آدانی گروپ می گوید: آیا می توان پیشنهاد تسخیر 33،000 کروری برای DHFL را بهبود بخشید

یک منبع گفت: این گروه که در ابتدا فقط برای عمده فروشی DHFL و سهام SRA پیشنهاد داده بود ، در یک پیشنهاد اصلاح شده در 17 نوامبر پیشنهاد برای کل کتاب ، با ارائه کل 30،000 کرور به علاوه سود 3000 کرور روپیه ، یک منبع گفت

دهلی نو: گروه میلیاردر گاوتام آدانی از راه های استخراج معادن اعلام کرده است که می تواند پیشنهاد خرید 3300 کروری خود را برای وام دهنده مسکن DHFL سقوط داده بهبود بخشد و با زیر سوال بردن حداکثر بازیافت پول عمومی ، سپرده پیشنهاد دهندگان متقاضی حراج حراج را جبران کرده است.

در ایمیلی که برای مدیر مشارکت کننده در حراج DHFL تحت فرآیند ورشکستگی ارسال شد ، گروه آدانی گفت که فرآیند دادرسی را به طرز ماهرانه ای دنبال کرده است و “هدف آن همیشه ارائه پیشنهاد بی قید و شرط و حداکثر ارزش بالقوه برای همه سهامداران و در در همان زمان اطمینان از اتمام سریع روند “.

در ایمیل ، در اتاق داده DHFL بارگذاری شده و توسط مشاهده شده است PTI، گروه آداني اظهار داشت كه اين امر در برخي داوطلبان كه با هدف جلوگيري از حداكثرسازي ارزش براي وام دهندگان و سپرده گذاران به رسانه ها مي پردازند ، دردسرساز است.

چهار نهاد – گروه آدانی ، گروه پیرامال ، شرکت مدیریت دارایی مستقر در ایالات متحده Oaktree Capital Management و SC Lowy – پیشنهاداتی را برای DHFL در ماه اکتبر ارسال کردند اما وام دهندگانی که DHFL را برای بازیابی وام های پرداخت نشده به حراج می گذارند ، خواستار خواستگاران بودند که پیشنهادات خود را به عنوان پیشنهاد اصلی اصلاح کنند کم بودند

گروه آدانی ، که در ابتدا فقط برای نمونه کارها در زمینه عمده فروشی و توان بخشی توانبخشی زباله (SRA) DHFL پیشنهاد داده بود ، در پیشنهاد اصلاح شده ارائه شده در پیشنهاد 17 نوامبر برای کل کتاب ، در مجموع 30،000 کرور روپیه به اضافه سود 3000 کرور روپیه ، یک منبع در کنسرسیوم وام دهندگان گفت.

این منبع گفت که این بیش از 28،300 کرور پیشنهاد شده توسط Oaktree بود ، افزود که پیشنهاد شرطی شرکت آمریکایی بیان کرده است که 1000 کرور برای مطالبات بیمه را عقب نگه می دارد. پیرامال 23،500 کرور روپیه فقط برای سبد خرده فروشی DHFL ذکر کرد در حالی که SC Lowy مستقر در هنگ کنگ 2350 کرور روپیه برای SRA پیشنهاد داد.

اندکی پس از آن ، داوطلبان رقیب بر سر پیشنهاد آدانی گریه کردند و گفتند که این گروه پیشنهاد را بیش از مهلت مقرر ارسال کرده است و نمی تواند طرح اصلی خود را گسترش دهد. این منبع گفت: هر سه پیشنهاد دهنده رقیب به دنبال رد صلاحیت آدانی بودند.

در ایمیل 22 نوامبر ، گروه آدانی گفت که در ابتدا ابراز علاقه یا EoI را برای گزینه 1 و 2 (کتاب کامل و بخشی از نمونه کارها) ابراز کرده است.

این شرکت گفت که پیشنهاد ماه اکتبر فقط مربوط به دارایی های عمده فروشی و SRA DHFL است زیرا امیدوار است که همراه با گروه پیرامال این معامله را به اتمام برساند (پیشنهاد گروه پیرامال فقط برای دارایی های خرده فروشی).

اما در افتتاحیه پیشنهادات در 9 نوامبر ، آدانی دید که پیشنهادهای پیشنهادی رقبا ارزش شرکت را نشان نمی دهد و تصمیم گرفت برای کل کتاب پیشنهاد دهد.

آدانی 4.2.6 و بند 7.3 (الف) را که با بند 3.15.22 (ب) سند فرآیند مناقصه خوانده شده استناد کرده و گفته است که “پیشنهاد طبق پروسه است” و “هیچ متقاضی تصویب حق اعتراض ندارد”.

همچنین ، کمیته طلبکاران (CoC) و مدیر موظفند اقدامات لازم را انجام دهند که منجر به حداکثر سازی ارزش شود.

گروه آداني گفت كه داوطلبان رقيب يك كارتل تشكيل داده اند و تهديد برخي از آنها مبني بر اينكه از حراج خارج شوند يك روش “قهراً” براي آسيب رساندن به روند مناقصه است.

روند مناقصه برای مدیر / CoC “جلب سرمایه جدی چنین متقاضی حل و فصل” که “به طور مستقیم یا غیرمستقیم به اعمال اجباری و / یا اعمال محدود کننده” پرداخته است ، فراهم می کند.

آدانی نوشت: “ما مجدداً تأكید كردیم كه هدف ما همیشه ارائه ی پیشنهادی بی قید و شرط و به حداكثر رساندن ارزش بالقوه برای همه ذینفعان و در عین حال اطمینان از اتمام سریع این روند بوده است.” “ما همچنین متعهد هستیم که در صورت دعوت از پیشنهادهای اصلاح شده ، پیشنهادات خود را بهبود ببخشیم.”

یک فرد نزدیک به این وضعیت گفت تعجب آور است که وقتی آدانی نامه ای را در 12 نوامبر ارسال کرد مبنی بر اینکه آنها پیشنهاد گزینه 1 را دارند ، پس چرا مدیر در ایمیل خود از تاریخ 13 نوامبر به پیشنهاد دهندگان پیشنهادات را فقط برای قسمتهایی که در اصل پیشنهاد داده بود؟

این شخص گفت: “بیشتر اگر فرآیند پیشنهاد به طور واضح ارائه دهد که داوطلب می تواند در هر زمان پیشنهادی را ارائه دهد. به نظر می رسد که آنها تمایل به پذیرش پیشنهاد آدانی را ندارند حتی اگر بالاترین پیشنهاد باشد.”

آداني همچنين اشاره كرد كه برخي از داوطلبان با هدف محدود كردن يك رقابت كامل و عادلانه در روند ارسال طرح تصميم ، يك كارتل تشكيل داده اند.

طبق بند 7.7 فرآیند پیشنهاد ، وام دهندگان و مدیر در حقوق خود هستند که جدی ترین ودیعه پول متقاضیان این قطعنامه را ضایع کنند.

پیشنهاد آدانی شامل 11000 کرور نقدی پیش پرداخت و 19000 کرور دیگر است که با سود 3000 کرور به وام دهندگان پرداخت می شود.
همچنین تأکید کرده است که پیشنهاد آن بدون قید و شرط و بدون پس زدن است.

با کمال تعجب ، ایمیل Adani توسط سرپرست در جلسه CoC ذکر نشده است ، اما بعداً در اتاق داده بارگذاری شده است.

یک منبع وام گفت که در خرید سیمان Binani ، پیشنهاد دیررس Ultratech نه تنها توسط وام دهندگان پذیرفته شد بلکه حتی توسط دادگاه عالی نیز تأیید شد.

Kapil Wadhawan ، مروج سابق DHFL درخواست خود را در NCLT ثبت كرده است و می گوید پیشنهادات Piramal و Oaktree ارزش واقعی شركت را نشان نمی دهد و آنها با حداقل سرمایه گذاری توسط خود در تلاشند تا این شركت را به صورت رایگان دریافت كنند.

در این نامه ، گروه آدانی گفت ، پیشنهاد خود را قبل از 10 صبح در 17 نوامبر ارسال کرده و مطابق با سند پیشنهاد است.

در ادامه به نقل از بخش مربوط به سند مناقصه پرداخته شد كه به سرپرست آزادي داده شد تا پيشنهاد دريافتي را در هر مرحله از مراحل ارسال طرح تصويب بررسي كند و داوطلبان رقيب حق اعتراض به اين ارسال را نداشتند.

در نوامبر سال گذشته ، بانک رزرو هند DHFL ، سومین بزرگترین وام دهنده مسکن با بازی خالص ، را برای رسیدگی به ورشکستگی به دادگاه حقوقی شرکت ملی (NCLT) ارجاع کرد.

از ژوئیه سال 2019 ، این شرکت 83،873 کرور روپیه به بانک ها ، شورای ملی مسکن ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دارندگان اوراق قرضه بدهکار بود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.