بهترین مترجم متن انگلیسی به فارسی

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. سایت ترجمه تخصصی آنلاین پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

دلایل ترجمه سایت وردپرس شما
از آنجا که موضوع جدید نیست ، این اولین باری نیست که شما ترجمه وب سایت های مد گیگ خبر خود را می بینید یا می شنوید. با این حال ، ما در سال 2018 هستیم و بسیاری از چیزها تغییر کرده است. فضای آنلاین در حال تغییر است. این به یک محیط جدید تبدیل شده است. پلاگین های جدید منتشر شده و همچنان به تکامل خود ادامه می دهند. زمان آن فرا رسیده است که باید به روزرسانی وب سایت خود را متناسب با فضای فعلی آنلاین در نظر بگیرید. بنابراین دلایل ترجمه وب سایت وردپرس شما به چند زبانه چیست؟

زبانهای زیادی وجود دارد
در شرایط آنلاین موجود ، متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از زبانهای دیگر در صفحات استفاده کنند. انگلیسی تسلط خود را از دست می دهد. دیگر تأثیری که قبلاً داشته است را ندارد. امروزه بیشتر مطالب آنلاین به انگلیسی است زیرا انگلیسی زبان اصلی اینترنت بود. اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، انگلیسی بیش از پیش برای جامعه آنلاین بی ربط است.

بازار زبان در حال ظهور
آینده کاربران اصلی انگلیسی زبان در حال کاهش است. مطالب بیشتری با استفاده از ترجمه متون زبانهای دیگر در حال ایجاد هستند. وقتی صحبت از پوشش در بازارهای نوظهور می شود ، اینترنت اشباع می شود. هنوز مکان هایی دارد می رود.

زبان عامل فروش است
داشتن وب سایت به معنای مشتری بیشتر نیست. شما با حمله به پیشنهادات و محتوای وب سایت خود ، بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کنید. با این حال ، اگر مشتری از زبان شما نمی فهمد ، مجبور به جذب آن بود. زبان یک عامل اساسی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است.

WPML چیست؟
شما در حال حاضر برخی از دلایل نیاز به ترجمه و در دسترس قرار دادن وب سایت گوگل ترجمه خود به چندین زبان را می دانید. نرم افزارها و افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها وب سایت خود را به یک وب سایت چند زبان تبدیل کنید. با این حال ، اگر وب سایت وردپرس دارید ، با استفاده از افزونه WPML، WordPress Translation آن را به وب سایت چند زبانه تبدیل کنید. WPML یک افزونه ترجمه وردپرس است که اجرای یک وب سایت چند زبانه را برای کاربران آسان تر می کند. با یک نصب واحد ، باید زبان سایت خود را انتخاب کنید و به طور خودکار ترجمه محتوای وب سایت شما را شروع می کند.

WPML به بیش از 40 زبان ارائه می شود. همچنین می توانید زبانهای خود را مانند اسپانیایی مکزیکی یا فرانسه کانادایی با استفاده از ویرایشگر زبان اضافه کنید. برخی افزونه وردپرس را بهترین پلاگین ترجمه وردپرس می دانند. این افزونه می تواند از عهده مدیریت چند زبانه برآید و سایت شما را به مترجمان حرفه ای متصل کند که می توانند محتوای شما را رونویسی کنند. این افزونه از ترجمه چند کاربر پشتیبانی می کند و برای استفاده از تجارت الکترونیکی آماده است. می توانید محتوای خود را به زبان دیگری در زیر دامنه ها ، دامنه های مشابه یا در دامنه های کاملاً متفاوت ترتیب دهید.

ویژگی ها و مزایای افزونه ترجمه وردپرس WPML

تجارت الکترونیکی چند زبانه
WPML WordPress به شما امکان می دهد با استفاده از ویژگی چند زبانه WooCommerce یک وب سایت یا وب سایت تجارت الکترونیکی چندزبانه ایجاد و راه اندازی کنید. کاربران می توانند از پشتیبانی کامل از محصولات مرتبط ، محصولات ساده و متغیر ، فروش و تبلیغات و سایر مواردی که ووکامرس ارائه می دهد ، برخوردار شوند. اجرای آن ساده است و WPML متنی را که باید ترجمه شود نشان می دهد و همچنین یک فروشگاه ترجمه کامل را برای شما ایجاد می کند. با شروع لیست محصولات ، بازدید کنندگان شما از یک فرآیند خرید محلی در سبد خرید ، بررسی و حتی تأیید ایمیل های محلی لذت می برند.

مدیریت ترجمه قدرتمند
افزونه ترجمه وردپرس WPML همراه با پیشرفته ترین مدیریت ترجمه قدرتمند است. با استفاده از وردپرس ، کاربران می توانند به مترجم تبدیل شوند. با این حال ، آنها فقط می توانند به مشاغلی دسترسی پیدا کنند که سردبیران به آنها اختصاص می دهند. روش دیگر ، شما می توانید مدیریت ترجمه را با یک سرویس ترجمه به انتخاب خود متصل کنید. این افزونه ایمیل های اعلان را ارسال می کند و یک صفحه مدیریت ترجمه ، ویرایشگر ترجمه همزمان و صف مشاغل موجود در اختیار شما قرار می دهد.

متن و پلاگین ترجمه
با استفاده از WPML می توانید متن ها را مستقیماً با استفاده از رابط ترجمه String در صفحه های مدیریت و سایر پلاگین ها ترجمه کنید. متن موجود در سایت و کد را مشاهده خواهید کرد و از داخل پانل مدیر ترجمه می کنید ، نیازی به ویرایش فایل های PO یا بارگذاری پرونده های Mo نیست.

با اکثر تم های وردپرس کار می کند
پس از نصب یک افزونه ترجمه وردپرس WPML ، برای ایجاد مضامین چند زبانه نیازی به چیز خاصی ندارید. همه آنچه شما نیاز دارید توابع API است و WPML از بقیه مراقبت خواهد کرد. WPML بدون هیچ تلاشی کار می کند زیرا همه پلاگین ها و مضامین یکسان کار می کنند.

توسعه فعال و پشتیبانی قابل اعتماد
وردپرس 6 روز در هفته پشتیبانی را برای همه افرادی که از افزونه WPML WordPress Translation استفاده می کنند ارائه می دهد. آنها در طول سال 19 ساعت در روز به 9 زبان پشتیبانی می کنند. پس از خرید WPML ، به تمام سوالات خود پاسخ داده و به موقع مشکلات برطرف خواهید شد. طبق وب سایت رسمی WPML آنها https://wpml.org/features/ ، WMPL امرار معاش آنها است.

نحوه ایجاد سایت وردپرس چند زبانه با WPML
برای ایجاد یک سایت چند زبانه وردپرس با APML ، باید پلاگین WPML را بارگیری ، نصب و فعال کنید. بسته به بسته خریداری شده ، نام پرونده ها متفاوت است. ممکن است یک CMS یا یک وبلاگ باشد. اگر فایل zip دارای قابلیت های اضافی است ، باید همه آنها را به همراه بسته WPML نصب کنید. هنگامی که بسته WPML خود را فعال کردید ، باید از تنظیمات اولیه مراقبت کنید. مرحله راه اندازی اولیه شامل موارد زیر است:

مرحله اول: مرحله اول انتخاب زبان اصلی سایت است. تمام محتوای شما در سایت پس از انتخاب به آن زبان نوشته خواهد شد.
مرحله دوم: بعد ، شما باید زبانهای دیگری را برای ترجمه وب سایت خود انتخاب کنید. از شما خواسته می شود زبان های مورد نظر خود را از لیست ارائه شده انتخاب کرده و به سایت خود اضافه کنید.
مرحله سوم: شامل مراقبت از زبان تعویض می شود. ترتیب تعویض زبان به زبانهایی که می خواهید روی آن نشان داده شود بستگی دارد. ترتیب را انتخاب کنید و آن را به منویی در منطقه ابزارک و پاورقی اضافه کنید. سوئیچر زبان به شما امکان می دهد زبانی را انتخاب کرده و محتوای شما را به آن زبان مشاهده کنند.
مرحله چهارم: مرحله نهایی و اختیاری شامل ثبت افزونه شما برای امکان بروزرسانی خودکار است. هنگامی که سایت شما به لیست اضافه شد ، کلید سایت خود را دریافت خواهید کرد. با کپی و جایگذاری می توانید تصمیم بگیرید کلید را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
پس از پایان مراحل راه اندازی ، می توانید آرام بنشینید و از وب سایت چند زبانه وردپرس خود لذت ببرید. اگر دیگر به آنها نیازی ندارید ، همیشه می توانید زبان مورد نظر خود را اضافه کنید یا حتی بعداً آنها را حذف کنید.

مکان های دیگری که می توانید از WPML استفاده کنید
از پلاگین WPML می توان برای ترجمه صفحات ، دسته ها ، برچسب ها ، پست ها و موضوعات وردپرس به زبانی که انتخاب می کنید استفاده کرد. اگر می خواهید چند زبانه را به پست و صفحات اضافه کنید ، کافی است روی صفحه یا منوی ارسال کلیک کنید تا پست های موجود خود را مشاهده کنید. WPML دکمه های اضافه کردن را برای هر زبانی که در کنار پست ظاهر می شود مشاهده می کند ، برای ترجمه پست یا صفحه خود بر روی دکمه کلیک کنید.

برای افزودن ترجمه WPML به دسته ها و برچسب ها ، مشاهده WPML >> ترجمه طبقه بندی ، طبقه بندی ها را بارگیری کنید تا برچسب ها و دسته های خود را ترجمه کنید. WPML به شما امکان می دهد تا تمام محتوا را در هر طبقه بندی مشتری دیگری که ممکن است استفاده می کنید ترجمه کنید.

چرا باید با استفاده از WPML یک سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنید؟
استفاده از WPML ایجاد وب سایت به هر زبانی را برای شما آسان می کند. افزونه ترجمه وردپرس WPML با ترجمه بیشتر مضامین و افزونه های وردپرس ، راه اندازی سایت وردپرس را به زبان آنها آسان می کند. با این حال ، اگر می خواهید یک وب سایت چند زبان داشته باشید ، WPML این مشکل را برطرف می کند. این یک رابط کاربری آسان است و به شما امکان می دهد ترجمه خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید گزینه های تغییر زبان را برای کاربران اضافه کنید.

نتیجه
اگر آماده رفتن به چند زبانه هستید ، بهترین راه برای افزایش مخاطبان ، رشد بین المللی سازی آنلاین و بهبود بازاریابی برای مخاطبان خارجی است. دلایل بسیار خوب دیگری نیز برای استفاده از WPML ، افزونه ترجمه وردپرس وجود دارد. دستگاه ترجمه خودکار یک راه حل سریع و مطمئن ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا با مخاطبان گسترده تری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.