بررسی بک لینک های سایت رقبا برای لینک بیلدینگ

وقتی می خواهید پیوندهایی را برای بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو بدست آورید ، به نوع خاصی از لینک ها نیاز دارید. آنها نمایانگر هدف جتجو برای نام تجاری یا وب سایت خاصی هستند. اینکه شما به صورت مستمر دامنههای آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. وقتی بخواهید رتبه خوبی در گوگل کسب کنید، باید بک لینکهایتان نیز در وضعیت خوبی قرار داشته باشند. شما کاربران ارجمند می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و توضیحات بیشتری در مورد شیوه بکلینک گیری از آنها بخواهید. از این رو، اگر بخواهید استراتژی کامل و موثری برای سئو وبسایت خود داشته باشید، باید برای لینکها اهمیت زیادی قائل شوید.

اگر در این زمینه به دنبال راه چاره میگردید، وبسایت سئوارزان امکان رصد کردن لینکهای رقبا را با کمترین قیمت برای شما مهیا کرده تا از پیچوخمها و دردسرهای ابزارهای آنالیز و سئو وب سایت خلاص شوید و فقط به فکر طعم دستپخت خود باشید. آنالیز بکلینک رقبا به شما تمام لینکهایی که آنها در نظر دارند برای رتبه بهتر استفاده کنند را نشان میدهد و قابلیتهای سایت شما را برای نتایج موتورهای جستجو نمایان میسازد. تولید محتوای باکیفیت به شما کمک میکند کاربران را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند. این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. درواقع شما به آنها کمک کردهاید تا لینکهای خراب خود را بیابند و شانس بیشتری دارید تا آنها نیز به شما کمک کنند. این اقدام کمک میکند تا برای وبسایت خود یک استراتژی دیجیتال طرح ریزی کنید و در موارد زیادی برای شما موثر خواهد بود که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

بک لینک ها هم جزئی از سئو هستند، بنابراین این موضوع درباره آنها نیز صدق میکند. در همین حین دیگر افرادی که پست شما را میخوانند هم شروع به نظر دادن میکنند و به همین راحتی شما یکی از ترفندهای مهم سئو خارجی را دنبال کردید. نکته بسیار مهم دیگر این است که الگوریتم های گوگل هم همواره در حال تغییر هستند. حال آنکه بسیاری با هدف بهبود وضعیت سایت خود و با خرید بک لینک عملا سئو منفی را روی سایت خودشان انجام میدهند. در زیر نیز از منظری دیگر، دلایلی را مطرح میکنیم که نشان میدهند چرا آنالیز بک لینک رقبا ضروری است و چگونه به شما کمک میکند و نتایج حاصل از انجام این کار را مرور میکنیم. این لینکهای اسپم ممکن است از سوی یکی از رقبا به شما داده شده یا اینکه حاصل لینک سازی اشتباه در گذشته باشد. چون اگر این شیوه لینک سازی توسط متخصص انجام نشود منجر به پنالتی و جریمه شدن سایت شما می شود. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز توضیح دادیم گوگل به صورت مداوم الگوریتم های جدیدی برای رتبه بندی وب سایت ها مطرح می کند. درباره دو نوع جدید لینکها هنوز نتایج معتبری به دست نیامده است.

تمامی بک لینک های گرفته شده توسط زرین سئو از نوع بک لینک خوب و موثر در سئو می باشند. این میزان ترافیک با ابزارهای تحلیلگر گوگل قابل اندازه گیری است و شما می توانید از میزان موثر بودن لینک خارجی مطلع شوید. شاید رقبای شما کار بر روی شبکه های اجتماعی را آغاز کرده باشند و شما از این موضوع غافل باشید؛ این ابزار به شما کمک میکنند تا بی گدار به آب نزنید! اغلب این ابزارها و سایتهای ساخت بک لینک رایگان، به شما پیشنهاد دریافت بک لینک با تعداد زیاد را میدهند؛ مثلا ۳۰۰۰ یا ۶۰۰۰ تا. همچنین شما می توانید لیست بک لینک ها را در قالب فایل csv و یا اکسل دریافت کنید. با تحلیل وبسایت رقبا میتوانید میزان عملکرد آنها را بسنجید و به همین ترتیب، راهبردهای مناسبی برای رقابت با آنها ایجاد و یا مطرح کنید. به عنوان مثال، اگر به طور متوسط، وبسایت رقبا دارای 100 بکلینک باشند، شما باید بکلینکهایی بیشتر از این مقدار تولید کنید تا از متوسط فعالان صنعت مورد نظر جلو بزنید.

اگر تعداد لینکهای اسپم ارجاع داده شده به سایت شما زیاد باشد، گوگل شما را جریمه میکند. تولید محتوای به روز و مرتبط با حوزه تخصصی شما، سایت شما را به مرجعی برای بازدیدکنندگان تبدیل میکند و باعث میشود به شما لینک بدهند. آنالیز سایت رقبا به شما کمک میکند تا بفهمید که جلو زدن از آنها در کسب رتبه بهتر چقدر کار سختی است. همانطور که قبلتر نیز اشاره کردیم، تحقیق و آنالیز بکلینک تنها بر روی وبسایت خود شما نیست و تحلیل رقبا هم اهمیت بالایی دارد. اگر بفهمید رقیب شما با کمک چه بک لینکهایی توانسته رتبه بالایی بدست بیاورد، آن وقت میتوانید از این اطلاعات برای استراتژی بک لینک سایت خودتان نیز استفاده کنید و از این طریق رتبه سایت خود را افزایش دهید. تحلیل بک لینک همچنین به شما کمک میکند تا لینکهای مخرب را شناسایی کنید. به شما کمک میکنند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود بکشانید. با استفاده از ابزارهای مربوطه که هر کدام قابلیت متفاوتی دارند، میتوانید بفهمید که کدام یک از سایتهایی که به شما لینک دادهاند، دارای رنک بالاتری هستند و بیشتر مورد توجه گوگل قرار دارند.