قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 – سایت قیمت خرید هزینه

این خودرو در بازار ایران در 2 مدل 28704 و 28705 تولید میشود. علاوه بر این در مدل 28705 امکاناتی تعبیهشده است که باعث برتری آن نسبت به انواع مدل پژو پارس قبلی شده است. ایرانخودرو انواع مدل پژو پارس را به دلیل محبوبیت روانه بازار کرده است. پارس LX به موتور 1.6 ليتری باقدرت 108 اسب بخار مجهز است كه در عين آلايندگی كم و مصرف سوخت پايين، بهراحتی میتواند اين خودرو را به سرعتهای بالا رسانده و در هنگام سبقت، شتاب گيری قابلتوجهی را براي اين خودرو فراهم كند. خودرو پژو پارس در حال حاضر در بازار ایران دارای مدلهای مختلفی همچون پارس سال، پارس LX، پارس ELX و پارس اتوماتیک است. این خودرو نیز با موتور EUM 2.0 تولید شدهاست که به دلیل نسبت تراکم بالاتر نسبت به محصولی مانند پارس سال، 10 اسب بخار نیز قویتر است چیزی در حدود 105 اسب بخار. این خودرو دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ و حجم موتور ۳۰۰۰ سی سی است علاوه بر این از حداکثر قدرت ۲۲۷ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۸ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه بهره میبرد.

تولید داخل است، مصرف کمی دارد، تعمیرات و تعمیرکارانش در دسترس هستند و البته از نظر فنی نیز با قابلیت مانور بالا و اندازه کوچک، مناسب تعقیب و گریزهای شهری است. ساخته باکیفیت «پارس خودرو» شاید کمی دیر، اما سرانجام به ناوگان پلیس پیوست. «بنز c۲۴۰» علیرغم کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب (در زمان خرید، این بنزها هر کدام فقط کمی گرانتر از یک دستگاه زانتیا بودند) دارای خرابیهای متعدد سیستم جلوبندی بودند و حتا با وجود پذیرش مشکل از سوی کمپانی مادر، اما هرگز غرامتی پرداخته نشد تا باز هم شاهد شکست دیپلماتیک دیگری باشیم. فرقی نمیکند کجا باشیم، حتماً در شبانه روز نیاز به یک خودرو داریم. دور از پیچیدگی فنی، حضور مکانیکهای زیاد و قطعات یدکی و البته شبکه خدمات پس از فروش خوب در کنار کیفیت و دوام ساختههای ژاپنی باعث شد «ماکسیما» تبدیل به یک انتخاب خوب برای نیروی انتظامی باشد. اسببخار: شاید «جیمز وات» زمانی که داشت به جمع بندی تحقیقات و ساختههای مهندسان پیش از خود میپرداخت و به موتور بخار نزدیک و نزدیکتر میشد، هرگز فکر نمیکرد ساخته او بعدها در فرمهای گوناگون جانهای بیشماری را نجات دهد. استفاده گسترده از «زانتیا»ی سفید در پلیس نامحسوس باعث شد هر قانون شکن در رانندگی با دیدن یک دستگاه از آنها خود را جمع و جور کند و حتا برای لحظاتی مانند یک انسان رانندگی کند.

این خودرو با یک موتور ۸ سیلندر با ۱۸۹ اسب بخار قدرت و با قیمتی فراتر از ۲۰۰۰ دلار از نسخههای خاص خودروی پلیس ایران محسوب میشود. موتور قدرتمند و ۶ سیلندر آن با توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار قدرت، در دهه ۸۰ جادههای کشورمان را کاملاً تحت سلطه خود داشتند و بار دیگر عملاً فرصت را از مجرمان سلب میکردند. به دلیل تنفس بهتر موتور و بالا رفتن راندمان حجمی در این مدل، قدرت به 110 اسب بخار افزایش یافت. مصرف سوخت آن نیز در عمل به ازای هر 100 کیلومتر بیش از 10 لیتر است که البته کارخانه سازنده به عدد 9.5 برای حالت بنزین اکتفا کرده است. مدل بعدی بازهم از آلمان است. آن رله ای که از هر ۵ پایه ی آن استفاده شده است رله ی واسطه (واقع در سمت شاگرد) می باشد. موتور خودرو از بخش های اصلی خودرو است که در صورت خرابی هزینه های زیادی را به بار می آورد. توصیه ما درصورت مشاهده خرابی یا نقص در مرسوله ها این است که به هیچ عنوان سفارش موردنظر را تحویل نگیرید و طی تماس با کارشناسان فروشگاه قبل ازدریافت بار مشکل موردنظر را مطرح نمایید. در پژو پارس معمولی، صدای نسبتاً زیاد کارکرد موتور در دورهای پایین، بدون هیچ کم و کاستی به داخل کابین نفوذ میکرد و در دورهای بالا، حتی باوجود روشن بودن پخش صوت نیز به گوش میرسید.

اما اگر رله یا مقاومت فن معیوب باشند هیچ برقی به موتور فن نمی رسد و ECU هیچ بازخوردی دریافت نمی کند و این حالت برای ECU به معنای بروز ایراد در سیستم فن می باشد بنابراین بلافاصله چراغ چک را برای اطلاع راننده روشن کرده و رله ی دورتند را برای حفاظت از موتور فعال می کند. اگر پیشرانه زانتیا سالم و بدون عیب باشد و به اصطلاح خوب گاز بخورد، سواری آن موتور زانتیا بسیار لذتبخش است. همچنین در پارس LX، سروصداهایی از درب راننده به گوش میرسد و همینطور اگر خودرو را بدون گرم کردن و بلافاصله پس از استارت زدن به حرکت درآورید هرازگاهی صدایی عجیبوغریب و ممتد برای مدت چند ثانیه از بخش عقبی خودرو به گوش میرسد. ازلحاظ طراحی داخلی خودرو، ایرانخودرو از سال ۱۳۹۳ تصمیم به تولید این خودرو با داشبورد جدید گرفت تا از کهنگی و قدیمی بودن این خودرو قدری بکاهد و خودروهای تولیدی از آن سال به بعد با نام پژو پارس داشبورد جدید در بازار شناخته میشود؛ که در ادامه به بررسی مدلهای مختلف این خودرو میپردازیم. سلام دوستان من پدرم میخواد پارس بگیره ونمیدونه چه مدلی بگیره من میگم پارس elxخوبه خودش میگه سال بهتره لطفا راهنمایی کنید! این فقط نظر من تنها نیست.