آمازون از طریق سرمایه گذاری 1431 کروری به دنبال کنترل دارایی های Future Group به ارزش 30،000 کرور است

قرار گرفتن در معرض سرمایه گذاری آمازون فقط در Future Coupons Ltd (FCL) به 1431 کرور روپیه محدود می شود. قابل ذکر است که دارایی های Future Group بیش از 30،000 کرور ارزش دارد

آمازون از طریق سرمایه گذاری 1431 کروری به دنبال کنترل دارایی های Future Group به ارزش 30،000 کرور است

تصویر پرونده کیشوره بیانی ، بنیانگذار و مدیرعامل ، گروه آینده. PTI

نبرد بین آمازون و Future Retail Ltd (FRL) به رهبری کیشور بیانی چرخش دیگری پیدا کرد با این شرکت مستقر در ایالات متحده که ظاهرا به دنبال کنترل دارایی های ارزش حدود 30،000 کرور از طریق سرمایه گذاری فقط 1،431 کرور در بازوی Future Group است. .

قرار گرفتن در معرض سرمایه گذاری آمازون فقط در Future Coupons Ltd (FCL) به 1431 کرور روپیه محدود می شود. نکته قابل توجه این است که دارایی های Future Group (شامل تجارت خرده فروشی و عمده فروشی ، تدارکات و انبارداری و مشاغل برون سپاری FMCG) بیش از 30،000 کرور ارزش دارند.

گروه آینده حدود 50،000 کارمند دارد. بانک ها و م institutionsسسات مالی بیش از 18000 کرور در معرض بدهی های پرداخت نشده از حساب های Future Group قرار دارند. تأمین کنندگان و فروشندگان همچنین بیش از 7،500 کرور در قبال صورت حساب های پرداخت نشده از حساب های Future Group قرار دارند.

حتی قبل از قفل کردن ، به دلیل کووید -19 همه گیر ، خرده فروشی فیزیکی تجارت Future Group به دلیل فروش / درآمد کمتر ، ضرر کرد. پس از شروع قفل در مارس -2020 ، وضعیت بدتر شد. این امر منجر به این شد که Future Group به ترتیب در ازای پرداخت تقریباً 10 هزار کرور به علاوه م institutionsسسات مالی و وام دهندگان ، فروشندگان و تأمین کنندگان و مالکان در قبال وام های پرداخت نشده ، اسکناس ها و اجاره اجاره به ترتیب اجاره نکرده است.

علاوه بر این ، در پرداخت حقوق و مشوق های کارمندان نیز کاهش و تأخیر وجود داشت. این بحران روز به روز به طور فزاینده ای در حال افزایش است و همانطور که در تاریخ است ، و در نتیجه رو به زوال ارزش قابل توجهی از دارایی های Future Group است.

منابع گفتند که این مورد نیز توسط آمازون شناخته شده است. آمازون درگیر بحث با گروه آینده است ، با این حال ، نمی تواند گزینه ای مناسب برای جلوگیری از بحران ارائه دهد. گروه آینده نیز برای مشارکت بالقوه با Reliance Retail درگیر شد. آمازون نیز از این بحث ها آگاه بود.

از طرفی ، توسط Future Group توسط خود آنها شناخته شد و برای دیگری ، بحث در مورد بحث بین Future Group و Reliance به طور گسترده در رسانه ها گزارش شد ، و همچنین به نظر می رسد که Reliance نیز آمازون را به طور جداگانه مطلع کرده است. در حالی که این رویدادها رو به اتمام بود ، آمازون در این زمینه کاری نکرد.

سلب مسئولیت: Reliance Industries Ltd. تنها ذینفع Independent Media Trust است که شبکه 18 Media & Investments Ltd را کنترل می کند که Firstpost را منتشر می کند

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.