کنفرانس مطبوعاتی FM نیرماالا Sitharaman به روز رسانی های زنده: گزارش می گوید FM در ساعت 12.45 بعد از ظهر برای رسانه ها صحبت می کند

کنفرانس مطبوعاتی FM نیرماالا Sitharaman به روز رسانی های زنده: Sensex در اوایل تجارت بیش از 200 واحد افت کرد و ضرر سهام مالی را پیش از کنفرانس مطبوعاتی وزیر دارایی ردیابی کرد

کنفرانس مطبوعاتی FM نیرماالا Sitharaman به روز رسانی های زنده: گزارش می گوید FM در ساعت 12.45 بعد از ظهر برای رسانه ها صحبت می کند

نیرمالا سایتارام ، وزیر دارایی ، اقدامات لازم برای تقویت تقاضا و احیای اقتصاد را اعلام کرد. ANI

کنفرانس مطبوعاتی FM نیرماالا Sitharaman جدیدترین به روزرسانی ها: وزیر دارایی نیرالا سایتارامان در ساعت 12:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه ، یک روز پس از تصویب بسته تشویقی مرتبط با تولید (PLI) برای مدت 5 سال برای تولید کنندگان در 10 بخش ، در یک کنفرانس مطبوعاتی وزیر دارایی صحبت خواهد کرد.

انتظار می رود Sitharaman سری سوم بسته محرک را برای تقویت برنامه اعلام کند ویروس کرونا اقتصاد آن ، مطابق با LiveMint گزارش.

معیار سهام Sensex در معاملات اولیه بیش از 200 واحد افت کرد و پیش از کنفرانس مطبوعاتی خود ضرر در سهام مالی را ردیابی کرد. شاخص 30 سهم BSE با 226.79 واحد معامله یا 0.52 درصد کاهش در 43،366.88 معامله شد ، در حالی که NSE Nifty با 60 واحد یا 0.47 درصد افت به 12،689.15 رسید.

سایتارام گفت که هیئت دولت تصمیم گرفت PLI بیشتری ایجاد کند تا اطمینان حاصل کند که ایجاد شغل اتفاق می افتد و هند بخشی از زنجیره ارزش جهانی می شود و به خود متکی می شود.

“ما اطمینان می دهیم كه هند بخشی از زنجیره ارزش جهانی خواهد بود و بخشهای حیاتی طلوع خورشید پشتیبانی لازم را از دولت دریافت می كنند تا بتوانیم یك هند بسازیم كه به اندازه كافی قدرتمند باشد و بتواند بازار داخلی خود را ارائه دهد. ما همچنین مطمئن باشید که ما می توانیم با زنجیره ارزش جهانی پیوند برقرار کنیم “.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.