حقایقی در مورد کرم ضدآفتاب/ نکات مهم هنگام خرید کرم ضد آفتاب

بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی را معرفی خواهیم کرد. 0 پاسخ یلدا زراعی 1 ماه قبل من پوستی مختلط دارم و بیشتر جوشای ریز و زیر پوستی میزنم میشه بهم ی زد افتاب مناسب معرفی کنید 0 پاسخ هدا فیروزی 14 روز قبل سلام ، شما فرمودید بلافاصله بعد از شستشوی صورت وقتی هنوز رطوبت روی پوست هست ، کرم مرطوب کننده باید زد ، اگر توی روتین پوستی سرم داشته باشیم ، بعد از سرم مرطوب کننده بزنیم تاثیرش کم میشه ؟ برای اینکه یک ضد آفتاب مناسب برای پوست خود پیدا کنید باید درجه spf ضد آفتاب را بدانید .

آلوئه ورای موجود در این کرم یک آبرسان قوی بوده و از پوست شما در برابر خشکی، التهاب و آفتاب سوختگی محافظت می کند. همچنین تماس بیش از حد بدن با آفتاب باعث سرطان پوستی می گردد. یکی از دلایل اصلی که باعث پیری زودرس ، تیرگی و تغییر رنگ پوست می گردد ، تماس بیش از حد با اشعه خورشید است . انواع مختلف این کرم ضد آفتاب دارای SPF هاى متفاوت می باشد که از پوست در برابر اشعه های مضرخورشید محافظت مى كند . استفاده از کرم های ضد آفتاب حتی در روزهای ابری که پوست شما در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نمی گیرد هم ضروری است.

تابستان و روزهای آفتابی در راه است ، چگونه پوست خود را از نور خورشید محافظت کنیم ؟ بر روی تمامی ضد آفتاب ها کلمه (فاکتور حفاظتی ضد آفتاب )spf درج شده است ، برای ایمنی کافی در مقابل نور خورشید باید کرمه ای ضد آفتاب با spf مناسب انتخاب کرد.

آیا میدانید که چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم ؟ نیم ساعت قبل از اینکه در معرض آفتاب قرار بگیرید، از ضدآفتاب استفاده کرم ضد آفتاب ناندل کنید. مقدار کافی از کرم را 15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 ساعت تکرار کنید. اغلب افراد برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه نور خورشید می توانند کرم هایی با در صد spf 25- 30 استفاده کنند و نیازی به کرم های با در صد بالای spf نیست . در هنگام ظهر که نور خورشید زیاد است ، استفاده از کرم ضد آفتاب برای تمامی افراد توصیه می شود و هر 3 یا 4 ساعت باید کرم ضد آفتاب تمدید گردد.