رنو SUV KIGER کامپکت را در سه ماهه اول سال 2021 در بازار هند عرضه می کند

طبق گفته این شرکت ، KIGER با Maruti Suzuki Vitara Brezza ، Hyundai Venue ، Kia Sonet ، Tata Nexon ، Ford Ecosport و Honda WR-V رقابت خواهد کرد.

رنو SUV KIGER کامپکت را در سه ماهه اول سال 2021 در بازار هند عرضه می کند

کیگر که توسط طراحان فرانسوی و هندی طراحی شده است ، اولین SUV کامپکت رنو است. اگرچه این تصاویر مربوط به یک نمایشگاه اتومبیل است ، اما مقامات رنو می گویند که به نظر می رسد بسیار نزدیک به ظاهر نهایی مدل تولید شده باشد. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: رنو

دهلی نو: روز گذشته خودروساز بزرگ فرانسوی رنو اعلام کرد که SUV KIGER کامپکت جدید خود را در سه ماهه اول سال آینده به بازار هند عرضه خواهد کرد زیرا به نظر می رسد حضور در بازار خودرو را افزایش دهد.

رنو KIGER در همان پلت فرم خودروی چند منظوره جمع و جور TRIBER شرکت ساخته خواهد شد و یک پرتاب بین المللی برای Groupe Renault خواهد بود. این شرکت در بیانیه ای گفت: این موتور از یک موتور توربو بنزینی کاملاً جدید برخوردار خواهد بود.

ونكاترام مامیلاپله مدیر عامل و مدیر عامل رنو هند گفت: “پس از KWID و TRIBER ، رنو KIGER سومین اتومبیل جهانی از Groupe Renault است كه ابتدا در هند راه اندازی می شود و به دنبال آن بازارهای دیگر نیز به بازار عرضه می شوند.”

وی همچنین گفت ، “این قطعه در بخش B راه اندازی خواهد شد ، که بیش از 50 درصد از کل فروش صنعت را تشکیل می دهد و در نتیجه ما را قادر می سازد حضور خود را در سراسر کشور افزایش دهیم.”

KIGER با افرادی مانند Maruti Suzuki Vitara Brezza ، Hyundai Venue ، Kia Sonet ، Tata Nexon ، Ford Ecosport و Honda WR-V رقابت خواهد کرد.

مامیلاپاله گفت: “در مدت زمان كوتاهی ، رنو از 650،000،000 نقطه فروش در هند عبور كرده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه این سفر مترقی با رنو KIGER هستیم.”

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.