قرمزی و تیرگیهای پوست را میپوشاند

اغلب میکاپ آرتیست های حرفه ای از براش یا اسفنج آرایشیِ مخصوص کرم پودر در کار خود استفاده می کنند چون براش و اسفنج های آرایشی اصل کرم پودر را به خوبی روی پوست صورت پخش می کنند و یک صورت صاف و یکدست به شما تحویل می دهند. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید.کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید.

کرم پودر مایع به راحتی با براش، اسفنج آرایشی و حتی دست پخش میشود. اما کرم پودر برند درماکول علاوه بر آن که آسیبی به پوست دور چشم وارد نمیکند، بلکه باعث تقویت آن نیز میشود. قابلیت استفاده برای دور چشم: همانطور که می دانید بسیاری از کرم پودرها که قدرت پوشانندگی بالایی دارند برای استفاده دور چشم مناسب نیستند؛ زیرا باعث ایجاد چین و چروک میشوند. ساخت کشور فرانسه: همانطور که می دانید کشور فرانسه در تولید لوازم آرایشی به جایگاه بالایی رسیده است، به طوری که شهرت جهانی پیدا کرده و توانسته مشتریان زیادی را در کشورهای مختلف مانند ایران به دست آورد.

این کرم پودر به دلیل داشتن مزیتهای فوق العاده خود توانسته در بین خانم ها محبوبیت زیادی کرم پودر چیست به دست آورد. خانمهایی که به دلایل مختلف ساعات زیادی را در بیرون از خانه میگذارنند باید در انتخاب کرم پودر مناسب توجه ویژه داشته باشند؛ زیرا اگر از کرم پودر های بسیار سنگین به طور روزانه استفاده کنند، بعد از مدتی پوست شادابی و طراوت خود را از دست داده و پر از چین و چروک خواهد شد. کرم پودر لورینت حاوی عصاره سلولهای بنیادی سیب و همچنین پوشش دهی فوق العاده بالا می باشد که این پوشش پرتوهای نور با زوایای مختلف را منحرف نموده و چروک ها را ملایم جلوه می دهد و پایه آرایشی سحرآمیزی را برای ساعت ها فراهم می نماید.این کرم پودر حاوی موادی به نام فیلترهای ضد اشعه UV می باشند که اشعه های مضر فرابنفش خورشیدی را از طریق جذب نور و انعکاس آن تضعیف کرده و مانع از آسیب رساندن آن به پوست می گردد.

استفاده از هر نوع کرم پودری برای این پوست مناسب است. کرم پودر ۱ ۲ ۳ perfect نسل جدیدی از خانواده کرم پودرها است که حاوی فرمولاسیونی منحصر به فرد -از ترکیبات رنگدانههای اصلی- برای کاهش عیوب صورت است. به راحتی میتوانید از آن در تمام موقعیت ها استفاده کنید. دوام و ماندگاری بالا: دوام و ماندگاری بالا در انواع کرم پودر سبک برای مصرف روزانه موجب میشود تا شما در طول روز احساس خستگی نداشته باشید و همچنین نیازی به تمدید آرایش پیدا نکنید. کرم پودر را بر اساس نوع پوششی که دارد و همچنین بر اساس نوع پوست صورت تقسیم بندی میشود، ابتدا لازم است بدانید که پوست صورت به 3 دستهی خشک و چرم و معمولی تقسیم میگردد که بر اساس نوع پوست خود باید کرم پودر مناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید.