گوشی ایفون – بررسی و قیمت گوشی موبایل اپل Apple

دیگر نکته قوت آل دیجیتال مشاوره و بخش پرسش و پاسخ آن است. دیگر نیازی به محاسبه درآمد و نسبت آن با قیمت پرچمداران اپل و صبر چندین ماهه و چندین ساله نیست. به تازگی یک گزارش منتشر شده که طبق آن، شرکت اپل فقط در سال 2021 برای سفارش و فروش 90 میلیون دستگاه گوشی آیفون 13 به بازار برنامه ریزی میکند. طبق این گزارش، تقاضای این شرکت برای آیفون 13 نسبت به میزان تقاضای شرکت اپل برای قطعات آیفون 12، حدود 20 درصد افزایش داشته است. در کل شرکت اپل میتواند یکی از بهترین سالهای تاریخ آیفون را داشته باشد.

در واقع، بسیاری از فروشگاهها شرایطی را فراهم کردهاند که با خرید اینترنتی آیفون 13 ، طرفداران کمپانی اپل تنها نصف مبلغ اصلی را بپردازند و با پرداخت مابقی این مبلغ به صورت اقساطی، آیفون 13 را در دستشان بگیرند. باتری از مهم ترین قسمت های سخت افزاری یک گوشی می باشد مخصوصا گوشی های هوشمندانه ی امروزی که تنها یک گوشی ساده نیستند .عمر باتری گوشی های هوشمند آیفون به سری آن بستگی دارد به طور کلی آیفون سال به سال با معرفی مدل های جدید خود تمرکز بیشتری به ارتقای کیفیت این باتری ها داشت. گوشی های اپل یکی از با کیفیت ترین و پرفروشترین گوشی ها در بازار هستند که سازندگان آن توجهی خاصی به طراحی و کیفیت تولید سخت افزار و نرم افزار آن دارند که این موضوع موجب شده است تا طرفداران خاص خود را پیدا کند و تنوع بالایی از لوازم جانبی مانند کیف و کاور محافظ نیز در طرح ها و رنگ های مختلف برای موبایل های گوشی آیفون تاشو آیفون پیدا میشود.

جالب توجه است که دوربین سری جدید اپل آنقدر هیجانانگیز است که چند روز پس از رونمایی، دکتر چشم پزشکی با انتشار ۲ عکس از قبل و بعد عمل قرنیه چشم بیمار، که توسط آیفون ۱۳ گرفته شده بود، میزان دقت، وضوح و کیفیت بالای عکسهای گوشیهای ایفون ۱۳ را نشان داد.

این ها بخشی از دلایل عمده آمار بالای خرید و فروش موبایل ایفون در سراسر دنیا هستند. شما برای مشاوره خرید موبایل با بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان دیجی سنتر در گوشی آیفون ۱۳ عکس ارتباط باشید. به گزارش« نبض فناوری» آیفونهای اپل از جذابترین و محبوبترین گوشیهای بازار هستند که با وجود قیمت نسبتا گزافشان خریداران زیادی دارند. به نحوی که در این سال ها به مرجع قیمت آیفون تبدیل شده و جدیدترین محصول فروشگاه برای فروش آیفون 13 است. همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید قسطی نیز فراهم شده است.