قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

با اتصالات ترجمه وب سایت GPI ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید
ترجمه وب سایت هزینه هر صفحه ترجمه
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
ایجاد یک وب سایت چند زبانه مزایای عمده ای دارد. مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصولات را به زبان مادری خود خریداری کنند و بسیاری از مصرف کنندگان محصولات را از وب سایت های فقط انگلیسی خریداری نمی کنند. Globalization Partners International (GPI) راه حل های بومی سازی وب سایت را برای دسترسی بی نظیر مخاطبان جهانی برای مشتریان کارآمد و مقرون به صرفه می کند. اتصالات ترجمه وب سایت GPI بخشی جدایی ناپذیر از فن آوری ترجمه وب سایت است و روند محلی سازی وب سایت مد گیگ خبر را ساده می کند.

اتصالات ترجمه وب سایت GPI چیست؟
بیشتر محتوای وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین (CMS) ایجاد و منتشر می شود. ترجمه وب سایت مستلزم آن است که محتوای CMS ترجمه ، بومی سازی و برای اطمینان از کیفیت آزمایش شود.

GPI کتابخانه ای از اتصالات ترجمه وب سایت را تولید کرده است که با موفقیت با بزرگترین سیستم عامل های CMS جهان از جمله Concrete5 ، Drupal ، Episerver ، HubSpot ، Kentico ، Magento ، MODX ، Sitecore و Umbraco ارتباط برقرار می کنند. به این ترتیب ، مشتریان می توانند به راحتی محتوای مورد نیاز برای ترجمه را وارد کرده و صادر کنند در حالی که در هر زمان از طول عمر پروژه به اطلاعات و به روزرسانی های پروژه دسترسی دارند.

مزایای اتصال ترجمه شامل موارد زیر است: ترجمه صفحه ای چند

قابلیت ترجمه محتوا بدون درز همه در CMS
با چند کلیک هر تعداد سایت زبان را مدیریت کنید
ادغام آسان با CMS مربوطه
مدیریت نقل قول ها / پروژه ها: محتوا را برای نقل قول ارسال کنید و وضعیت نقل قول ها و پروژه های خود را بررسی کنید
روند واردات / صادرات را برای گردش کار ترجمه محتوا ساده می کند
24/7 دسترسی ایمن برای تیم های جهانی خود برای همکاری و ردیابی پروژه های ترجمه از طریق پورتال ترجمه GPI
نقل قول ها ، پیشنهادها و طیف گسترده ای از مطالب پروژه برای بارگیری در دسترس است
داشبورد برای مشاهده گزارش وضعیت ، برنامه ها و لیست کارهای پروژه
اتصالات ترجمه وب سایت gpi_translation کانکتورها

یک راه حل صرفه جویی در هزینه و موثر
اتصالات ترجمه وب سایت GPI به طور رایگان به مشتریان ارائه می شود و به آنها امکان صادرات محتوا برای ترجمه و وارد کردن محتوای وب ترجمه شده به CMS شما را می دهد. با این کار می توانید ورودی وبلاگ و صفحات فرود خود را به صورت یکپارچه بومی سازی کنید. فن آوری ترجمه وب سایت مانند اتصالات ترجمه وب سایت GPI مقرون به صرفه است و نیاز به کارهای اضافی و دستی را از بین می برد. ”

علاوه بر این ، اتصال ترجمه به مشتریان امکان دسترسی ایمن 24/7 را می دهد ، به این معنی که تیم های جهانی می توانند در پروژه ها همکاری کنند ، نقل قول ها و پیشنهادها را بررسی کنند و سایر اسناد لازم پروژه را بصورت شبانه روزی بارگیری کنند.

GPI می تواند اتصالات ترجمه وب سایت را بسته به نیاز مشتری سفارشی کند ترجمه گوگل ، این بدان معنی است که تیم شما می تواند به جای نگرانی در مورد راه اندازی زیرساخت های فنی ، روی دستیابی به بازار هدف شما تمرکز کند.

اتصالات ترجمه وب سایت gpi_translation کانکتورها

فناوری ترجمه وب سایت متناسب با نیازهای خاص شما
راه حل های محلی سازی وب سایت باید متناسب با نیازهای خاص مشتری باشد. اندازه و دامنه پروژه شما مهم نیست – از سایت های پیچیده تجارت الکترونیکی گرفته تا صفحات ساده فرود – GPI از فناوری ترجمه وب سایت لازم برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که پروژه شما نه تنها از کیفیت عالی برخوردار است ، بلکه به راحتی در گردش کار شما نیز ادغام می شود.

منابع GPI بیشتر در مباحث ترجمه وب سایت
Globalization Partners International (GPI) به طور مكرر در طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت چند زبانه به مشتریان كمك می كند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه خود ایجاد كرده است. می توانید آنها را در بخش ابزارهای ترجمه و پورتال های وب سایت ما جستجو کنید