محضرهای شیک برای ثبت عقد و ازدواج – عکس

همچنین اگر شما بخواهید در وعده شام مراسم خود از غذاهای لوکس و لاکچری مانند بره کبابی استفاده کنید، برای آن نیز باید به صورت جداگانه هزینه ای بین 2 تا 3 میلیون تومان پرداخت کنید. این هزینه در سالن های معمولی چیزی بین 100 تا 200 هزار تومان و برای سالن های عقد لاکچری بین 200 تا 500 هزار تومان به ازای هر نفر است. بهتر است به جای اکتفا کردن به تصاویر سالن ها در صفحات مجازی و اینترنت، حضوری به آن ها سر بزنید تا مطمئن شوید سالنی که انتخاب می کنید دقیقا چیزی است که می سالن عقد لاکچری پاسداران خواهید.

این گیفت ها معمولا بین 20 تا 70 هزار تومان قیمت دارند و شما باید به تعداد نفرات یا خانواده هایی که در نظر دارید آن ها را تهیه کنید. این شما هستید که انتخاب می کنید در مراسم عقدتان به مهمان ها شام بدهید یا خیر؟ اگر از قبل خودتان گیفت ها را آماده کرده اید، می توانید این بخش را از لیست حذف کنید.

با توجه به حساسیت این مراسم برای شما عزیزان مجموعه حلما ودینگ از اول تا آخر مراسم شما را همراهی میکند، بر این اساس میتوان گفت، بهتر است نگران مراحل مختلف مراسم خود نباشید و با اعتماد به این مجموعه لحظات نابی را برای خودتان بسازید. برخی از افراد با انتخاب دفتر عقد دور افتاده اقوام خود را برای رسیدن به جشن دچار مشکل می کنند. همچنین اگر شما عکس و یا ایده خاصی از گیفت عقد مورد نظرتان است، می توانید آن را به طراحان و دیزاینرهای سالن عقد نشان داده و از آن ها بخواهید که آن را برایتان درست کنند.

بعضی از سالن های عقد لوکس و لاکچری گاهی برای وعده شام هر نفر تا یک میلیون تومان نیز هزینه می کنند. ما در بخش های بالا به صورت مجزا و جداگانه، بخش های مختلف منو سالن های عقد و هزینه هایی که به طور متوسط و میانگین برای آن ها در نظر گرفته می شود را با شما به اشتراک گذاشتیم.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سالن عقد طرفه در کرج ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.