خرید ریش تراش اکسیژن

آراستگی و تمیزی یکی از ویژگی هایی است که همه آن را دوست دارند. برای بسیاری از مردان اولین کاری که صبح انجام می دهند اصلاح صورت است، اما علاوه بر نیاز ریش تراش اکسیژن به مراقبت زیاد، زمان بر است. هدف از ساخت و طراحی ریش تراش، سهولت تراشیدن صورت برای آقایان است و هر چه ویژگی های تیغ بیشتر باشد، کار با آن راحت تر است. همچنین بهترین سشوار را ببینید.

روش سنتی اصلاح با استفاده از تیغ دارای معایب خاص خود از جمله آسیب به پوست است. اما یک تیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین مدل ریش تراش چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین تیغ ​​را انتخاب کنید.
از دید یک تصحیح کننده حرفه ای بدون کوچکترین اغراق به شما می گویم در مورد ریش تراش ها، پاناسونیک دقیقا می داند که باید چه کار کند! و برای تایید نظر من، بیایید نگاهی به Panasonic Arc5 بیندازیم. فویل Arc5 و ریش تراش ضد آب به دلایل مختلفی انتخاب برتر ما است، اما مهمترین آنها طراحی ارگونومیک ریش تراش اکسیژن بدنه است: این فویل است که در 16 جهت مختلف می چرخد. سرعت موتور آن با توجه به ضخامت و تراکم موهای صورت شما تنظیم می شود، بنابراین می تواند موهای صورت را در هر جهتی بگیرد و به سرعت ماشین اصلاح جیمی 2600 آنها را اصلاح کند. ریش تراش شارژی پاناسونیک Arc5 تنها پس از 1 ساعت شارژ می تواند به مدت 45 دقیقه به طور کامل کار کند. در صورت تمام شدن باتری این دستگاه می توانید با 5 دقیقه شارژ در برق مورد نیاز برای یک اصلاح کامل صرفه جویی کنید.

خرید ریش تراش اکسیژن

موتور قدرتمند با سرعت چرخش 14000 دور در دقیقه
دارای نمایشگر LED با نشانگر باتری، وضعیت شارژ و قفل سفر است.
دارای 5 تیغه با طراحی نانوتک و زاویه 30 درجه است.
با کمک ریش تراش ضد آب فیلیپس نورلکو خرید ریش تراش اکسیژن می توانید موهای صورت، گردن و چانه خود را بدون باقی ماندن ته ریش اصلاح کنید. نورلکو وعده داده است که با سه سر چرخان خود که دارای 8 درجه آزادی حرکت هستند، 30 درصد بیشتر از رقبای خود موهای خود را کوتاه کند. اگر می خواهید ماشین اصلاح کندتر کار کند یا پوست شما بسیار حساس است، می توانید سرعت ماشین اصلاح را تنظیم کنید. از آنجایی که این ریش تراش ضد آب است، به راحتی تمیز می شود، دارای پایه تمیزکننده برای ضدعفونی سریع و موثر است.
بدون شک باید فیلیپس را معروف ترین شرکت در تولید ماشین اصلاح یا ریش تراش دانست. این شرکت با ساخت تیغ ایمنی S9711/23 یکی از بهترین محصولات خود را در بازار ریش تراش اکسیژن معرفی کرده است. این تیغ ​​دارای یک سری برش های چرخشی است که موهای صورت را کاملا کوتاه می کند. تیغه ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و قابلیت خود تیز شوندگی آن باعث می شود تا استفاده از این تیغ ​​راحت باشد زیرا کاربر دیگر نیازی به تعویض تیغه ندارد.

تیغ ضد آب فیلیپس S9711/23 استفاده از آن را برای کاربر در زیر دوش آسان می کند. برای شارژ باتری ها باید 60 دقیقه صبر کنید و سپس می توانید تا 50 دقیقه از ماشین اصلاح استفاده کنید. این ریش تراش مجهز به تیغه هایی به نام “V-Track Percision Blades” است که دارای فناوری است که موها را قبل از اصلاح در بهترین حالت باقی می گذارد. نتیجه آسیب کمتر پوست و اصلاح تمیزتر و دقیق تر است.

قیمت خرید ماشین اصلاح صورت اکسیژن

ماشین اصلاح پاناسونیک ریش تراش ES-ST25-K ساخت ژاپن با دوام و ماندگاری طولانی مدت برای استفاده چندین ساله می باشد و از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد. این دستگاه مجهز به سنسور تشخیص حجم مو و تنظیم قدرت موتور است که با تنظیم شدت مورد نیاز کمترین فشار ماشین اصلاح جیمی 867 را به پوست وارد می کند و به حفظ سلامت پوست و کاهش التهاب کمک می کند. عملکرد این چاقو برش مستقیم ریش تراش اکسیژن بوده و دارای تیغه های آلیاژی نقره ای می باشد که در محیط های مرطوب دارای ماشین اصلاح صورت اکسیژن برش خوب و عمر طولانی می باشد.

ریش تراش پاناسونیک سری ES-ST25 سبک و راحت است و دارای باتری قابل شارژ و پایه شارژ است که پس از یک ساعت کاملا شارژ می شود و برای یک هفته استفاده روزانه کافی است و همچنین دارای عملکرد شارژ سریع است و می تواند با 5 دقیقه شارژ شود. برای شارژ، از آن برای اصلاح استفاده کنید.

ریش تراش پاناسونیک ES-ST25-K ضد آب بوده و قابل استفاده در حمام می باشد و همچنین با سری قابل شستشو به راحتی با آب شسته می شود و زمان کمی می گیرد. دارای طراحی زیبا و ارگونومیک و کار با آن آسان است و دارای خطی زنانه با عملکرد مطلوب می باشد.

ماشین اصلاح پاناسونیک ES-ST25 با سنسور مخصوص ماشین اصلاح صورت اکسیژن سایز ریش، دو موتور قدرتمند، تیغه های داخلی 30 درجه و 3 تیغه فویل دارای به روز ترین تکنولوژی نسبت به محصولات می باشد و به دلیل خرید