رونمایی جدیدترین متد آموزشی در موسسه حرف آخر

با کنکور نهایی ، هر ساله نزدیک به یک میلیون داوطلب وارد پنج رشته علوم عملی ، ریاضیات ، فیزیک ، علوم انسانی ، زبان ها و هنرها می شوند و منابع را برای انتخاب بهترین داوطلب گسترش می دهند. آنچه در پشت آن اتفاق افتاد این بود که برخی از آشنایان من در فرآیند پذیرش عمومی یا کمک مروجین شرکت کردند ، در حالی که دیگران دلیل آزمون را در مدل و خطا و آنها از اطلاعات ناشناخته استفاده کردند. برخی او را در این موقعیت گره زدند. مورد مناسب خود را پیدا کنید. اما وقت و هزینه زیادی می برد. بنابراین ، گزارش های خبری امروز ، با توجه به اجرا و نتایج ورود به داوطلب ، یکی از بهترین منابع اطلاعاتی برای قبولی است. برای لیست کامل و تنظیمات استاندارد حرف آخر به حرف آخر مراجعه کنید.

اگر مدت هاست که به رسانه ها و شبکه های اجتماعی علاقه مند هستید و مدت هاست که آن را مشاهده می کنید ، احتمالاً نام موسسهE را شنیده اید. موسسه دوره های محتوایی را توسعه داده و ساخته است که بسیار متفاوت از سازمان های دیگر است و نتایج مشابه شگفت انگیزی را از موسسه دریافت کرده است. به عنوان مثال ، می توانید در سال 1998 مشاهده کنید ، زمانی که 51 داوطلب از آن گروه مسئول انتشار دیجیتال بودند. این رقم قدرت موسسهE را در مدارس تأیید می کند. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

پروژه 6040 معجزه 100 روز موفقیت

اما راز داده های شگفت انگیز موسسه حرف آخر چیست؟ راز موسسه یک چارچوب تحصیل کرده و هوشمند است. به عنوان یک داوطلب زیست شناسی سلولی ، به عنوان مثال در زمینه ژنتیک ، با کتاب و عکس روبرو شد. درک این کتابها و تصاویر بسیار دشوار است ، دانش آموزان باید حفظ کنند ، اما باید آموزش دهند. حرف آخر این مسئله حل شده است و شما نیازی به مراقبت از آن ندارید. بنابراین ، داوطلبان یاد می گیرند که واحد را تقسیم کنند و فقط با چند دقیقه انیمیشن کوچک در وقت زیادی صرفه جویی کنند. بار دیگر همین اتفاق افتاد. داوطلبانی که این روش تدریس را ادامه می دهند به سرعت لذت یادگیری اصول را می یابند.

پروژه جدید موسسه حرف آخر یک برنامه یا پروژه 6040 است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. داوطلب فقط دو ماه آموزش عمیق را صرف این پروژه می کند. این دوره جامع و مختصر نیست ، اما همه به صورت روزمره و با یک برنامه دو داوطلبانه کامل اما عمیق و زمان مطالعه برای هر درس ، گام به گام یاد می گیرند. برای انجام این کار ، او باید یک دوره بررسی اختصاصی را پشت سر بگذارد و یک پروسه 40 روزه را پشت سر بگذارد و در پایان برنامه از بیست آزمون خاص خود استفاده کند. علاوه بر این ، تمام جلسات 20 بار طول می کشد و اولین آزمایش منطقه را 20 بار انجام می دهید. این مدل اولین بار در پروژه 6040 حرف آخر در ایران به نمایش درآمد. در ادامه می توانید فروشگاه حرف آخر را هم مشاهده کنید.

با این وجود می توان گفت مشکل اصلی در فیزیک کمبود میوه است که دلیل اصلی موفقیت دانش آموزان کامیار است. دو داوطلب را تصور کنید. اولین مسابقه دهنده حدود 500 مدل برای حل 30 سوال سوال کنکور فیزیک می داند و داوطلب دوم نیز برای حل همین سوال در حدود 30 فرم آموزش دیده است! کدام یک بهتر کار می کند؟ در این گروه علاوه بر كاهش تعداد روش ها ، آنها به تخصص خود نزدیك می شوند و به دانش آموز اجازه می دهند تا ابتدا موضوع را بفهمد و سپس به سراغ جواب برود. مشکلی که بسیاری از آنها با آن روبرو هستند. همچنین می توانید درس های فیزیک رایگان را در صفحه فیزیک تجارت ما بیابید. در ادامه می توانید کانال تلگرام حرف آخر با ویدیوهای آموزشی رایگان را هم مشاهده کنید.

حرف آخرA 20٪ تخفیف را برای برنامه کاملا رایگان 6040 (شامل 40 امتحان نهایی و 30 ساعت سخنرانی) برای جذب مخاطب ارائه می دهد. آقای. شایان مامندی ، خانم حدیث قمری و با خانم تماس گرفت. مریم فرضی یا از طریق شماره 5 به شماره 10002907 پیامک ارسال کنید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623