بازیگر بالیوود Sonu Sood’s Pravasirojgar 250 کروک بودجه از GoodWorker مورد حمایت Temasek دریافت می کند

سونو سود بازیگر بالیوود با همکاری GoodWorker مستقر در سنگاپور در تلاش برای جلو بردن Pravasirojgar است.

بازیگر بالیوود Sonu Sood's Pravasirojgar 250 کروک بودجه از GoodWorker مورد حمایت Temasek دریافت می کند

سونو سود بازیگر بالیوود

Pravasirojgar ، یک پورتال اشتغال آنلاین که توسط Sonu Sood تأسیس شده است ، با سرمایه گذاری اولیه 250 کرور روپیه (تقریبا 33 میلیون دلار) توسط Goodworker به یک سرمایه گذاری مشترک تبدیل شده است. این پورتال با مشارکت ارائه دهنده مهارت و مهارت شغلی Schoolnet تاسیس شد. این سرمایه گذاری مشترک به طور رسمی در اوایل سال 2021 آغاز به کار خواهد کرد. Pravasirojgar در ژوئیه سال 2020 در طی همه گیری ایجاد شد. GoodWorker یک پلت فرم تطبیق شغل است که توسط شرکت سرمایه گذاری Temasek Holdings با مقر اصلی سنگاپور پشتیبانی می شود.

گزارش شده است: “Schoolnet India (خدمات آموزشی و فناوری IL&FS سابق) یک شرکت EdTech و مهارت است که بر استفاده از سود سهام جمعیتی از طریق ابتکارات مربوط به آموزش ، اشتغال و اشتغال” PTI

سونو سود گفت PTI، “این مشارکت به تحقق رویای من در زمینه تأمین زندگی بهتر و تأمین معیشت میلیونها جوان کمک خواهد کرد. با این هدف ، ما به کارگران مهاجر فرصتی برای پیشرفت و پیشرفت و پیشرفت چشم انداز شغلی آنها می دهیم.”

“ما قبلاً در حال ساخت بودیم و برنامه های مشخصی برای سرمایه گذاری در هند داشتیم. هنگامی که با Pravasi Rojgar و Schoolnet سود مواجه شدیم و دیدیم که چگونه آنها به 400 منطقه رسیده اند ، تصمیم گرفتیم نیروها را با آنها ترکیب کنیم فناوری برای یافتن استعدادهای مناسب ، به طور م operationsثر عملیات خود را گسترش می دهند “، پرادیومنا آگراوال ، عضو هیئت مدیره GoodWorker ، گفت PTI.

سود به گفت: “من در حین قفل با بسیاری از کارگران مهاجر در ارتباط بودم و همه آنها یک نگرانی داشتند که چگونه پس از قفل شغلی پیدا کنند و از خانواده خود حمایت کنند.” ET. “با برکت این کارگران و خانواده های آنها و افراد خیرخواه دیگر ، سعی کردم افراد خوش فکر و شریک مدرسه School را برای Pravasirojgar.com بدست آورم.”

“این فن آوری پیشرفته ای که GoodWorker به ارمغان می آورد به کسب و کارها در هند این امکان را می دهد تا با یافتن استعداد مناسب ، به طور م effectivelyثر فعالیت های خود را گسترش دهند و همچنین به کارگران اجازه می دهد تا بر داده های خود کنترل کنند در حالی که دسترسی گسترده ای به محصولات و خدمات دیجیتال دارند. با تحول دیجیتال که در پس زمینه شتاب می گیرد کووید -19 همه گیری ، این سرمایه گذاری نشان دهنده خوش بینی ما نسبت به روندهای هند است که زیربنای فناوری و دیجیتال سازی است. “

“حدود 40،000 کارگر می خواهند از طریق سیستم عامل به مشاغل جدید بپیوندند ، اما اکنون تقاضا بسیار زیاد خواهد شد. ما می خواستیم آماده باشیم و بستر را برای کمک به جمعیت بسیار بیشتری ارتقا دهیم. “سود افزود.

RCM رددی ، دکتر مدیر عامل ، Schoolnet هند. “سونو از این کارگران مهاجر حمایت کرده است و چون آنها اکنون به دنبال کار هستند ، ما تصمیم گرفتیم پورتال را راه اندازی کنیم. این گسترش اشتیاق و کارهای خیرخواهانه وی و سابقه ما است. “

ردی افزود: “ما به 10 كراور یقه آبی شناسنامه قابل تأیید دیجیتال ارائه می دهیم و آن را با مهارت و دسترسی به خدماتی مانند امور مالی و بهداشتی پیوند می دهیم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.