در معاملات با دکه های Reliance ، مالک Future Imperfect برای Big Bazaar است

آمازون که خود نمی تواند Future را بدست آورد ، سعی در جلوگیری از معامله Future-Reliance دارد و معیشت ، وام دهندگان و فروشندگان را در معرض خطر قرار می دهد.

در معاملات با دکه های Reliance ، این مالک Future Imperfect برای Big Bazaar است

آیا آمازون به دنبال کنترل 100٪ دارایی های Future Retail و Future Group به ارزش 30،000 کرور با سرمایه گذاری 1431 کرور روپیه در کوپن های آینده است؟ حسن نیت ارائه میدهد دیوید / ویکی مدیا

در حالی که آمازون تلاش می کند معامله فروش دارایی های خرده فروشی Future به Reliance را مسدود کند ، شرکت تاسیس شده Kishore Biyani خود را در یک وضعیت مالی ناخوشایند می بیند ، زیرا ارزش آن به دلیل عدم اطمینان رو به زوال است.

فروش در خرده فروشی های فیزیکی گروه Future Group – که شامل Big Bazaar ، Easyday ، eZone و FoodHall است – قبل از قفل شدن بسیار کاهش یافته بود. در واقع ، در 21 مارس ، آژانس رتبه بندی Icra یک شرکت Future Group (Future Corporation Resources) را با استناد به سطح بالای بدهی و سهام متعهد به وضعیت ناخواسته تنزل داده بود.

اما شیوع آن کووید -19 همه گیری ضربه جدی به موقعیت نقدینگی شرکت وارد کرد. گروه آینده به سرانجام پرداخت بیش از 10 هزار کرور روپیه برای نه تنها موسسات مالی و وام دهندگان بلکه فروشندگان ، تأمین کنندگان و صاحبخانه ها از نظر وام های پرداخت نشده ، اسکناس ها و اجاره های اجاره ای نیز نپرداخت.

بانک ها و موسسات مالی بیش از 18000 کرور روپیه در قبال بدهی های پرداخت نشده از حساب های Future Group دارند. وقتی نوبت به تأمین کنندگان و فروشندگان می رسد ، قبض های پرداخت نشده بیش از 7،500 کرور می باشد ، اسنادی که توسط کنترل پول نشان دادن

در آگوست 2019 ، آمازون 1431 کرور روپوش در گروه Future Group سرمایه گذاری کرد ، و یک معامله بحث برانگیز را ایجاد کرد که آن را با گروه Future Group و Reliance Retail ، که برای دستیابی به دارایی های خرده فروش مشکل دار در ماه آگوست سال جاری در تضاد بود ، مغایرت دارد. برای حدود 25000 کرور. آمازون از طریق داور اضطراری در سنگاپور اقامت موقت معامله را بدست آورده است. Future Retail از دادگاه عالی دهلی خواسته است تا از آمازون بخواهد تا مداخله در روند تصویب طرح فروش دارایی را متوقف کند.

در حقیقت ، در جریان استدلال در برابر دادگاه عالی دهلی ، مشاور ارشد خرده فروشی آینده ، هریش سالو گفت که دخالت آمازون در معامله خرده فروشی-اعتماد به نفس آینده ممکن است منجر به از دست دادن شغل در شرکت محاصره شده و حتی ورشکستگی شود.

“کل این مفهوم که از حقوق اقلیت ها محافظت می شود بی معنی است. هزاران نفر ممکن است شغل خود را از دست بدهند ، FRL ممکن است ورشکست شود اما این غول بزرگ آمریکایی (آمازون) نباید ناراحت شود. “به گفته بار و بنچ ، سالو گفت. “در عصر امروز ، بگویم که من یک شرکت 25،000 کرور را خواهم کشت. خدا می داند که آیا آمازون هنوز فکر می کند که در زمان شرکت هند شرقی زندگی می کند. “

به گفته منابع آگاه از این موضوع ، اوضاع وخیم امور مالی در گروه Future به آمازون منتقل شد که 1.431 کرور سرمایه گذاری کرده و سهمی در Future Coupons Limited را نیز به خود اختصاص داده بود. اما پس از بحث و گفتگو ، عمده تجارت الکترونیکی ایالات متحده نتوانست هیچ راه حل مناسبی برای جلوگیری از بحران ارائه دهد و هیچ اقدامی برای نجات انجام نداد.

بعداً ، گروه آینده با پشت به دیوار ، بحث و گفتگو با Reliance Retail را برای مشارکت بالقوه آغاز کرد. منابع گفتند که آمازون همیشه از معامله با Reliance آگاه بود – در واقع ، حتی توسط Reliance به طور جداگانه اطلاع داده شده بود.

دیپان مهتا ، بنیانگذار و مدیر Elixir Equities Pvt Ltd. ، گفت: “اختلاف فعلی بین Future Group و Amazon برای شرکت های ذکر شده در سابق ، سهامداران اقلیت و کارمندان بسیار مضر است” ، هرچه تأخیر در معامله بیشتر باشد ، تهدیدی برای بقای شرکت های گروه Future “، او گفت.

به ناچار ، اوضاع نابسامان مالی ، تعداد کارمندان عظیم 50،000 کارمند این گروه را تحت تأثیر قرار داد. کاهش دستمزد در پی آمد و تأخیر در پرداخت حقوق و مشوق های کارمندان وجود داشت. این امر همچنین منجر به کاهش شدید ارزش دارایی های گروه Future Group (از جمله تجارت خرده فروشی و عمده فروشی ، تدارکات و انبارداری و مشاغل برون سپاری FMCG) که بیش از 30،000 کرور روپیه برآورد شده است ، شده است.

Abhijit Kundu ، معاون رئیس جمهور در Antique Stock Broking ، احساس می کند که معامله Reliance Retail یک اجاره زندگی برای گروه Future Group بود. “معامله به دلیل پرونده آمازون که در حال انجام است به تأخیر می افتد ، گروه آینده با مشکل سرمایه در گردش روبرو است و عملیات روزمره آن آسیب دیده است. این برای پایداری عملیات مضر است و هزاران کارمند را تحت تأثیر قرار می دهد. “

سخنگوی گروه آینده گفت این موضوع فرعی است و از اظهار نظر خودداری کرد.

ادعاهای آمازون علیه Future Retail: یک فکر بعدی؟

آمازون نمی توانست در Future Retail سرمایه گذاری کند زیرا سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در خرده فروشی های چند مارک بدون تأیید قبلی دولت مجاز نیست. با این حال ، هیچ محدودیتی برای FDI در تجارت Future Coupons وجود نداشت ، جایی که آمازون در پایان خرید سهام خود را انجام داد.

بنابراین ، سرمایه گذاری آمازون در Future Coupons Limited به این معنا بود که “اگر بتوانید سرمایه گذاری بالقوه در FRL را انجام دهید ، اگر سیاست تغییر کند ، اگر تغییر کند” ، Future Retail در اسناد دادگاه استدلال می کند ، توافق سهامداران آمازون در کوپن های آینده.

بر اساس اعلامیه ای که به ناظر ضد انحصار ، کمیسیون رقابت هند (CCI) ارائه شد ، آمازون دارای حقوق و راه حل های محدود به کوپن های آینده است. بنابراین ، گسترش دامنه دسترسی خود به فراتر از Future Coupons و ورود به ادعا علیه Future Retail با سیاست FDI مخالف خواهد بود – زیرا این به معنای کنترل آمازون بر Future Retail است.

که منجر به این سوال قابل بحث می شود – آیا آمازون قصد دارد اکنون 100 درصد از دارایی های Future Retail و Future Group را به ارزش 30،000 کرور با سرمایه گذاری 1431 کرور روپیه در کوپن های آینده کنترل کند؟

افشای: Reliance Industries Ltd. تنها ذینفع Independent Media Trust است که شبکه 18 Media and Investments Ltd. را کنترل می کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.