شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

معمولا کاربران اینترنت TD-LTE نیاز به حجم اینترنت بیشتری دارند و در این سرویس بستههایی با حجمهای بسیار بالا از سوی اپراتورها عرضه میشود. اپراتور های ارائه دهنده اینترنت همراه پس از حضور رایتل در سراسر کشور با واکنش های متعددی از سوی رقبای دیرینه مواجه شده بود، اما پس از مدتی رایتل توان رقابت با ایرانسل و همراه اول را در زمینه ارائه اینترنت موبایل نداشت و روز به روز نیز از تعداد مشترکین این اپراتور کاسته شد. در بخش دو، وضعیت روشن یا خاموش بودن شبکه وای فای دستگاه نمایش داده شده و تعداد دستگاه های متصل را به اطلاع کاربر می رساند. مودم IRANCELL TD-I40 A1 یکی از انواع مودم TD-LTE رومیزی وای فای دار رومیزی بدون باتری میباشد. برخی اپراتورها مودم TD-LTE را با هزینهای نسبتا گران به کاربران میفروشند ولی در اینترنت همراه میتوان بدون مودم و با انداختن سیمکارت روی اسمارتفونهای رده بالای امروزی؛ بهترین سرعت اینترنت را تجربه کرد. اینترنت TD-LTE همانند اینترنت موبایل بر بستر شبکههای موبایل نسل چهارم یا همان LTE 4G عرضه میشود ولی از باندهای فرکانسی متفاوتی استفاده میکند. سیمکارتها، مودمها و اسمارتفونهای معمولی که به اینترنت همراه متصل میشوند؛ نمیتوانند به اینترنت TD-LTE نیز وصل شوند و اگرچه شاید از باندهای رادیویی این نوع سرویس پشتیبانی کنند ولی اپراتورهای تلفن همراه در ایران فقط امکان استفاده از اینترنت TD-LTE را با مودمهای مخصوص این سرویس فراهم کردند.

در این مطلب، میخواهیم به طور کامل هزینه بستههای اینترنت 4G و TD-LTE را با یکدیگر مقایسه کنیم تا به یک جمعبندی از تعرفههای اینترنت این دو سرویس محبوب این روزهای بازار ایران برسیم. برای استفاده از اینترنت TD-LTE باید سیمکارت این نوع اینترنت را از یک اپراتور مخابراتی به همراه مودم TD-LTE تهیه کرده و با خرید بستههای اینترنت TD-LTE؛ از این نوع سرویس بهره برد. ارسال عدد ۳۲۰ یا ۰به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ (البته باید اعداد به صورت لاتین ارسال شوند. همچنین در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ اینترنت ایرانسل مجوز آزمایشی ارائه اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه را کسب کرد و در ۴ شهریور ۱۳۹۳ شبکه نسل سوم (3G) را به صورت رسمی راهاندازی کرد.اینترنت ایرانسل نخستین شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) ایران را نیز با فاصله کوتاهی از توسعه این فناوری در دنیا، در تاریخ ۲۹ آبان ۹۳ در مشهد مقدس راهاندازی کرد و با شتابی بیسابقه در اقصی نقاط ایران گسترش داد.امسال با ایرانسلی شدن از پیشنهادهای ویژهای شامل تخفیف در قیمت سیمکارت و مودمهای اینترنت همراه و ثابت، اینترنت رایگان و مکالمه رایگان با کد شگفتیهای ایرانسل و جوایز متنوع بهرهمند شوید. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاههای پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند.

ایرانسل در ماههای گذشته تعرفههای اینترنت TD-LTE را کاهش داد و بستههای متنوعتری با ترافیکهای شبانه اضافه کرد تا کاربران این نوع اینترنت بتوانند راحتتر بستهها و حجمهای موردنظرشان را انتخاب کنند. اگر ترافیک شبانه را هم اضافه کنیم؛ هر یک گیگابایت TD-LTE حدود ۲۰۰ تومان ارزانتر است. رمز عبور یکبار مصرف ایرانسلی که برای شماره شما ارسال می شود و می توانید آن را وارد کنید. قابل دریافت است. ما در ترنجی این بسته را تست کردیم و از صحت دریافت آن اطمینان حاصل کردیم. E5373 نیز می تواند کدهای USSD را ارسال و دریافت کند. لازم به ذکر است با کد رایگان اینترنت ایرانسل، می توانید اینترنت رایگان دریافت کنید. در نهایت نیز همه چیز ختم به خیر شد و مشترکین به دلیل بازار انحصاری قادر به دریافت سرویس بهتر از اپراتوری دیگر نیستند. بهتر است ابتدا کمی درباره اینترنت TD-LTE صحبت کنیم و تفاوتهایش را با اینترنت موبایل یا LTE 4G بدانیم. پوششدهی شبکه موبایل 4G LTE هم بهتر از اینترنت TD-LTE است و در بسیاری از شهرها یا مناطق تهران؛ اینترنت موبایل هم از نظر آنتندهی و هم از نظر سرعت بهتر از TD-LTE است.

اگر ترافیک و حجم هدیه شبانه را هم در نظر بگیریم؛ هزینه هر یک گیگابایت ترافیک اینترنت LTE 4G در همراه اول نزدیک به ۱۴۰۰ تومان و در ایرانسل برابر با ۹۰۰ تومان است. برای شروع یک بسته اینترنت همراه ۱۰ گیگابایت را در نظر میگیریم. البته؛ چندین مودم TD-LTE قفل نشده (آنلاک) در بازار عرضه شده و میتوانید این مودمها را خریده و از سیمکارتهای TD-LTE اپراتورهای گوناگون استفاده کنید ولی هزینه دو تا چند برابر بیشتری متحمل میشوید که عملا توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. تا امروز، چندین اپراتور مخابراتی از جمله ایرانسل، مبیننت، آسیاتک، شاتل موبایل و چند اپراتور مجازی (MVMO) اقدام به عرضه اینترنت TD-LTE کردند ولی هریک از این اپراتورها مودم TD-LTE قفل شده خودش را به کاربران پیشنهاد میکند. در مقایسه میان اینترنت 4G همراه اول و اینترنت TD-LTE مبیننت، باز هم مشاهده میکنیم مبیننت بستههای ارزانتری ارایه داده است و قیمت هر یک گیگابایت ۲۵۰۰ تومان است ولی اینترنت نوترینوی همراه اول تعرفهای نزدیک به ۲۷۰۰ تومان دارد.