یکی از بنیانگذاران Zerodha در مورد “رکود دوستی” نگران است

نیتین کامات، بنیانگذار Zerodha در مورد

نیتین کامات. ویکی‌مدیا کامانز

نیتین کامات، یکی از بنیانگذاران Zerodha، اخیراً بر اهمیت دوستی در زندگی تأکید کرده است. به نظر او، خطر بالقوه یک “رکود دوستی” وجود دارد که بر جهان تأثیر بگذارد. کامات در توییتر تصویری را منتشر کرد که یافته های نظرسنجی American Perspectives انجام شده توسط دانیل کاکس را نشان می داد.

این نظرسنجی مفهوم رکود دوستی را برجسته کرد، که به افزایش تعداد افراد فاقد تعداد کافی دوستان نزدیک و کاهش سیستم حمایتی در زمان‌های چالش‌برانگیز اشاره دارد. مالک شرکت کارگزاری سهام ابراز داشت که پنج نفر از دوستان خود را برادر نزدیک می داند و برای حمایت از آنها تمام تلاش خود را می کند. او همچنین دوستی های خود را متحول کننده و تأثیر عمیقی بر زندگی او توصیف کرد.

تصویری که او به اشتراک گذاشته بود شامل این جمله بود: “تنهایی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.” علاوه بر این، این تصویر با توضیح روش‌های شکل‌گیری دوستی‌ها، از جمله از طریق مدرسه یا تربیت مشترک، کار، سرگرمی‌های مشترک و ارتباطات آنلاین، بینش‌های بیشتری را ارائه کرد.

کامات علاوه بر اظهارات قبلی خود، نمودار مفصلی را به اشتراک گذاشت که اهمیت ارتباطات انسانی و تأثیر آنها بر رفاه را نشان می دهد. او بر نقش تعیین کننده ای که دوستی در زندگی ما ایفا می کند تأکید کرد. نمودارها با استفاده از داده‌های ویدیوی ریشارد ریوز با عنوان «رکود دوستی» در پلتفرم بحث تخصصی Big Think، که از مؤسسه امریکن انترپرایز و بررسی دیدگاه‌های آمریکا در سال 2021 گرفته شده است، ایجاد شده‌اند. علاوه بر این، کامات همچنین سه گرافیک دیگر را به اشتراک گذاشته است. بینش در مورد اهمیت دوستی ها

برادران Nithin و Nikhil Kamath در سال 2010 یک کارگزاری تخفیف Zerodha را تأسیس کردند که متعاقباً باعث ایجاد اختلال در بازار کارگزاری هند شد. Zerodha با پایگاه مشتری 10 میلیونی به عنوان یکی از شرکت های کارگزاری پیشرو در کشور مطرح شده است. صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز برادران کامات و انکوباتور، به نام Rainmatter، بر سرمایه گذاری در شرکت های فین تک و ابتکاراتی تمرکز دارد که به پیشبرد شمول مالی کمک می کند. True Beacon، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آنها، به سرمایه‌گذاران با ارزش خالص فوق‌العاده پاسخ می‌دهد و تحت ساختاری با کارمزد صفر عمل می‌کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.