سیر سیاه در ایران به تولید رسید

SAC ترکیب سولفور محلول در آب و از مشتقات آمینو اسید سیستینِ که زمان تجزیه پروتئین و در معرض حرارت افزایش پیدا میکنه. در کنار مواردی که گفتم SAC یک تصفیه کننده قوی رادیکال های آزاد به حساب میاد و از التهاب اعصاب جلوگیری میکنه. با توجه به افزایش بیماریهایی مانند قند خون و دیابت در افراد مختلف در سنین متفاوت و همچنین افزایش نیاز بیماران دیابتی به انسولین و راه های درمان بی خطر ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در ارتباط با سیر سیاه برای دیابت صحبت کنیم که یکی از روشهای بسیار مناسب در ارتباط با کنترل میزان قند خون در افراد می باشد در واقع میتوانیم بگوییم که سیر سیاه برای دیابت به طور معجزه آسایی شفابخش بوده و می تواند تا در صورت استفاده صحیح بیماران دیابتی نوع ۱ و ۲ را از تزریق انسولین و سایر داروهای شیمیایی درمانی بی نیاز کند. در درمان بیماری تنفسی گزینه مناسبی است. سیر از گذشته تاکنون بهعنوان دارو برای پیشگیری و درمان طیف گستردهای از شرایط و بیماریها مورد استفاده قرارمیگرفتهاست. این نوع سیر نسبت به سیر خام PH کمتری داره و طبق تحقیقات منتشر شده در ژورنال علم تغذیه و مواد غذایی پیشگیری کننده، سیر سیاه یک یا دو درجه میزان اسیدی بودنش بیشتره.

در برخی منابع خارجی این نوع از سیر را یک خوراکی نه چندان قدیمی معرفی کردهاند که مشخص نیست نخستین بار در کدام کشور فرآوری شده است اما به نظر میرسد منابع و سایتهای خارجی دیگری که این سیر جادوگر را یک خوراکی کُهن و برآمده از فرهنگ غذایی شرق آسیا خصوصا تایلند، ژاپن و کره جنوبی معرفی کردهاند، فرضیه صحیحتری در مورد این نوع سیر داشته باشند. اما در سیر سیاه این تندی به صورت کامل از بین رفته و باعث شده است این نوع از سیر طعم کاملا شیرینی داشته باشد. امروزه در مورد تاثیر سیر سیاه برای دیابت، محققان به این نتیجه رسیده اند که این ماده مغذی در ترکیبات خود موادی را دارد که اصولا مانع از عملکرد کبد در راستای جلوگیری از تولید انسولین می شود، بنابراین سطح انسولین در بدن فرد بالا رفته و همچنان گلوکز خون به راحتی دفع و یا سوزانده می شود، بر همین اساس بیماران مبتلا به قند خون یا همان دیابت نوع یک و دیابت نوع دو می توانند با استفاده میزان مشخصی از سیر سیاه در طول روز دیابت خود را کنترل کنند. چنانچه تا بهحال در ارتباط با تاثیر سیر برای لاغری نشنیدهاید؛ احتمالا برای شما نیز جالب است که بدانید خواص بسیار این ماده غذایی، سبب میشود سیر و لاغری ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از مهمترین و ارزشمندترین فواید سیر سیـاه، یعنی تنظیم فشار خون ، آشنا سازیم. باید بگویم هر دوی این موارد میتوانند تاثیر خوبی در کاهش وزن، کاهش فشار خون و چربی سوزی داشته باشند و بهتر است روشی که برای شما راحتتر است را به کار بگیرید. در بیماری نارسایی قلبی ماهیچه قلب نمی تواند به خوبی خون را در تمام بدن به گردش درآورد و سلول ها نمیتوانند اکسیژن مورد نیاز خود را به درستی دریافت نمایند پس بدن دچار مشکلات عدیده ای میگردد و نمی تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد به همین علت افرادی که دچار مشکلات قلبی هستند ریسک ابتلا به بیماری های مختلف در آن ها بالاست. مصرف سیر سیاه نامرغوب و کهنه، علاوه بر تاثیرات نامطلوب گوارشی، ایجاد کننده مشکلات دیگری نیز بوده و منجر به بروز واکنش های آلرژیک و در برخی موارد بسیار خطرناک در سیستم تنفسی و پوستی نیز خواهد شد.

از جمله معجون سیر سیاه که میتوان آن را به صورت تنها و یا در کنار غذا مصرف نمود و در آن ترکیبات دیگری علاوه بر سیر وجود دارد که بر انرژی زایی آن میافزاید، یا اینکه سیر سیاه خشک که بیشتر برای خام خوری میتوان مصرف نمود. دقت داشته باشید که مصرف سیر سیاه به دلیل انرژی زا بودن در هنگام شب توصیه نمی شود, طریقه ی مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی چرا که ممکن است باعث بیخوابی در افراد شود. از مصرف الکل و مصرف بیش از اندازهی نوشیدنیهای کافئیندار اجتناب کنید. این سیر نرم و ژله ای و خوش طعم را می توانید با غذا یا با نان میل کنید. با وجود اینکه ظاهری بسیار ساده دارد، خوشطعم و معطر است و این عطر و طعم متفاوت به خاطر کدو حلوایی است. علاوه بر SAC آمینواسید های دیگه ای مثل اس الیل مرکپتوسیستین، پولی فنول، فلاونوئید، ترکیبات لیپیدی و ترکیبات ارگانیگ حاوی سولفور هم به وجود میاد. سیر سیاه در مقایسه با سیر خام رطوبت کمتری داره در نتیجه خواص غذایی و آمینو اسید های قوی تری داره. سیر سیاه دکتر بیز دارای خواص بی شماری است. بهترین و سریع ترین راه برای خرید سیر سیاه اقدام به خرید از طریق سایت معتبر اینترنتی می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سیر سیاه برای عفونت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.