سرمایه گذاران اوراق بهادار خارجی در ماه نوامبر خریداران خالص خود را حفظ می کنند و 60358 کرور رکورد دارایی سرمایه گذاری می کنند

Harsh Jain ، یکی از بنیان گذاران و COO در Groww ، گفت: سرمایه گذاران جهانی ترجیح می دهند بیشتر از بازارهای پیشرفته سرمایه گذاری در بازارهای در حال ظهور را انجام دهند زیرا رشد بالقوه بسیار بیشتر است.

سرمایه گذاران اوراق بهادار خارجی در ماه نوامبر خریداران خالص خود را حفظ می کنند و 60358 کرور رکورد دارایی سرمایه گذاری می کنند

تصویر نمایندگی رویترز

دهلی نو: سرمایه گذاران اوراق بهادار خارجی (FPI) برای دومین ماه متوالی در ماه نوامبر با در اختیار داشتن 62،951 کرور هنگفت در بازارهای هند ، خریداران خالص خود را حفظ کردند.

برای بخش سهام ، این بالاترین مقدار کوانتومی پول از زمان در دسترس قرار دادن داده های FPI توسط سپرده گذاری ملی اوراق بهادار ملی است.

بر اساس داده های سپرده گذاران ، FPIs 60358 کرور خالص در دارایی و 2593 کرور در بخش بدهی سرمایه گذاری کرده است و کل خالص سرمایه گذاری را بین 3 تا 27 نوامبر به 62951 کرور سرمایه رسیده است.

در ماه اکتبر ، FPI با نرخ 22،033 کرور خریدار خالص بودند.

Harsh Jain ، یکی از بنیانگذاران و COO در Groww ، گفت: سرمایه گذاران جهانی ترجیح می دهند بیش از بازارهای پیشرفته در بازارهای در حال ظهور سرمایه گذاری کنند زیرا افزایش بالقوه در بازارهای در حال ظهور بسیار بیشتر است.

وی افزود: ورود به بازارهای نوظهور دیگر مانند کره جنوبی و تایوان نیز روند مشابهی را نشان می دهد.

جین در ادامه گفت: “FPI ها به تراشه های آبی برتر هند به طور گسترده ای سرمایه گذاری کرده اند. عمده سرمایه گذاری که در بخش بانکی انجام شده است. بنابراین ، جریان ورودی در چند سهام متمرکز شده است.”

هیمانشو سریواستاوا ، مدیر دستیار ، مدیر تحقیقات ، مورنینگ استار هند ، گفت که “در ماه نوامبر تعداد کمی بلاتکلیفی پشت سر ما بوده است که مهمترین آنها نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است.”

Srivastava گفت: ارزیابی جذاب در مقایسه با بازارهای پیشرفته و ضعف دلار نیز از خرید پشتیبانی می کند.

با پیشرفت ، بزرگترین چالش در جبهه داخلی سرنگونی است کووید -19 وی گفت: این موارد و اقتصاد را به مسیر رشد برگردانیم.

Srivastava خاطرنشان کرد ، در سناریوی اقتصاد کلان بهبود یافته است که تاکنون اطمینان حاصل کرده است که جریان FPI دست نخورده باقی خواهد ماند.

وی افزود: ادامه موضع تطبیقی ​​توسط بانک های مرکزی جهانی ممکن است جریان سرمایه گذاری های خارجی را به بازارهای نوظهور از جمله هند تضمین کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.