شورای GST نتوانست در مورد جبران خسارت به ایالت ها به اتفاق نظر برسد. جلسه بعدی در 12 اکتبر

وزیر مالیه نیرالا Sitharaman گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفت استفاده از مجموعه های GST را برای جبران خسارت به کشورها فراتر از برنامه زمانی توافق شده در ژوئن 2022 گسترش دهد

شورای GST نتوانست در مورد جبران خسارت به ایالت ها به اتفاق نظر برسد.  جلسه بعدی در 12 اکتبر

نیرماالا Sitharaman وزیر دارایی پس از چهل و دومین نشست شورای GST. ANI

دهلی نو: جلسه مهم شورای GST در روز دوشنبه نتوانست در مورد روشهای جبران خسارت ایالتها به اجماع برسد زیرا هیئت در مورد سیاستهای استفاده از وام به عنوان ابزاری تقسیم شده است.

وزیر دارایی نیرمالا سایتارامان در جمع خبرنگاران پس از جلسه ماراتن پانل گفت که 21 ایالت برای رفع کمبود مجموعه های GST یکی از دو گزینه ای را که مرکز قبلاً برای استقراض پیشنهاد کرده بود انتخاب کرده اند.

وی گفت ، اما برخی از ایالت ها هیچ یک از این دو گزینه را انتخاب نکردند و شورا تصمیم گرفت برای رایزنی های بیشتر اقدام کند ، و افزود هیئت در 12 اکتبر مجدداً تشکیل جلسه می دهد.

وی گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفت با استفاده از مجموعه های GST cess برای جبران خسارت ایالتها فراتر از بازه زمانی توافق شده در ژوئن 2022 ، توسعه یابد.

آجی بوشن پاندی ، وزیر دارایی گفت ، این هیئت علاوه بر کاهش بار تطبیق مالیات دهندگان کوچک ، خدمات پرتاب ماهواره توسط ISRO و Antrix را نیز معاف می کند.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.