عیب یابی و تعمیر اجاق گاز با ضمانت

مثلا اگر مشکل دستگاه با تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی رفع شود، شما باید تنها قیمت ترموکوپل اجاق گاز و اجرت تعمیرکار را بپردازید. 7-شعله اجاق گاز شما وزش دارد و تولید سر و شیر ترموکوپل اجاق گاز صدا میکند. اولین توصیه تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز کن به مشتریان تمیز نگه داشتن همیشگی اجاق است .زیرا اغلب مشکلات مشتریان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز کن در اثر آلودگی و گرفتگی سر شعله های اجاق به وجود می آید. بهعلاوه بهتر است مراقب باشید غذاهایتان سر نروند تا برای منافذ گاز و…

احتمال این که رطوبت یا ماده شوینده در منافذ مشعل ها باقی مانده باشد بسیار زیاد است. کافیست با یک تماس تلفنی با کارشناسان کاراسان و یا ارسال فرم، دردسرهای تعمیر اجاق گاز یا فرگاز خود را به تعمیرکار اجاق گاز کاراسان بسپارید و در مدت کوتاهی دستگاه سالم و آماده به کار خود را تحویل بگیرید.

علت: ژِیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخهای شعله پخش کن عیب دارد (هر چیزی که سوخت از آن رد شود، ژیگلور نام دارد). تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده، عیب یابی دقیق اجاق گاز، تعویض مشعل ها، تعمیر و تعویض ترموکوپل، تعویض ژیگلور، رفع مشکل روشن نشدن اجاق گاز، ترمیم خاموش شدن مداوم شعله ها، عیب یابی و رفع مشکل یکنواخت نبودن حرارت فر یا شعله اجاق، ترمیم آبی نبودن رنگ شعله ها، ریشه یابی و ترمیم دود کردن شعله ها و تعمیر یا تعویض فندک، بخشی از خدماتی هستند که تیم تعمیر اجاق گاز رومیزی به دارندگان این محصول ارائه می دهند.

این مشکل در اثر معیوب شدن ژِیگلور یا سوراخهای شعله پخش کن و یا به هم خوردن تنظیم هوا پیش می آید . در مدل های قدیمی آن را با کبریت یا فندک جداگانه روشن می کردند که تکنولوژی های امروزه دیگر نیازی به آن ها ندارد. تعمیر کار اجاق گاز در محل و منزل شما حضور می یابد و تعمیرات تخصصی اجاق گاز از هر نوع و مدل و برندی را تعمیر می کند. عیبیابی: این مشکل به شما میگویند که مقدار گاز نسبت به هوا بیشتر است؛ و باید مقدار گاز را کم کنید. جهت رفع عیب، باید صفحه مخلوط کن اجاق گاز خود را کمی باز کنید.