گزارش می گوید هند به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی توسط MNCs ، فرار توسط افراد ، سالانه 75000 کرون مالیات از دست می دهد

گزارش دولت عدالت مالیاتی گفته است که 10.3 میلیارد دلار یا 0.41 درصد از تولید ناخالص داخلی 3 تریلیون دلاری کشور هر ساله به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی در جهان مالیات از دست می رود

گزارش می گوید هند به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی توسط MNCs ، فرار توسط افراد ، سالانه 75000 کرون مالیات از دست می دهد

نمایندگی ایمه. خبرگزاری فرانسه

دهلی نو: در گزارشی روز جمعه آمده است که هند هر ساله بیش از 10.3 میلیارد دلار (حدود 75000 کرور) مالیات به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی جهانی توسط MNC و فرار توسط افراد خصوصی از دست می دهد.

گزارش دولت عدالت مالیاتی گفته است كه در جهان ، كشورها سالانه بیش از 427 میلیارد دلار مالیات به دلیل سو abuse استفاده از مالیات شرکتی بین المللی و فرار مالیاتی خصوصی از دست می دهند. این هزینه در کل برای کشورها معادل تقریباً 34 میلیون حقوق سالانه پرستاران است – یا حقوق سالانه یک پرستار در هر ثانیه.

با توجه به هند ، این گزارش گفت: 10.3 میلیارد دلار یا 0.41 درصد از تولید ناخالص داخلی 3 تریلیون دلاری هر ساله به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی در جهان ، مالیات از دست می رود.

از این میزان ، بیش از 10 میلیارد دلار به دلیل سو abuse استفاده مالیاتی توسط شرکت های چند ملیتی (MNC) و 200 میلیون دلار به دلیل فرار مالیاتی توسط اشخاص خصوصی ضرر کرده است.

تأثیر اجتماعی مالیات از دست رفته معادل 70/44 درصد بودجه بهداشت و 68/10 درصد هزینه های آموزش و پرورش است. این همچنین معادل پرداخت حقوق سالانه بیش از 42.30 پرستار پرستار است.

علاوه بر این ، هند گفت که هند در معرض جریان مالی غیرقانونی به شکل سرمایه گذاری مستقیم خارجی است و موریس ، سنگاپور و هلند را به عنوان شرکای تجاری ذکر کرده است که بیشترین مسئولیت این آسیب پذیری را دارند.

گزارش دولت عدالت مالیاتی توسط شبکه عدالت مالیاتی ، همراه با فدراسیون اتحادیه جهانی خدمات عمومی بین المللی و اتحاد جهانی برای عدالت مالیاتی منتشر شده است.

این گزارش وضعیت سو abuse استفاده مالیاتی جهانی و تلاش دولت ها برای مقابله با تهدید را برجسته می کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.