هوشمند سازی ساختمان در 7 گام از 0 تا 100 به همراه فیلم و عکس

هزینه هوشمند سازی خانه مقدار و تعرفه مشخصی دارد که با توجه به آیتم های کلی محاسبه می شود. به طور مثال ما هزینه هوشمند سازی پلان زیر را طبق روش ها و برندهای مختلف برای شما محاسبه می کنیم. برای پیاده نمودن سیستم هوشمند سازی ساختمان معمولا دو روش باسیم و بی سیم یا وایرلس انجام می دهند. البته هر کدام از این روش ها معایب و محاسن خاص خود را دارند. انواع سیستم خانه هوشمند کدام اند؟ دسته اول مربوط به سیستم روشنایی و کانال هایی است که میخواهیم روی آن ها کنترل یکپارچه داشته باشیم. یکی از فاکتورهای مهم برای ما در خرید هر کالا یا خدماتی و یا ورود یک تکنولوژی جدید به زندگی روزمره مان ، بحث قیمت و هزینه تمام شده آن است . معمولا بهتر است یک کرسی چینی در حدود 30 سانتیمتر ارتفاع از کف برای این کار در نظر بگیریم تا سطح کف کانکس مطبوعاتی کمی بالاتر از سطح خیابان یا پیاده رو باشد.

هزینه های مربوط به هوشمند سازی ساختمان بستگی به سطح استفاده ما از سیستم هوشمند دارد. بر اساس آینده پژوهی های صورت گرفته،اینترنت اشیا در صنعت ساختمان بیشتر در مواردی قابل استفاده است که کارها نیازی به تصمیمگیریها پیچیده یا فعالیتهای انسانی ماهرانه مثل فعالیتهای کارگران ساختمانی نداشته باشند و بنابراین یک فناوری مکمل خواهد بود نه یک فناوری جایگزین نیروی انسانی! مشخصا هزینه هوشمند سازی برای یک واحد آپارتمان 70 متری یک خوابه با یک واحد آپارتمان 250 متری سه خوابه یکسان نیست . مشخص کند. در اینصورت علاوه بر مطلوب شدن نتیجۀ کار، هزینه هوشمند سازی ساختمان به دلیل امکان سیم کشی راحت و عدم نیاز به تخریب کمتر خواهد شد. درواقع این سیستم هوشمند در فصل سرما که نور آفتاب به داخل خانه میتابد کنار رفته تا تا تابش نور آفتاب محیط خانه را گرم کند از طرفی عملکرد سیستم گرمایش هوشمند کاهش پیدا میکند. این ماژولها بصورت مستﻘل و یا از طریق ارتباط با سیستم مرکزی خانه هوشمند فرامین باز یا بسته شدن قفلها را دریافت و بر روی بخش الکترو مکانیکی قفل اعمال میکنند. بله ،این ویلا به علت داشتن سقف سبک و استفاده از متریال هایی با مقاومت بالا و وزن کم بخوبی در برابر زلزله پایدار خواهد بود.حتی در صورت تخریب نیز آوار آن مانند ساختمان سنگین نبوده و برای اشخاصی که درون فضا قرار دارند یک تهدید جانی بشمار نمی رود.

در مورد تعیین هزینه هوشمند سازی ساختمان هم یک فاکتور مهم در ارزیابی قیمت ، رزومه و اعتبار برند یا شرکت ارائه دهنده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است . چرا در دوره هوشمند سازی ساختمان شرکت کنیم؟ چرا خانه هوشمند Control4 برای هر نوع سلیقه و پروژه ای کاربرد دارد؟ هر کالایی با توجه به میزان اعتبار برند تولیدکننده قیمت گذاری می شود. هر شرکتی که اقدام به هوشمند سازی ساختمان کند، در ابتدا انواع سیستم های هوشمند را تشریح نموده و سپس بر اساس آن سیستم هوشمند ساختمان، اقدام به ارائه لیست هزینه هوشمند سازی ساختمان می کند. پس قبل از آگاهی از هزینه هوشمند سازی ساختمان باید سطح هوشمند سازی ساختمان را مشخص کنید تا خانه هوشمند Control4 بتواند دقیق تر قیمت هوشمند سازی ساختمان را برآورد کند. شرکت پلان اولین و برترین نماینده خانه هوشمند Control4 به شما پیشنهاد می کند که اگر ساختمان در حال ساخت دارید، حتما به هوشمند سازی ساختمان قبل از نازک کاری توجه کنید و قبل از این مرحله از کارشناسان ما در شرکت به رایگان مشاوره بگیرید. کارشناسان ما از شمتا خواهند خواست که نقشه خانه و پلان ساختمانتان را به آن ها پروژه هوشمند سازی خانه بدهید.

نام مخفف این نوع سیستم ها imc است که خروجی های آن مثل کلید برق عمل می کنند اما از تلفن همراه فرمان دریافت می کنند. کارشناسان خانه هوشمند Control4 شما را بصورت کامل راهنمایی می کنند تا با توجه به نیازتان بهترین و مناسب ترین نوع تجهیزات هوشمند را برای پروژه تان انتخاب کنید. البته افراد متخصص در این زمینه میتوانند با پیادهسازی اصولی سیستم ها در هزینه صرفهجویی کنند شرکت هوشگستر آرکا با داشتن تیم فنی مجرب آماده ارائه خدمات سیستم های هوشمند سازی ساختمان با قیمت ها و کاربردهای متفاوت بر اساس پروتکلهای روز دنیا میباشد. سپس، روشنایی داخلی خانه در حالت ۱۰۰% و رنگ نور تعیین شده قرار میگیرد، موسیقی شاد و هیجانانگیز مطابق انتخاب شما از طریق سیستم صوتی هوشمند نصب شده در تمام خانه پخش می شود، سیستم سرمایشی و گرمایشی در حالت متناسب با تعداد افراد حاضر در خانه تنظیم خواهد شد، پرده قسمت پذیرایی بسته میشود و خلاصه همهچیز آماده یک میهمانی ایدهآل میشود. امکانات زیاد خانههای هوشمند اشتیاق افراد را به استفاده از آنها بیشتر میکند.