برای تأمین کمبود GST به نمایندگی از ایالتها مبلغ 1.1 میلیارد کرور روپیه وام بگیرید

در بیانیه وزارت دارایی گفته شده است که این مبلغ توسط بانک تحت پنجره ویژه به صورت قرضه مناسب وام گرفته می شود و با وام های برگشتی به ایالت ها منتقل می شود. با این حال ، در مورد اینکه چه کسی سود و اصل پرداخت را ارائه می دهد ، ذکر نشده است

دهلی نو: وزارت دارایی روز پنجشنبه گفت ، دولت مرکزی به نمایندگی از ایالت ها تا 1.1 لورس کرور وام می گیرد تا کمبود مجموعه GST را برطرف کند.

کندی اقتصاد از آخرین سال مالی منجر به کاهش مجموعه مالیات کالاها و خدمات (GST) شده است و بودجه ایالتی را ناراحت کرده است که در زمان معرفی GST در مالیات های حقوقی خود مانند مالیات فروش یا مالیات بر ارزش افزوده از حق مالیات محلی خود دست کشیده اند. جولای 2017.

برای جبران کمبود ، وام از بازار پیشنهاد شد.

در بیانیه ای ، وزارت دارایی اتحادیه گفت که به ایالات متحده پنجره ویژه ای پیشنهاد شده است تا 1.1 میلیارد کرور بیشتر و بالاتر از حد مجاز خود قرض بگیرند تا کمبود را برطرف کنند.

در بیانیه آمده است: “در زیر پنجره ویژه ، کسری تخمینی 1.1 لور کرور (با فرض پیوستن همه ایالت ها) توسط دولت هند با نرخ های مناسب وام گرفته خواهد شد.” “مبلغی که وام گرفته شده است ، به عنوان وام پشت سرهم به جای انتشار Cess جبران خسارت به ایالات متحده منتقل می شود.”

با این حال ، در این نسخه مشخص نشده است که چه کسی سود و سود اصلی را ارائه می دهد.

استقراض مرکز از طرف ایالتها احتمالاً اطمینان می دهد که نرخ واحد وام گرفته می شود و مدیریت آن نیز آسان است.

در بیانیه آمده است ، وام گیری “هیچ تأثیری بر کسری مالی دولت هند نخواهد داشت.”

در این گزارش آمده است: “این مبالغ به عنوان دریافتی دولت های ایالتی و به عنوان بخشی از تأمین مالی کسری های مالی مربوطه منعکس خواهد شد.”

به گفته وی ، وام گرفتن کمبود توسط مرکز باعث می شود نرخ بهره متفاوتی که ممکن است از ایالت های جداگانه دریافت شود ، نباشد و از نظر اداری یک تنظیم آسان تر باشد.

در این گزارش آمده است: “همچنین ممکن است مشخص شود که وام های دولت عمومی (ایالت ها + مرکز) با این مرحله افزایش نخواهد یافت.” “کشورهایی که از پنجره ویژه بهره مند می شوند ، به احتمال زیاد مقدار قابل توجهی کمتر از تسهیلات اضافی وام 2 درصد GSDP (از 3 درصد به 5 درصد) تحت بسته Aatma Nirbhar وام می گیرند.”

هنگامی که GST در جولای 2017 معرفی شد ، به دولت ها وعده داده شد که 14 درصد درآمد بیشتر از آخرین دریافت های مالیاتی خود در پنج سال اول عرضه GST داشته باشند. این کار باید از طریق اخذ تعلیق یا اضافه بار کالاهای تجملی و گناه انجام می شد ، اما مجموعه های با این حساب با کاهش سرعت اقتصاد از سال مالی گذشته کوتاه شده است.

برای جبران این موضوع ، این مرکز پیشنهاد داد که ایالت ها می توانند در مقابل رسیدهای جبران خسارت در آینده وام بگیرند.

وزارت دارایی در اوایل این هفته اعلام کرده بود که 21 ایالت یکی از دو گزینه استقراض پیشنهاد شده توسط مرکز را پذیرفته اند. با این وجود گزینه استقراض برای ایالاتی که تحت کنگره و چپ بودند قابل قبول نبود.

هزینه اضافی برای اتومبیل ها و سایر کالاهای لوکس و محصولات دخانیات از 12 تا 200 درصد با بالاترین نرخ GST 28 درصد متفاوت است. قرار بود در ژوئن 2022 منقضی شود. اکنون این فراتر از 2022 تمدید شده است.

سود مبلغ وام گرفته شده اولین شارژ تعلیقی است که پس از پنج سال جمع می شود. شارژ بعدی 50 درصد نسبت به مبلغ اصلی است که وام می گیرد ، یعنی 1.10 لور کرور و سپس 50 درصد باقیمانده به سمت کووید -19 تحت تأثیر غرامت قرار گرفت.

تحت ساختار GST ، مالیات زیر 5 ، 12 ، 18 و 28 درصد اسلب اخذ می شود. در بالای بالاترین اسلب مالیاتی ، مبلغی از کالاهای تجملی ، گناه و بی ارزش دریافت می شود و عواید حاصل از آن برای جبران خسارت درآمد هر ایالت استفاده می شود.

پرداخت غرامت GST به ایالات متحده پس از كاهش درآمد حاصل از اعمال سس از اوت 2019 ، مسئله ای شد.
مرکز مجبور شد مقدار اضافی سکه جمع آوری شده طی سال های 18-2017 و 19-2018 را جمع کند.

این مرکز در خلال سالهای 2019-2090 بیش از 1.65 لور کرور به عنوان غرامت GST آزاد کرده است. با این حال ، میزان سس جمع آوری شده در طول 2019-2095 برابر 95444 کرور بود.

مبلغ پرداختی غرامت در سالهای 19-2018 69،275 کرور و در 18-2017 41،146 کرور روپیه بود.

در طول آوریل تا ژوئیه مالیات جاری ، کل خسارت ناشی از ایالتها بیش از 1.51 لور کرور است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.