بک لینک Pbn برای Dummies

اما چرا سئو گاهی اوقات این روش را برای بهبود رتبه سایت در بین روش های دیگر انتخاب می کند؟ برای این کار باید از هاستینگ های متفاوت استفاده کنید و از بین سرویس های معروفی که وب سایت های واقعی از آنها استفاده می کنند برای هاست وب سایت تان انتخاب کنید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید مطمئن شوید که یک صفحه پشتیبان در صفحه ای که به وب سایت شما کپی کرده اید، دارید. PBNو یا به عبارت بهتر خرید بک لینک PBN کلیدواژه ای است که اگر آن را در موتورهای جستجو وارد کنید با پیشنهادهای مختلفی از سوی گوگل مواجه می شوید و ممکن است تعداد قابل توجهی از این پیشنهادها نیز به روش ساخت PBNتولید شده باشند. اگرچه لینک سازی PBN می توانند به طور موقت به بهبود رتبه یک وب سایت کمک کنند، اما در نهایت توسط گوگل شناسایی و مجازات می شوند. به علاوه احتمال عبور از الگوریتمهای گوگل به کنار، رقبای شما میتوانند با استفاده از ابزارهای جستجوگر، نمونه کارهای لینک شما را بررسی کرده و PBN شما را به صورت دستی گزارش دهند. در موارد حاد کل سایت های شبکه pbn با pure spam گوگل مواجه می شوند.

شبکه های قدیمی PBN دارای IP یکسان بودند ، روی سرورهای اشتراکی قرار داشتند، اطلاعات WHOIS دامنه آن ها یکسان بود ، یا حتی از محتوای شبیه یا برخی موارد کپی در شبکه استفاده می کردند. بنابراین در صورتی که خودتون قصد لینک سازی دارید به این موارد توجه داشته باشید. در این روش، افراد سعی میکردند که بر روی یک هاست چند دسته وبلاگ در سطح یک، دو و حتی سه درست کنند که وبلاگهای رده سوم به محتواهای رده دوم لینک سازی میکردند و رده دومیها به محتواهای سطح یک لینک میدادند و در نهایت در سطح یک وبلاگ با یک کلمه کلیدی خاص، به صفحه اصلی سایت موردنظر لینک میدادند. با وجود اینکه امروزه گوگل توصیه می کنه تا متخصصین سئو از این روش استفاده نکنند، ولی همچنان بعضی از فعالان در این حوزه سعی می کنند تا از طریق لینک سازی شبکه ای باعث رشد سئو سایت خودشون بشن و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرن. ما سعی کردیم در مقاله لینک سازی شبکه ای چیست؟ بک لینک فقط زمانی باید داده شود که واقعاً ارزشی برای کاربر فراهم کند.

نظارت جدی بر فعالیت های بک لینک سازی مهم است. خرید بک لینک از سایت هایی مانند Fiverr یا از طریق سایر خدمات ممکن است سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. هنگامی که PBN شما راه اندازی شد، می توانید تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید. سایت شما از نظر سئو داخلی و تکنیکال لازم هست تا جایی که امکان داره اوکی باشه. برای جلوگیری از جریمه های گوگل، نظارت و خرید دامنه های رایگان زمان زیادی می برد، به روز رسانی صفحات سایت قدیمی، رفع خطاها و مشکلات، ثبت اطلاعات تماس و لوگو، ایجاد محتوای انحصاری، و ایجاد لینک های داخلی در استفاده از سایت های درون شبکه و. به عنوان مثال ، شرکت های رسانه ای که دارای چندین سایت هستند و به همه آنها به هم لینک می شوند ، نگران شناسایی بعنوان PBN نیستند ، مگر اینکه وب سایت ها مرتبط نباشند ، ده ها پیوند فوترها وجود داشته باشد ، یا این که بارها و بارها به صفحات داخلی مشابه پیوند داده باشند. با مطالعه مطالبی که در ادامه خواهیم آورد، دغدغه ساخت بک لینک خود را به یک تجربه تبدیل سازید. در حال حاضر بسیاری از وبسایت ها هستند که بوسیله بک لینک های pbn رتبه خوبی به دست آورده اند و به کارشان ادامه می دهند ، این افراد از روش های شناسایی pbn که در بالا ذکر شد دوری می کنند.

اکنون که صاحب PBN دامنهها را با اعتبار بالا خریداری کرده است، نیاز به ایجاد وبلاگ در هر یک از دامنهها دارند. برخی اوقات ممکن است سایت های دیگر به شما پیشنهاد تبادل لینک بدهند که این مورد نیز احتمال pbn را بالا می برد. شما باید هزینه خرید دامنه های جدید، ایجاد محتوا و لینک سازی را پرداخت کنید. محتوای تکراری یک پاراگراف را در جستجوی گوگل کپی کنید تا ببینید آیا این محتوا در سایتهای دیگر وجود دارد یا خیر. بک لینک پی بی ان گول زدن گوگل ، ما نیاز داریم سایت هایی داشته باشیم که واقعا کاربر وارد آنها شود ، در این سایت ها کامنت گذاری کند و خلاصه اینکه ، مثل یک سایت واقعی و کامل با آن ارتباط بگیرد. گوگل PBN ها را به دلایل مختلفی دوست ندارد. الگوریتم پنگوئن گوگل ، که هم اکنون به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی هسته اصلی مشغول فعالیت است می تواند این نوع بک لینک ها را تشخیص دهد و در نتیجه رتبه بندی وب سایت شما را کاهش دهد. اگر مشاور سئو حرفه ای باشد، برای ایجاد لینک یا افزایش ترافیک وب سایت ، شبکه های وبلاگ خصوصی را توصیه نمی کند. با سلام میخواستم بپرسم محتوای این محصول در محصول سئوکار حرفه ای که تهیه کردم هم وجود داره یا این محصول حرفه ای تر گفته ؟