دولت هند دستورالعمل های جدیدی را برای تجمع کنندگان کابین مانند اوبر ، اولا اعمال می کند که قیمت را افزایش می دهد

با صدور دستورالعمل جدید دولت برای تجمع کابین ها ، قیمت خدمات بهره برداری کابین احتمالاً پایین می آید.

وزارت راهداری و بزرگراه های حمل و نقل ، هند دستورالعمل های جدیدی را برای جمع کننده های کابین از طریق a اطلاع در 26 نوامبر منتشر شد. این وزارتخانه در بخش قانون وسایل نقلیه موتوری (اصلاحیه) در سال 2019 ، دستورالعمل هایی را صادر کرده است که ایالت ها قبل از صدور مجوز برای تجمع کنندگان دولت ، آنها را در نظر می گیرند. این آیین نامه تجمع کابین را به عنوان واسطه دیجیتال یا بازار برای مسافران برای ارتباط با رانندگان به منظور حمل و نقل تعریف می کند.

در دستورالعمل های صادر شده توسط وزارت راهداری و حمل و نقل جاده ای آمده است: “نرخ کرایه تاکسی شهری که توسط WPI (شاخص قیمت عمده فروشی) برای سال جاری نمایه می شود ، نرخ کرایه پایه ای است که برای مشتریانی که از خدمات تجمیعی استفاده می کنند ، قابل پرداخت است.”

هزینه لغو 10 درصد از کل کرایه است که برای کاربران و رانندگان از 100 روپیه بیشتر نیست. از طرف دیگر ، تجمع کنندگان مجاز به کرایه هایی هستند که تا 50 درصد کمتر از نرخ اصلی است. کرایه به ترتیب از یک راننده به یک جمع کننده به نسبت 80 تا 20 درصد تقسیم می شود. حداکثر افزایش قیمت می تواند حداکثر 1.5 برابر نرخ پایه باشد. شرایطی وجود دارد که پروانه تجمع مانند نقض تعهدات قراردادی ، “نقص سیستمی” برای اطمینان از ایمنی سوارکاران و رانندگان ، افزایش غیرمجاز قیمت ها ، نقض استانداردهای ایمنی ، ناسازگاری های مالی برای نام بردن از موارد مختلف ، لغو می شود.

یک اتاق کنترل 24 7 7 باید همیشه بر حرکت وسایل نقلیه نظارت داشته باشد و زنان باید فقط با مسافران زن استخر داشته باشند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.