ترجمه متن پزشکی

خدمات ترجمه مجاز در بمبئی
بمبئی (با نام قبلی بمبئی) بزرگترین شهر هند و یک کلانشهر جهان وطنی است. ترجمه پزشکی انگلیسی به فارسی بمبئی در ساحل غربی هند واقع شده است و مرکز ایالت ماهاراشترا هند است و بزرگترین شهر از نظر جمعیت است (21.3 میلیون نفر در سال 2016).

این شهر همچنین ثروتمندترین شهر هند است و یک اجتماع تجاری و تجاری است که از هزاران شرکت کوچک و بزرگ و استارتاپ تشکیل شده است. مراتی زبان رسمی است که در بمبئی همراه با هندی و انگلیسی صحبت می شود.

شهر بمبئی ، به عنوان یک قطب بزرگ تجاری ، فرصت های هیجان انگیزی مد گیگ خبر را برای شرکت های نوپا و سازمان های کاملاً تثبیت شده فراهم می کند تا از فضای متنوع تجاری آن استفاده کنند.

شرکت هایی که به دنبال توسعه در هند هستند ، به طور طبیعی مایلند بر بزرگترین شهر این کشور تأثیر بگذارند و مخاطبان آن را به خود جلب کنند. برای انجام این کار به طور موثر ، یک شریک معتبر ترجمه می تواند کار را برای شرکت هایی که با این جهان وطنی تجاری آشنا نیستند آسان کند.

هنگام ترجمه ، در ترجمه بمبئی ، Mars ترجمه شریک ترجمه ایده آل است.

چرا مریخ را انتخاب کنیم؟
Mars Translation نام مشهوری در دنیای ترجمه و بومی سازی است مترجم تخصصی پزشکی که خدمات ترجمه را به بیش از 120 زبان جهانی ارائه می دهد . با داشتن یک ارتش متخصص 5000+ زبان شناس حرفه ای و بومی ،

ترجمه مارس تقریباً دو دهه است که خدمات ترجمه بی نقصی را به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات ترجمه ارزان ، سریع و کارآمد آن چیزی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند. علاوه بر همه اینها ، اگر به دنبال خدمات ترجمه مجاز در بمبئی هستید ، ترجمه مارس گزینه ایده آل شما برای خدمات ترجمه است.

صدور گواهینامه کیفیت
ترجمه مارس در کیفیت سازش ندارد. بنابراین ، آن دارای طیف وسیعی از گواهینامه های کیفیت است که خدمات ترجمه آن را به یکی از بهترین کیفیت تبدیل می کند. ترجمه مارس دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 است و دارای گواهینامه های معتبری از GALA است .

این شرکت مطابق با مقررات GDPR عمل می کند و بیش از 15 سال است که خدمات ترجمه با کیفیت را به بیش از 4500 مشتری خود ارائه می دهد.

خدمات متنوع
ترجمه مارس نه تنها خدمات ترجمه را ارائه می دهد ، بلکه خدمات دیگری گوگل ترجمه را نیز در اختیار شما قرار می دهد که آن را به یکی از بهترین شرکت های ترجمه تبدیل می کند. این خدمات محلی سازی وب سایت ، نرم افزار محلی سازی، ترجمه اسناد ، تجارت الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی ترجمه ، و بازی های محلی سازی .

اگر یک تجارت بین المللی هستید و می خواهید وارد بازار متنوع هند شوید ، می توانید علاوه بر دریافت خدمات ترجمه معتبر در بمبئی ، همه این خدمات را با نرخ مقرون به صرفه دریافت کنید.

قیمت گذاری مقرون به صرفه
هنگام تصمیم گیری برای گسترش به سایر کشورها ، چالشی که اکثر شرکت ها با آن روبرو هستند کاهش هزینه ها است و تنها راه دستیابی به آن ، حمایت از شرکت های ترجمه است که نرخ ترجمه مناسب را ارائه می دهند ترجمه پزشکی .

اما یافتن این شرکت ها سخت است و بیشتر آنها اتهامات پنهانی دارند. ترجمه مارس با ارائه نرخ های مقرون به صرفه حداقل 0.044 دلار هزینه استاندارد برای هر کلمه ، این مشکل را حل می کند. هیچ شرکت ترجمه دیگری نمی تواند این نرخ های پایین را بدون هیچ گونه تضعیف در کیفیت ارائه دهد.

چرخش سریع
مشکل دیگری که اکثر شرکت ها با آن روبرو هستند چرخش پروژه های آنها است ترجمه تخصصی مهندسی پزشکی که اغلب ممکن است هفته ها و ماه ها به طول انجامد و باعث تاخیر در کل فرآیند ترجمه شود . با استفاده از مریخ ، این مسئله مشکلی ایجاد نمی کند زیرا زبان شناسان بومی و حرفه ای مریخ ترجمه تخصصی متون پزشکی در اداره انواع محتوای ترجمه مهارت دارند و صرفاً زمان کمی برای بازگرداندن پروژه های ترجمه شده صرف می کنند. با مریخ ، شما اصلاً نگران پروژه های تأخیری نخواهید بود.

روند ساده
برخلاف بسیاری از شرکت های ترجمه دیگر ، پورتال ترجمه Mars Translation که به طور ویژه طراحی شده است ، اطمینان حاصل می کند که از همه پروژه های شما بدون هیچ زحمتی مراقبت می شود. این پشتیبانی ترجمه کارآمد در ارائه تمام ترجمه تخصصی پزشکی انگلیسی به فارسی محتوای محلی و ترجمه شده شما به روشی یکپارچه و یکپارچه بسیار کمک می کند تا دیگر نگران پروژه های ترجمه خود نباشید.

پشتیبانی مشتری
بعد از اینکه پروژه های ترجمه شده خود را دریافت کردید ، در صورت بروز هرگونه س orال یا مسئله ، می توانید از پشتیبانی مشتری ترجمه یکپارچه اطمینان داشته باشید. این متخصصین ترجمه و ترجمه بومی سازی 24 ساعته 7 روز حضور دارند تا به تمام سوالات مربوط به ترجمه و محلی سازی رسیدگی کنند و پشتیبانی شما را برای بومی سازی به طور موثر در بازارهای ناآشنا فراهم می کنند.

برای مشاوره رایگان با متخصصان محلی سازی ما ، اینجا را کلیک کنید .

کلمات نهایی
بمبئی یک جهان وطن تجاری است و فرصت های متنوع تجاری را برای همه شرکت هایی که می خواهند در بازار هند تأثیر بگذارند ارائه می دهد. ترجمه مارس این هدف از شرکت ها را نه تنها با ارائه خدمات ترجمه مجاز در بمبئی ، ترجمه زبان تخصصی پزشکی بلکه همچنین مراقبت از کلیه نیازهای ترجمه و بومی سازی شرکت ها – بدون هیچ دردسر و نگرانی ، محقق می سازد.