پیستون توسط بدنه در حالت راست قرار میگیرد

به همین راحتی , اگر پیستون نبود , قدرتی هم تولید نمیشد زیرا قطعهای وجود نداشت تا بتواند سوخت را متراکم و سپس این روند را انجام دهد , piston 6 پس پیستون ماشین در این حد مهم و ضروری است . همه پیستون ها باید هم وزن باشند تا موتور دچار لرزش نشود . پاسخ: فشار بیشتری در نقاط پایینی داخل بطری وجود دارد زیرا هر چه عمق یک نقطه بیشتر باشد، ارتفاع مایع روی آن بیشتر می شود و در نتیجه نیروی وزن مایع بیشتر می رینگ پیستون ژیان شود. پاسخ: مشاهده می شود که چون ارتفاع آب در دو بطری یکسان است و سوراخ ها نیز در ارتفاع یکسانی ایجاد شده اند. توجه کنید که سوراخ ها را به طور مشابه و در ارتفاع یکسان روی هر دو بطری ایجاد کنید. ۱- مطابق شکل سه سوراخ کوچک در بطری ۱/۵ لیتری ایجاد کنید و سوراخ ها را با نوار چسب کاغذی بپوشانید.

۵- مطابق شکل (پ) آزمایش را با دو بطری ۱/۵ و ۲ لیتری انجام دهید. این قطعه که عمل رفت و برگشت را درون سیلندر موتور انجام میدهد، منجر به تراکم مخلوط سوخت و هوا میشود و این مخلوط را برای فرایند احتراق آماده میسازد. و حرارت را از پیستون به جداره سیلندر منتقل می­کنند، و همچنین روغن را به کارتر باز می­گردانند. زاویه این پخی به سمت مخزن روغن بوده و حین حرکت این قطعه به سمت میل لنگ عملکرد جاروبی از خود نشان می­دهد. در شکل زیر، دو نوع پایهٔ متفاوت که معماران در این مورد به کار میبرند، نشان داده شده است. برای ساختن ساختمان روی زمین نرم، کدام یک از پایه های نشان داده شده، مناسب تر است؟ علت انتخاب خود را توضیح دهید. رینگ چسباندن زمانی رخ می دهد که رینگ، خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، پیستون در داخل سیلندر به سختی حرکت می کند و روغن به میزان مناسب تقسیم نمی شود. یکی از مباحث مهم در سیلندر های هیدرولیک، نحوه آب بندی آنها در هنگام تحت فشار قرار گرفتن می باشد. محل قرارگیری آنها نیز در شیارهای نزدیک به سر پیستون است. شکل زیر انواع رینگ کمپرس را با کاربرد ویژه آنها معرفی می کند.

اکنون با استفاده از فرمول زیر فشار به دست می آید. همچنین در موقع استارت کمی پدال گاز را فشار دهید تا هوای بیشتری به سیلندر وارد شده و بنزین سریع بخار شود و زمان کمتری برای استارت زدن صرف شود. این قطعه، استوانه ای شکل است که به شاتون متصل می شود و از طریق جریان رفت و برگشت در سیلندر عمل می کند. اگر سطح کل پایه نواری، نصف سطح پایه یک پارچه باشد، در این صورت فشاری را که از طرف دیوارهای ساختمان به هریک از دو پایه وارد می شود با هم مقایسه کنید. لایه رویی یا بیرونی از یک پارچه مقاوم و با دوام بالا تشکیل شده است و لایه دوم از الیاف شیشه ساخته شده است.که در برابر دما، کشش طولی و پارگی مقاوم است و از ویژگیهای دینامیکی خیلی خوبی برخوردار است.لایه سوم از لاستیک CR یا HNBR ساخته شده است که بیشتر جنس تسمه را بر اساس لایه سوم معرفی می کنند.این لایه دوام خیلی زیادی بر اساس نوع لاستیک دارد و استحکام دینامیکی خیلی خوبی دارد.لایه چهارم بیشتر از پارچه پلی آمید ساخته می شود که هم انعطاف خیلی زیادی دارد و هم باعث تقویت قدرت دندانه ها می شود. پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت میکند و در حالیکه هر دو سوپاپ بستهاند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم میگردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر میرسد.

رینگ وایپر مسئول کیپ کردن هر چه بیشتر محفظه احتراق و همچنین پاک کردن جداره سیلندر از روغن های مازاد است. معمولاً پیستون ها از طریق پاشش روغن به وسیله یك جت روغن و یا پاشش از طریق برخورد ته شاتون با سطح روغن خنك كاري مي شوند. پاسخ: هر چه سطح تماس نیرو با سطح کمتر باشد، فشار وارده به سطح بیشتر می شود. هم چنین آرایش سیلندرها برای کمتر شدن لرزش بسیار مهم است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار زیادی برای کاهش لرزش داشت. پاسخ: در این حالت شکل خروج آب از سوراخ های هر دو بطری شبیه هم است. جرم ساختمان ها با هم برابر هستند و جرم را m در نظر بگیرید. میله اتصال باید از نظر ساختاری محکم باشد و تصادفی نیست که به شکل برآمدگی I-beam فولاد ، شبیه برادران بزرگتر خود که آسمان خراش ها و پل ها را نگه می دارند ، شکل بگیرد. با شمارش تعداد مربع های داخل خط بسته (رد پای شما)، سطح کف کفش بر حسب سانتی متر مربع به دست می آید. عدد حاصل را بر 10000 تقسیم کنید تا مساحت هر متر مربع را بدست آورید. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که پیستون دقیقا چه کاری انجام می دهد، باید بگوییم که پیستون انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می کند و در نهایت این حرکت، به چرخها و به صورت حرکت چرخشی منتقل میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون روا سال لطفا از سایت ما دیدن کنید.