سازمان سرمایه گذاری ابوظبی برای سرمایه گذاری 5،512.5 کروری در بازوی خرده فروشی RIL. به جمع Silver Lake ، KKR می پیوندد

سرمایه گذاری توسط ADIA در Reliance Retail Ventures Limited در ازای 1.2 درصد سهام شرکت ، بزرگترین خرده فروش هند ، با ارزش سهام قبل از پول 4.285 لور کرور ارزش گذاری شده است.

صندوق سرمایه گذاری حاکمیت ابوظبی (ADIA) 5،512.5 کرور به بخش خرده فروشی صنایع Reliance تحت کنترل Mukesh Ambani که آخرین شرکت سرمایه گذاری برای پیوستن به هجوم سرمایه گذاران جهانی است ، تزریق می کند.

سرمایه گذاری توسط ADIA در Reliance Retail Ventures Limited (RRVL) در ازای 1.2 درصد سهام شرکت ، بزرگترین خرده فروش هند ، با ارزش سهام قبل از پول 4.285 لور کرور ارزش گذاری شده است. RR در بیانیه ای در 6 اکتبر گفت ، RRVL در حال حاضر 37710 کرور روپیه از سرمایه گذاران برجسته جهانی مانند Silver Lake ، KKR ، General Atlantic ، Mubadala ، GIC ، TPG و ADIA جمع کرده است.

موکش آمبانی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Reliance Industries ، گفت: “ما از سرمایه گذاری فعلی ADIA و پشتیبانی مداوم ما خوشحالیم و امیدواریم که بتوانیم از سابقه قوی آن در بیش از چهار دهه ارزش آفرینی در سطح جهان بهره مند شویم. سرمایه گذاری توسط ADIA تأیید بیشتر عملکرد و پتانسیل Reliance Retail و مدل تجاری فراگیر و تحول پذیر تجارت جدید است که در حال اجرا است. “

Reliance Retail ، یکی از شرکت های تابعه RRVL ، بزرگترین ، سریعترین رشد و سودآورترین تجارت خرده فروشی هند را اداره می کند که در حدود 1200 فروشگاه خود در سراسر کشور نزدیک به 640 میلیون فوت فروش دارد. شرکت Reliance Industries از شرکت نفت و مخابرات پیش از لیست انفجار بزرگ ، تجارت خود را متنوع کرده و حضور خرده فروشی خود را کاهش داده است. در میان ویروس کرونا همه گیر شدن ، تجارت مواد غذایی را به شدت تحت فشار قرار داد و همچنین JioMart را راه اندازی کرد ، مانند آمازون و والمارت که Flipkart را پشتیبانی می کند. اخیراً ، به داروخانه آنلاین نیز ورود پیدا کرد و اکثر سهام Netmeds را با قیمت 620 کرور به دست آورد.

ADIA در سال 1976 تأسیس شد ، یک موسسه سرمایه گذاری متنوع در سطح جهان است که از طریق استراتژی متمرکز بر ایجاد ارزش بلند مدت ، از طرف دولت ابوظبی سرمایه گذاری می کند. ADIA از سال 1989 در سهام خصوصی سرمایه گذاری کرده است و یک تیم داخلی قابل توجهی از متخصصان با تجربه در زمینه محصولات دارایی ، جغرافیاها و بخش ها ساخته است.

حمد شاهوان آلدهری ، مدیر اجرایی بخش سهام خصوصی در ADIA ، گفت ، “Reliance Retail به سرعت خود را به عنوان یکی از تجارت عمده خرده فروشی در هند تثبیت کرده است و با استفاده از زنجیره های تأمین فیزیکی و دیجیتال خود ، برای رشد بیشتر قرار دارد . این سرمایه گذاری با استراتژی ما برای سرمایه گذاری در مشاغل پیشرو در بازار آسیا مرتبط با رشد مصرف محور منطقه و پیشرفت سریع فناوری سازگار است. “

معامله منوط به تأییدیه های نظارتی و سایر مصوبات عرفی است. مورگان استنلی به عنوان مشاور مالی Reliance Retail و سیریل عمارچند منگالداس و دیویس پولک و واردول به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کردند.

افشا: Reliance Industries Ltd. تنها ذینفع Independent Media Trust است که شبکه 18 Media & Investments Ltd را کنترل می کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.