مدیر عامل سابق بانک HDFC Aditya Puri به عنوان مشاور ارشد به شرکت سهام خصوصی کارلایل ملحق می شود

پوری به دلیل ایجاد بانک HDFC از ابتدا و بزرگترین بانک در فضای بخش خصوصی ، اعتبار زیادی دارد

مدیر عامل سابق بانک HDFC Aditya Puri به عنوان مشاور ارشد به شرکت سهام خصوصی کارلایل ملحق می شود

تصویر پرونده Aditya Puri. اخبار 18

بمبئی: روز دوشنبه گفت: “آدیتیا پوری” کارلایل جهانی را به عنوان مشاور ارشد در مورد فرصت های سرمایه گذاری در سراسر آسیا راهنمایی خواهد کرد.

این اعلامیه ظرف یک هفته پس از بازنشستگی پوری از بانک HDFC به عنوان مدیر عامل و مدیر عامل اعلام شده است.

پوری به دلیل ایجاد بانک HDFC از ابتدا و بزرگترین آن در فضای بخش خصوصی و باارزش ترین ، اعتبار زیادی دارد.

کارلیل در بیانیه ای گفت ، پوری به تیم کارلایل در مورد فرصت های سرمایه گذاری در سراسر آسیا مشاوره می دهد و در مورد چشم انداز بازار در حال تکامل و فرصت های جدید سرمایه گذاری راهنمایی می کند.

به گفته وی ، وی همچنین در زمینه ایجاد مشاغل متمایز با کیفیت بالا ، به متخصصان سرمایه گذاری کارالیل و تیم های مدیریت نمونه کارها مشاوره خواهد داد.

سیلیل کائول ، مدیر بخش مالی کارلایل ، برای آسیا اظهار داشت که وی از زمان سیتی بانک با پوری آشنا است.

کائول گفت: “عضویت یک شخص از قد و قامت او به عنوان مشاور ارشد به کارلایل ، ارزش قابل توجهی در توانایی ما در سراسر منطقه می بخشد ، نه تنها در خدمات مالی ، بلکه در سایر بخش ها با توجه به تجربه بی نظیر پوری در دنیای تجارت.”

سرمایه گذاری های کارلایل در هند شامل کارت های SBI است. این شرکت اخیراً سرمایه گذاری در تجارت دارویی Ajay Piramal و همچنین مشارکت در بازوی مرکز داده Bharti Airtel را اعلام کرده است.

پوری به نقل از بیانیه گفت: “من از سابقه کارلایل در تعدادی از بخشهای اصلی صنعت ، از جمله موقعیت رهبری آن در خدمات مالی ، نه فقط در هند بلکه در سراسر آسیا ، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام.”

مدیر عامل و رئیس کارلایل آسیا ، XD یانگ گفت که این PE از “تخصص و روابط عمیق” Puri برای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری و کمک به شرکت های نمونه کار خود برای ایجاد مشاغل بهتر استفاده خواهد کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.