شبکه های وبلاگ خصوصی یا لینک سازی PBN چیست؟

همانطور که ReferralCandy به شما امکان می دهد تبلیغات دهان به دهان خود را در صفحه Shopify انجام دهید ، بک لینک ها به شما امکان می دهند این کار را در موتورهای جستجو انجام دهید. در حالت عادی اگر نوعش ذکر نشوند، بک لینک فالو می باشند. بک لینک فالو باعث انتقال اعتبار از صفحه لینک دهنده به صفحه مقصد می شود. تمامی بک لینک های گرفته شده توسط زرین سئو از نوع بک لینک خوب و موثر در سئو می باشند. می باشد. فرق لینک فالو و لینک نوفالو در این است، که در لینک نوفالو اعتباری منتقل نمی شود. حفظ اعتبار سایت و قدرت دامین و صفحات سایت: می تونید به منظور نگه داری دامین آتوریتی و پیج آتوریتی، از کد نوفالو برای لینک های خارجی استفاده کنید. یعنی به تنهایی نمی توانید فقط با لینک سازی و یک محتوای بی کیفیت که اصول سئو داخلی (on page seo) در آن رعایت نشده است به نتایج اول برسید. بهبود سئو سایت امکان پذیر نیست مگر این که این نکات را در مورد لینک نوفالو به دقت رعایت کنید. هرچند که هنوز هم بک لینک مناسب میتواند تأثیر چشمگیری در افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئوی خارجی داشته باشد.

از آن جاییکه که لینک بیلدینگ ( فرآیند لینک سازی برای سایت) کاری زمان بر و بعضی مواقع سخت می باشد، خرید بک لینک می تواند کمک به افزایش رتبه در سریع ترین زمان ممکن بکند. لینک سازی داخلی: لینک فالو یا نوفالو همان طور که می دانید لینک سازی داخلی یکی از اصول مهم در سئو سایت است. و از طرفی تا اینجا یاد گرفتیم که لینک فالو و نوفالو هر کدام چه تاثیری دارند، و چرا نیاز به لینک نوفالو داریم؟ لینک ها به صورت طبیعی ایجاد شده باشند. به عبارت دیگر هرچقدر سایتی بیشتر بک لینک داشته باشد، یعنی این که اعتبار بیشتری دارد و شایستگی بیشتری برای کسب رتبه بهتر و جایگاه بهتری در صفحه اول گوگل دارد. البته اگر بتوانید مصاحبه های صوتی و تصویری تهیه کنید که دیگر خیلی خیلی بهتر است و با انتشار آن در وبسایتتان می توانید یک محتوای جذاب برای دریافت بک لینک داشته باشید. شاید مثال سوشیال سیگنال و فعالیت بر روی شبکه های اجتماعی مثال خوبی باشد، که روی سئو سایت به صورت غیر مستقیم اثر می گذارد.

با این که مت کاتس مدیر اسپم گوگل اعلام کرده، که ما لینک های نوفالو را در رتبه بندی لحاظ نمی کنیم، اما من اعتقاد دارم که به صورت غیر مستقیم اثر خواهند گذاشت. بنابراین توصیه ما به شما این است که سعی کنید سمت خرید بک لینک نروید، چرا ممکن است از نتایج گوگل حذف شوید! در این مبحث ما به تعریفی از بک لینک خواهیم رسید و پس از آن در انتها بررسی خواهیم کرد که این مورد چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد گذاشت. 2. از کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید: علت آنکه بر داشتن استراتژی لینک سازی خارجی تاکید می شود، این است که به شما کمک می کند دیدی جامع داشته باشید و از هیچ نکته ای غافل نشوید. از کلمات کلیدی بلندتر در عنوان صفحه استفاده کنید توجه به این تکنیک سئو بسیار به درد خور می تواند باشد. توجه می کنید که چگونه تک تک متن های لنگر بسیار مشابه است و کلمه کلیدی کامل را شامل می شود؟ اما در روش چهارم ، یعنی سئوی سایت، هزینه ای که انجام می دهید به مراتب کمتر است.

ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. اگر حتی بصورت سطحی به دنیای سئو وارد شده باشید، احتمالاً در مورد کاربرد بکلینک ها نیز شنیده اید. اگر در گذشته برای بهینه سازی سایت خود دچار اشتباه بوده اید و اکنون متوجه شدید که تعداد زیادی بک لینک با کیفیت پایین در سایتتان قرار دارند که به وب سایت شما آسیب می رسانند، می توانید برای حذف کردن آنها اقداماتی انجام دهید. کلا هر روش لینک سازی دستی برای سایت ها، سئو کلاه سیاه به حساب می آید و بنابراین اگر این کار را می کنید باید بسیار محتاطانه رفتار کنید، چون اگر از سوی گوگل جریمه شوید، ممکن است دیگر به صفحه اول نیایید و حتی کلا از نتایج در کلیدواژه مرتبط حذف شوید. به زبان ساده بک لینک به پیوندهایی گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود.