جدید ترین شرایط اخذ ویزای کانادا ( 2021 )

کانادا معیارهای زبان کانادایی (CLB) و (NCLC) برای اندازه گیری مهارت در زبان انگلیسی و فرانسه مورد استفاده قرار می گیرند. برای اثبات مهارت زبان، متقاضی باید آزمون زبان معتبری بدهد. شرایط لازم کار برای مهارت تجارت مطابق با طبقه بندی ملی شغلی (NOC)بدست آورید. همسر، شریک زندگی مشترک یا همسر متقاضی می تواند تا زمانی که بیش از 18 سال سن داشته باشد حمایت مالی می شود و حامی مالی یک رابطه واقعی با متقاضی دارد. کل پروسه پس از قبولی ۶ ماه تا ۱ سال به طول می انجامد. دوره کارشناسی ارشد رشته تحصیلی MBA گرانترین رشته تحصیلی برای دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در کانادا میباشد و پس از آن سایر رشته های مدیریتی، دندان پزشکی، کامپیوتر و ریاضیات در لیست گرانترین رشته های تحصیلی قرار گرفته اند. برخی از افراد هنگام شنیدن نام کار پارهوقت تنها به یاد کار در رستوران میافتند، اما واقعیت این است که مشاغل پاره وقت زیادی وجود دارند که دانشجویان میتوانند هنگام تحصیل در کانادا در آنها مشغول به کار شده و حقوق خوبی دریافت کنند.

{||||||||||||||||}

برای دانش آموزان تمام وقت ثبت نام در یک موسسه معتبر آموزش عالی، اجازه کار همراه با تحصیل را می دهد تا شما به کار پاره وقت در محوطه دانشگاه مشغول گردید. در این قسمت می توانید جهت صرفه جویی در وقت فیلم کوتاهی از راه های مهاجرت به کانادا (همراه با زیرنویس) را مشاهده فرمایید. مهاجرانی که قصد خود اشتغالی در کانادا دارند می توانند از طریق این برنامه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. این برنامه ایده آل برای مهاجران ماهر است که قصد دارند در کانادا مستقر شوند. اگر شما قصد تحصیل در یک موسسه آموزشی کانادایی را دارید، اکثر اتباع خارجی باید برای اجازه مطالعه اقدام کنند. در این روش در اکثر موارد فقط به یکی از والدین اجازه اقامت داده می شود، البته موسسه راهکارهایی برای ویزای یکی دیگر از والدین نیز در نظر گرفته است. حداقل مدارک تحصیلی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا – mohajeraat.com از طریق این برنامه وجود ندارد. در غیر این صورت اگر شما تصمیم دارید برای ادامه تحصیل خود از یک برنامه دیگر استفاده کنید، شما نیاز به ترک کانادا برای اخذ مجوز دانشجویی و درخواست از طریق دفتر معتبر جهت اخذ ویزا دارید.

مهاجرت به کانادا

این شهر در نزدیکی مرکز طولی امریکای شمالی، در محل تلاقی رودخانه های سرخ و اسینیبوین، واقع شده است. در زیر انواع روش های اخذ تابعیت و اقامت در کانادا مورد بررسی قرار می گیرد. برای رفتن به کانادا از طریق PNP، متقاضی باید ابتدا برای کاندید شدن در استان مورد نظر درخواست دهد. اما طبق قوانین تمام این برنامههای مهاجرت به کانادا، برای این روش، نیازی به ارائه مدرک تحصیلی و مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه نخواهید داشت و تمام اعضای خانواده شما، از جمله همسر و فرزندان، میتوانند از اقامت کانادا برخوردار شوند. این شهر به کارناوال رنگین خود، سالنهای زیبا و شاد و موسیقی زنده شهرت دارد. به منظور تحصیل در کانادا، شما نیاز به دست آوردن اجازه تحصیل در کانادا ، که به عنوان یک ویزای دانشجویی کانادا برای مدت زمان اقامت شما اعمال می گردد.برای شما یک مجوز تحصیل در کانادا لازم نیست اگر دوره یا برنامه شش ماه یا کمتر باشد. اگر در کانادا کارفرمایی که شرایط لازم را برای استخدام یک فرد خارجی را داشته باشد به شما جاب آفر یا پیشنهاد کاری دهد و به زبان ساده به اداره مهاجرت کانادا اثبات کند که به وجود شما نیاز دارد و شخصی را در کانادا مانند شما پیدا نکرده است آن وقت میتوانید با داشتن جاب آفر و LMIA معتبر درخواست مهاجرت به کانادا داشته باشید.

تحت این حمایت قرار بگیرد.

کانادا باید سطوح زبان مورد نیاز برای کار را از لحاظ صحبت، گوش دادن، خواندن و نوشتن بدست آورید. حداقل سطح CLB 7 یا NCLC 7 برای اولین زبان رسمی مورد نیاز است. البته نباید فراموش کرد که جدای از تخصصهایی که هر کدام از این شغلها به آن نیاز دارند، برخی از مهارتهای فردی هم ضروری است. آب و هوای نیوفاندلند معتدل بوده و در تابستانها معمولا از ۲۱ درجه سانتیگراد فراتر نمی رود در زمستانها نیز به ندرت پیش می آید در سردترین ماه سال دمای مرکز این استان از ۱۰- کمتر شود. در بدو ورود و در مرزهای ورودی پلیس مرزی ممکن است به اقامتی حدود 6 ماه (یا کمتر و یا بیشتر) به شما بدهد. هر فرد دیگری که با خون ویا از طریق نسبت با فرد مرتبط است نیز ممکن است برای مهاجرت به کانادا تحت این حمایت قرار بگیرد. در این روش که بنوعی تنها روش سرمایه گذاری غیرفعال (Passive) در کانادا محسوب می شود، متقاضی بایستی علاوه بر داشتن سابقه مدیریت ارشد، از تمکن مالی بالایی نیز برخوردار باشد. هزینهی درخواست مهاجرت به کانادا از طریق روش اسپانسرشیپ برای همسر (بالای 22 سال) 1040 و برای فرزندان 150 دلار است. در حال حاضر نیز ارزش واحد پولی کانادا (دلار کانادا) نزدیک به واحد پولی کشور آمریکا است.