سایت مشابهت یابی مقاله

امکان ارزیابی شباهت متن با محتوای آنلاین و پایگاه های داده مختلف سایت مشابهت یابی مقاله.

نتایج
رابط کاربری ساده و قابل درک
امکان کپی یا بارگذاری متن.
منفی ها
عدم امکان استفاده رایگان از خدمات
فقط در صورت ثبت نام و پرداخت می توانید از این سرویس استفاده کنید
10. افعی
سرویس بررسی تشابه متن با رابط کاربری پلاجریسم چکر زیبا و ساده

نتایج
گزارش های دقیق و قابل فهم همانندجویی رایگان با بسیاری از جزئیات را ارائه می دهد.
امکان کپی یا بارگذاری متن.
مقایسه متن با محتوای آنلاین و مقالات منتشر شده در مجلات علمی
منفی ها
عدم امکان استفاده رایگان از خدمات
فقط در صورت ثبت نام و پرداخت می توانید از این سرویس استفاده کنید

بررسی سرقت ادبی ابزاری است که برای تشخیص وجود دزدی ادبی در مقاله ها استفاده می شود. با جستجوی وب می توانید برخی از آنها را پیدا کنید. برخی از این ابزارهای آنلاین به شرط عضویت در دسترس هستند ، در حالی که برخی دیگر به صورت رایگان در دسترس هستند. در زیر یکی از قدرتمندترین سایت ها آمده است که می توانید متون انگلیسی و فارسی را جستجو کنید و خود متوجه شوید که متن توسط شخص خود شخص نوشته شده یا کپی شده است یا او متن را با دستکاری و انتقال کلمات نوشته است. استفاده از این سایت رایگان است.

http://smallseotools.com/plagiarism-checker/

در زیر لیستی سرقت ادبی از تعدادی دیگر از سایت های شناسایی سرقت علمی موجود است.

http://www.plagscan.com/

http://seoabzar.com/plagiarism-checker

http://www.anticutandpaste.com/

http://www.copyscape.com/

http://www.turnitin.com/

http://smallseotools.com/

Home

http://www.dustball.com/cs/plagiarism.checker

http://plagiarism-detect.com

http://www.duplichecker.com

http://www.scanmyessay.com

https://www.paperrater.com/plagiarism_checker

http://www.effectivepapers.com/plagiarism-checker-for-students.html

http://www.plagiarismsoftware.net/

https://www.scanmyessay.com/

http://www.ithenticate.com/

https://www.diffnow.com/

https://text-compare.com/

https://www.diffchecker.com/

Home

اگر دانشجوی تحصیلات تکمیلی استفاده رایگان از ithenticate هستید ، قطعاً با مشکلات چک کردن سرقت ادبی و چالش های تهیه مقاله و پذیرش آن آشنا هستید. یکی از مشکلاتی که ممکن است ناخواسته با آن روبرو شوید دانلود نرم افزار ithenticate، سرقت ادبی است.

این کلمه نرم افزار ithenticate معنای مطبوعی ندارد و اگر بشنوید که مقاله شما حاوی دزدی ادبی توسط قاضی مشهور یک مجله مشهور علمی است ، پیامدهای بدی برای شما به همراه خواهد داشت. در بسیاری از موارد ، شما حتی قصد سرقت ادبی را هم نداشتید ، اما ناآگاهی از انواع دزدی ادبی برای شما مفید بود.

یکی از مواردی که بررسی سرقت ادبی می تواند خطر دزدی ادبی را در متن مطالعه ما به حداقل برساند ، بررسی سرقت علمی با iThenticate است. در این مقاله به ویژگی های این نرم افزار خواهیم پرداخت. پس برای ادامه این مقاله کوتاه با ما همراه باشید. در ابتدا اجازه دهید مختصراً نرم افزار دزدی ادبی را تعریف کنیم.

در این مقاله بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان خواهید خواند:

دزدی ادبی چگونه انجام می شود؟
چگونه می توان از دزدی ادبی جلوگیری کرد؟
نرم افزار سرقت ادبی بهترین راه برای جلوگیری از دزدی ادبی است
شناسایی نرم افزار
ویژگی های نرم افزار iThenticate چیست؟
در ترجمه ، هیچ متنی ithenticate iran بدون دزدی ادبی ارائه نمی شود
دزدی ادبی چگونه انجام می شود؟
شاید از خود بپرسید که منظور از دزدی ادبی چیست؟ آیا این اصطلاح فقط زمانی به کار می رود که نویسنده ای از متن نویسنده دیگری در مقاله خود استفاده کند؟

نه همیشه. در حقیقت ، امروزه چندین نوع مختلف سرقت علمی شناسایی شده است. بنابراین مد گیگ خبر قبل از اینکه با iThenticate وارد مبحث دزدی ادبی شویم ، باید بدانیم که چه کاری انجام می دهیم.

شناسایی هویت
انواع مختلفی از طبقه بندی را می توان در رابطه با دزدی ادبی یافت. اما طبق یکی از پرکاربردترین طبقه بندی ها ، دزدی ادبی به چهار روش خود را نشان می دهد: دزدی ادبی مستقیم ، خود دزدی ادبی ، دزدی ادبی موزاییک و دزدی ادبی تصادفی.

دزدی ادبی مستقیم ، که یکی از جدی ترین موارد است ، هنگامی اتفاق می افتد که یک نویسنده در اثر یا نتایج نویسنده دیگری ، بدون مراجعه به منبع حکم ، از آن جمله نقل می کند.

این عمل گاهی منجر به اخراج و برکناری مجرم می شود. سرقت ادبی نشان می دهد که نرم افزار سرقت ادبی فرد از جمله های منتشر شده در مقالات قبلی خود در آثار و متون جدید خود چقدر استفاده می کند.

این نوع دزدی ادبی باعث می شود مخاطب محتوای قدیمی را بدیع و بدیع ببیند. تشخیص سرقت ادبی موزاییک کمی دشوارتر است ، اما به معنای استفاده از عبارات ، ساختار زبان و معنی آن ، مشابه متن نویسنده دیگر است. سرانجام ، ما دزدی ادبی تصادفی داریم که در آن نویسنده مقاله نتوانسته است منابع مورد استفاده را ذکر کند یا اشارات نادرستی داشته است.

چگونه درصد مشابهت مقاله می توان از دزدی ادبی جلوگیری کرد؟
با استفاده از چند نکته ساده می توان از سرقت ادبی به شدت جلوگیری کرد. اول از همه ، هرگز از نتایج استثنایی که به دست آورده اید لذت نبرید. نوشتن این نتایج کار ساده ای پلاجریسم نیست. بنابراین ، هرگز نوشتن متن مقاله خود را به تأخیر نیندازید.