزیت های منحصر به فرد است. زیرا استفاده از دهانشویه باعث می شود میکروب و باکتری هایی که در دهان فعالیت می کنند از بین بروند تا از پوسیدگی دندانی شما جلوگیری شود.

از دیگر تفاوتهایی که میان لمینت و کامپوزیت وجود دارد میتوان به تفاوت در مدت زمان نصب کامپوزیت زیبای دندان آنها اشاره کرد. زمانی که این تیکه ها یا میکروب ها در این مکان ها گیر می کنند ، به مرور زمان ممکن است سبب ایجاد بوی بد در دهان شود. برخی از ذرات این نوع کامپوزیت ها در محدوده 10 تا 15 میکرومتر و برخی دیگر در محدوده 40 متر هستند. متخصص ایمپلنت با در نظر گرفتن نگرانی ها و اهداف بیمار، نوع خاصی از کاشت را توصیه می کند.

این نوع درمان های زیبایی برای افرادی مناسب هستند که دارای دندان و لثه های سالم باشند. چرا که این ونیر های دندانی با ایجاد لایه ای نازک از سطح دندان در مقابل پوسیدگی محافظت می کنند. هنگامی که کامپوزیت ها بر روی دندان نصب شدند، شما دیگر نمی توانید رنگ کامپوزیت را تغییر بدهید و درصورتی که کلا آن ها را عوض کنید، می توانید رنگ را تغییر بدهید که در این صورت قیمت کامپوزیت دندان افزایش پیدا می کند. فشار زیادی را تحمل می کند.

کامپوزیت دارای استحکام زیادی است. • بعد از مصرف مواد غذایی مانند قهوه و چای که دارای مواد رنگی هستند، بهتر است مسواک بزنید. دارای هندلینگ بدون چسبندگی است. از جمله این موارد می توان به تاثیر لبخند روی چهره افراد نام برد، همین مسئله موجب شده است که خدمات زیبایی طرفداران بسیاری داشته باشد. بو گرفتن دهان و التهاب لثه بعد از کامپوزیت دندان یکی از موارد شایع است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کامپوزیت دندان در رشت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.