نیرمالا سایتارامان می گوید: این مرکز به جای LTC به کارمندان دولت کوپن های نقدی می دهد.

نیرما کالا سایتارامان وزیر دارایی همچنین از هزینه های اضافی سرمایه و 12000 کرور روپیه ، وام 50 ساله بدون بهره به ایالت ها خبر داد.

دهلی نو: وزیر دارایی نیرامالا Sitharaman روز دوشنبه از پرداخت وجه نقد به جای LTC و 10 هزار روپیه پیش پرداخت جشنواره به کارمندان دولت برای تحریک تقاضای مصرف کننده در فصل جشنواره و رونق اقتصاد خبر داد.

وی همچنین از افزایش سرمایه اضافی و 12000 کرور روپیه ، وام 50 ساله بدون بهره به ایالات متحده برای تقویت اقتصادی که تحت تأثیر همه گیر و قفل اقتصادی ناشی از آن قرار دارد ، خبر داد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت که دولت در سال جاری به جای کمک هزینه سفر تحت عنوان ، به کارمندان خود کوپن نقدی معاف از مالیات می دهد.

این پول نقد باید برای خرید کالاهایی که 12 درصد یا بیشتر GST جذب می کنند هزینه شود – شرایطی که امکان صرف پول نقد برای مواد غذایی را از بین می برد.

شرکت ها و بانک های بخش دولتی مرکزی نیز از این رهنمود پیروی می کنند و به جای امتیاز مسافرت مرخصی (LTC) پول نقد می دهند زیرا سفر در طی همه گیر شدن بیماری تقریباً غیرممکن است.

علاوه بر این ، دولت به عنوان یک اقدام یکباره 10.000 روپیه وام حقوق و دستمزد به همه افسران و کارمندان خود به عنوان پیشبرد جشنواره می دهد. وی گفت: “انتظار می رود این دو اقدام تقاضای مصرف کننده حدود 28000 کرور را ایجاد کند”.

دولتی که در ماه مه 20 کرور روپیه اعلام کرده بودآتمنیربهر بهارات“محرک ، در تلاش است تا اقتصاد را در آستانه فصل جشنواره ای که معمولاً پرهزینه است ، تقویت کند.

یک قفل سخت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا منجر به انقباض اقتصاد با رکورد 23.9 درصدی در طی آوریل-ژوئن شده است.

Sitharaman گفت ، “همراه با وام به ایالت ها و هزینه های سرمایه اضافی ،” تخمین بسیار ناچیز این است که هزینه های بالقوه بخش خصوصی از طریق سود مالیاتی LTC حداقل برابر با تقاضای 28،000 کرور توسط کارمندان دولت و کل تقاضای اضافی تخمین زده می شود بیش از 1 لور کرور “.

وی همچنین گفت که اقدامات دولت برای تحریک تقاضا نباید شهروندان عادی را با تورم آینده بار بیندازد و نباید بدهی دولت را در مسیری ناپایدار قرار دهد. وی افزود: “راه حل امروز نباید مشكل فردا را ایجاد كند.”

Sitharaman گفت که کارمندان دولت مرکزی LTC را در یک بلوک 4 ساله دریافت می کنند (یکی به هرجای دیگر هند و یک شهر دیگر ؛ یا دو نفر برای شهر اصلی). کرایه هوایی یا ریلی ، طبق مقیاس / استحقاق ، بازپرداخت می شود و علاوه بر این ، 10 روز پول نقد ترک (پرداخت به علاوه DA) پرداخت می شود.

به واسطه کووید -19 ، کارمندان در موقعیتی نیستند که بتوانند از LTC بهره مند شوند. به جای یک LTC ، پرداخت نقدی انجام می شود – بسته به کلاس استحقاق ، پرداخت کامل در محاسبه مرخصی و پرداخت کرایه در 3 اسلب نرخ ثابت. پرداخت عادلانه بدون مالیات خواهد بود.

کارمندی که این طرح را انتخاب می کند ، ملزم به خرید کالا / خدماتی به ارزش 3 برابر کرایه و 1 بار پرداخت هزینه مرخصی قبل از 31 مارس 2021 خواهد بود ، وی گفت که اضافه کردن پول باید برای کالاهایی که 12 درصد GST جذب می کنند هزینه شود بیشتر از طریق یک فروشنده ثبت شده GST و از طریق حالت دیجیتال.

اگر کارمندان دولت مرکزی آن را انتخاب کنند ، هزینه آن در حدود 5675 کرور است. به کارمندان بانک های بخش دولتی و PSU نیز اجازه این تسهیلات داده می شود و هزینه برآورد شده برای آنها 1900 کرور روپیه خواهد بود.

امتیاز مالیات برای دولت ایالتی / بخش خصوصی نیز مجاز خواهد بود ، برای کارکنانی که در حال حاضر حق LTC دارند ، مشروط بر رعایت دستورالعمل های طرح دولت مرکزی.

تزریق تقاضا در اقتصاد توسط دولت مرکزی و کارمندان PSE / PSB مرکزی 19،000 کرور برآورد شده است. تزریق تقاضا توسط کارمندان دولت ایالت 9000 کرور خواهد بود.

وی گفت: پیشبرد جشنواره همراه با سایر پیشرفت های مشابه براساس توصیه های کمیسیون هفتم پرداخت لغو شد.

پیشنهاد شده است پیشبرد جشنواره با یکبار پیشبرد بدون بهره 10 هزار روپیه که تا 31 مارس قابل استفاده است ، بازگردد. قرار است این مبلغ حداکثر در 10 قسط بازیابی شود.

وی گفت که پیش بینی می شود که هزینه زیر 4000 کرور روپیه باشد ، اگر 50 درصد تصویب توسط ایالت ها در نظر گرفته شود ، مبلغ 4000 کرور دیگر پیشرفت جشنواره پرداخت می شود.

کارمندان کارت Rupay را که از قبل بارگیری شده است ، از مبلغ پیش پرداخت دریافت می کنند. دولت در این زمینه هزینه های بانکی را متحمل می شود.

وزیر دارایی گفت که 25000 کرور بودجه اضافی برای هزینه های سرمایه ای در جاده ها ، زیرساخت های دفاعی ، آبرسانی ، توسعه شهری و تجهیزات سرمایه ای تولید داخل برای دفاع فراهم می شود.

این مبلغ بیش از 4.13 میلیون لور کرور سرمایه ای است که در بودجه 21-2020 اعلام شده است.

همچنین ، وام ویژه 50 ساله 12000 کروری بدون بهره و بدون بهره در اختیار دولت برای هزینه های سرمایه ای قرار خواهد گرفت. از این میزان 1600 کرور برای ایالت های شمال شرقی و 900 کرور برای اوتاراخند و هیماچال پرادش خواهد بود.

سایر کشورها به نسبت سهم خود در واگذاری کمیسیون مالی ، 7،500 کرور روپیه دریافت می کنند – 50 درصد در ابتدا و تعادل پس از استفاده از اولین قسط ، وی افزود که 2000 کرور باقیمانده به کشورهایی تعلق می گیرد که اصلاحات از پیش توافق شده را اجرا می کنند.

Sitharaman گفت که 36000 کرور تقاضای اضافی مصرف کننده ایجاد خواهد شد (28000 کرور از طریق طرح کوپن LTC به اضافه 8000 کرور از طریق طرح پیشبرد جشنواره). همچنین ، 37000 کرور دیگر از هزینه های اضافی مرکزی و ایالتی انجام خواهد شد.

وی افزود ، تقاضای کل تقاضا تا 31 مارس 2021 در 73،000 کرور برآورد شده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.