واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

پس با این همه هدرز خیلی چیز خوبیه خب مانبفولدهای فابریک به چه دردی میخورند ؟ برای سفارشیسازی یک پیکاپ تنومند فول سایز در مدت زمان ۵ روز تنها به سه چیز خیلی مهم نیاز دارید. این بار ماستنگ باز هم از رقبای هم وطن و خارجی خود پیشی گرفت و در بسیاری موارد تحسین منتقدین را برانگیخت. اما در بسیاری از موارد برای بهبود این عمل از هدرز ها استفاده می شود لذا هدرز را بهتر است در دسته لوازم جانبی قرار دهیم . چرا خود کمپانی مادر به جای منیفلد دود چدنی از هدرز استفاده نمیکند؟ بهترین و کمخرجترین راه، همان استفاده از ورودی هوای بهتر و سیستم جرقهزنی است که به آن اشاره شد. با این حال تیم تیونر برای تکمیل کار از ترمزهای PFC، رینگهای Mamba و تایرهای Hercules نیز استفاده کردهاند. با این حال قرار دادن یک جفت سابووفر ۱۰ اینچی به همراه یک آمپلیفایر ۹۰۰ واتی JL Audio به صورت هنرمندانه از جمله تغییراتی است که در جهت ارتقا هرچه بیشتر سیستم صوتی انجام شده است.

از جمله ویژگیهای آفرود رنجر رپتور میتوان به زاویه حمله ۳۲٫۵ اینچی و زاویه فرار ۲۴ اینچی اشاره کرد. هر چند فورد سعی گنجشک را به جای قناری رنگ کند و به راننده بفروشد و صدای پیشرانه ۴ سیلندر را با استفاده از سیستم استریو پخش درون خودرو بهبود ببخشد اما باز هم صدای حقیقی چیز دیگری است. شرکت Covercraft در زمینه ساخت انواع روکش صندلی، روکش داشبورد و حتی روکش بدنه خودرو تبحر خاصی دارد و به همین منظور استفاده از کاورهای خاکستری Carhartt این شرکت برای صندلیها کار عاقلانهای به نظر میرسد. درون کابین شورولت سیلورداو نیز به دلیل بهرهمندی از داشبورد با کیفیت و سیستم صوتی کارآمد، کار را تا حدودی برای تیم متخصص آسان کرده بود. آپاچی 3100 نیز مانند دیگر نیاکان و رقبای خود از نظر طراحی داشبورد و فضای داخلی اندکی دچار ضعف است. شتاب اولیه و ثانویه آپاچی به لطف تجهیزات فوق، بسیار مهیج و فراتر از انتظار است. چنین ترکیبی از قدرت و ارتفاع برای آفرودهای پرسرعت بیابانی بسیار عالی عمل میکند. ادج با موتورهای مختلفی در بازار حضور دارد، اما ما نسخه جدید و به روز شده ۲٫۷ لیتری V-6 اکوبوست آن را برگزیدیم و بر خلاف انتظارمان، عملکرد آن در مسیر مستقیم مثال زدنی است، چرا که یکی از بهترین موتورهای تاریخ آمریکا را در سینه خود دارد.

اگرچه هیچ ارتقایی بر روی گیربکس استاندارد این خودرو اعمال نشده، اما تغییر نسبتهای گیربکس یکی از دلایلی است که این پیکاپ را در راه و بیراهه عالی نشان میدهد. به همین منظور استفاده از یک پوشش جمع شونده ریموتدار E-Series برای قسمت باری سیلواردو کار این بخش را تمام کرده بود. از دیگر تغییرات این پیکاپ نیز میتوان به استفاده از جلوپنجره RBP Midnight، سپرهای آفرودی جلو و عقب Fab Fours، چراغهای KC قرار گرفته در دو طرف سپر جلو، باربند اسپرت KC HiLites Pro6 مجهز به هشت عدد چراغ KC در جلو و نوارهای LED در اطراف اشاره کرد. نصب دو قطعه کاربردی بالا در کنار ریمپ (به روش چیپ تیونینگ)، کمک بسیار زیادی به ارتقای کیفیت خودروی شما می کند. کیت مکش فابریک مانع بزرگی سر راه هوا می باشد مخصوصا در دورهای بالا که افت توان و افزایش مصرف می شود. طول عمر آن هم معمولا کمتر است؛ چون برای رسیدن به قدرت مناسب باید در دورهای بالا کار کند.

در نمای روبهرو جلو پنچرهای بزرگ، به همراه ابروییهای بالا چراغها چهرهای تهاجمی و خشن به این بخش بخشیده است. و این منجر به تخلیه بهتر هوای خروجی می گردد و مخصوصا در دور های بالا موجب میگردد تا موتور خودرو تنفس بهتری نموده و راندمان آن پایین نیاید. در مرحله بعدی افزایش ارتفاع جالبتوجه این پیکاپ با استفاده از کیت افزایش ارتفاع ۸ اینچی بسیار به چشم میآید. اگرچه استفاده از تیمی ۱۰ نفره متخصص و باتجربه که هیچ ابایی از کار کردن نداشتند نیز کار را آسان کرده بود. این پیشرانه 4.3 لیتری، اولین پیشرانه V8 شورولت در یک پیکاپ بود. بزرگترین خبر در سال 69 خبر تولید مدل فوق العاده منحصر به فرد ینکو نوا 427 بود. در سال 69 تغییرات بزرگی در نوا SS صورت نگرفت. در مجموع 17654 نوا SS خط تولید کارخانه را ترک گفتند. اسطورههایی که نقش آنها را به ترتیب مت دیمون و کریستین بیل در فیلم فورد در برابر فراری بازی میکنند. مثل شورولت کوروت، فورد ماستنگ شلبی، BMW E30M، مرسدسبنزهای سری AMG، آلفارومئو مونترال و خودروهایی از این دست که تقریبا در رده میانی قرار دارند. اما با سفارش یک جعبه دنده ی چهار سرعته ی با ضریب دنده های نزدیک به هم به قیمت 184 دلار، یک دیفرنسیال لغزش محدود به قیمت 43 دلار و یک سیستم فرمان هیدرولیک با عملکرد سریعتر به قیمت 84 دلار باز هم هزینه ی کلی از 3500 دلار تجاوز نمی کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید هدرز پراید لطفا به بازدید از وب سایت ما.