لوله گالوانیزه تبریز – خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای تبریز – قیمت لوله گلخانه تبریز

لوله فولادی برق به منظور حفاظت از رشته های کابل در مسیر های روی دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی سایز لوله های گالوانیزه در پاد تبریز حدود 1.2 تا ۸ اینچ می باشد که به سه دسته سبک نیمه سنگین و سنگین تقسیم می گردد. اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن فولادی مشکی و ….. رنگ درپوش لوله گالوانیزه معمولا نشانگر میزان فشار آب می باشد که توانایی تحمل را دارا می باشد به خاطر همین رنگ درپوش لوله گالوانیزه سبک قهوه ای ،رنگ درپوش لوله گالوانیزه سنگین آبی،رنگ درپوش لوله گالوانیزه فوق سنگین قرمز تولید وبه بازار لوله و اتصالات عرضه می کند. عرضه لوله قیمت لوله استیل با ما در تماس باشید. در کارخانه های آبکاری پیشرفته پس از تکمیل مراحل آبکاری هر شاخه لوله فولادی برق گالوانیزه به طور جداگانه با استفاده از سیستم دمش بخار یا دمش هوا سطح مواد روی لوله به صورت یک دست در می آید تا از نظر ظاهری قابل قبول و زیبایی داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که دو سر ابتدایی و انتهایی لوله گالوانیزه گرم و سبک بعد از عملیات آبکاری رزوه می شود. شایان ذکر است که وزن لوله گالوانیزه بستگی به ابعاد آن دارد و قیمت لوله گالوانیزه براساس وزن و یا به صورت شاخهی اعلام میشود.

5. ضخامت روکش روی در لوله ­­های گالوانیزه بسته به محیط مورد استفاده متفاوت است اما معمولا دارای ضخامتی معادل ۱۵ میکرون می­ باشد. طول عمر مفید این لوله ها در گلخانه بین ۳ تا ۴ سال است و در مصارف خانگی بسته به شرایط بیشتر است. روش گالوانیزاسیون این لوله­ ها شامل: گالوانیزاسیون گرم، آبکاری روی با روش الکتروشیمیایی، پاشش مکانیکی روی به کمک روش گرمایش پودر روی در درام، پاشش گرمایی روی با استفاده از روش پاشش گرد روی به وسیله­ ی گرمای سوختن و پوشش با رنگ­های غنی از روی می­باشد. لوله­­ گالوانیزه زیر مجموعه­ لوله­ های فولادی یا آهنی است که جهت حفاظت این لوله­ ها در برابر رطوبت محیطی و واکنش ­های اکسیداسیونی، طی فرایند گالوانیزاسیون، لوله­ فولادی را درون حمام حاوی روی مذاب فرو می­برند تا لوله­­ گالوانیزه شکل بگیرد. 3. لوله­­ ی فولادی گالوانیزه نسبت به نوع آهنی وزن کمتری داشته و براق­ تر لوله گالوانیزه 13 میباشد.

قیمت لوله گالوانیزه به نسبت ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. از نظر استحکام، لوله های گالوانیزه دارای ساختاری هستند که نسبت به تنش های مکانیکی که در حمل و نقل وارد می شود، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. انواع میلگرد درپاد تبریز (ساده، آجدار) از سایز 8 الی 32 میلیمتر در گرید A3 وA4 طبق استاندارد ISIR 3132 ایران با ظرفیت تولید 500 هزار تن در سال تولید می شود. لوله گالوانیزه 1/2 1 اینچ ضخامت 3 درپاد تبریز از لوله سیاه و طی فرآیند روی اندود تولید شده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد . لوله گالوانیزه از دسته محصولاتی می باشد که از جنس آهن سفید ساخته شده است و برای افزایش مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و باران های اسیدی از طریق آبکاری انود گالوانیزه می شود. مشاهده کنید. در ابتدا برای خطوط آبرسانی استفاده می شدند اما با گذشت زمان کاربرد آنها نیز افزایش یافت. چون در صورتی که در برابر رطوبت قرار گیرند پس از گذشت 6 ماه زنگ میزنند.

است. لوله های گلخانه ای که به روش گالوانیزه سرد گالوانیزه شده اند در شرایط عادی و معمولی نهایتا ۲ تا۶ سال عمر میکنند. که هر کدام از آن ها با توجه به مشخصات فنی خود قابلیت استفاده در موارد زیر میباشند. تفاوت لوله گالوانیزه سبک وسنگین در ضخامت ووزن آن می باشد به همین دلیل قیمت لوله گالوانیزه سبک ارزانتر از سنگین می باشد. لوله گالوانیزه به دلیل دارا بودن گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیط های مرطوب واسیدی مقاوم هستند و در سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایزها 1/2 تا 6 اینچ تولید می شوند. مواد روی بهترین گزینه برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی است. به طور کلی لوله های گالوانیزه با توجه به اینکه در برابر خوردگی، زنگ زدگی و اسیدها مقاوم هستند یکی از پرکاربردترین و رایج ترین لوله های مورد استفاده در صنعت هستند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت لوله گالوانیزه گرم و سبک با توجه به نوع محصول تولیدی، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. برای این موضوع لازم است که یک ارزیابی دقیق نسبت به محیط و محل کارگذاری لوله ها داشته باشید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوله گالوانیزه خاور نو لطفا از صفحه ما بخواهید.