آمازون باید زمینه های بازی را یکسان کند و رقابت عادلانه را تضمین کند

مقامات باید آمازون را وادار کنند تا سامانه های خود را در دسترس قرار دهند تا اطمینان حاصل کنند که بازار آنلاین آن به طور یکسان به نفع همه فروشندگان است و گزینه های موجود برای مشتریان را محدود نمی کند.

آمازون باید زمینه های بازی را یکسان کند و رقابت عادلانه را تضمین کند

آمازون بیش از نیاز هند به این شرکت به هند نیاز دارد. حسن نیت ارائه می دهد دیوید / ویکی پدیا

جشن های اخیر دیوالی موجب شادی بی شماری از مشاغل خرد ، کوچک و متوسط ​​شده است که محصولات خود را از طریق سیستم عامل های مختلف تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین می فروشند.

با این حال ، این تحول خوشحال کننده ، همانطور که در میان گزارش های دیده شدن شاخه های سبز در برخی از بخش های اقتصاد اتفاق می افتد ، نباید ما را وادار کند از یکی از مهمترین موضوعات در حال رشد خرده فروشی آنلاین هند چشم پوشی کنیم.

این نیاز به اطمینان حاصل شود که آمازون با استفاده از اندازه غول پیکر ، قدرت فن آوری و دسترسی به تعداد بیشماری از داده های کلیدی ، برای رقابت عادلانه در بخش خرده فروشی الکترونیکی امیدوار کننده هند ، در میدان رقابت پیچیده نیست ، به طور بالقوه زنگ مرگ چندین خرده فروش کوچک ، و همچنین ، به طور قابل توجهی ، گزینه های خرید در دسترس مشتریان را محدود می کند.

آمازون – با وجود همه اعلامیه های خود در مورد عملکرد خوب با ذی نفعان ، کارهایی که قبلاً در سایر نقاط جهان مورد سال قرار گرفته است – هرگز به روشنی توضیح نداده است که چطور می تواند زمینه مناسب برای همه مشاغل محلی را که از سیستم عامل آن استفاده می کنند فراهم کند . آمازون همچنین حداقل در هند ، مکانیزمی را که برای اطمینان از اینکه بازار آنلاین آن بیش از دیگران به سود برخی از فروشندگان سود نمی رساند ، دست کم در هند بسیار کم صدا است.

آمازون – که در 10 نوامبر کمیسیون اروپا علیه وی اعلام کرد قصد دارد یک تحقیق رسمی دوم را آغاز کند – به عنوان مثال ، تا به امروز ، در مجامع عمومی اعلام نکرده است که آیا به فروشندگان آنلاین هندی اطمینان داده است که داده ها این شرکت مستقر در سیاتل برای رقابت در برابر آنها از آن استفاده نمی کند.

علاوه بر این ، آمازون مشخص نکرده است که چه اقداماتی را انجام داده است یا قصد انجام آن را دارد ، برای جلوگیری از ظهور سناریویی که شرکت های کوچک ، کوچک و متوسط ​​هند (MSME) خود را در حال رقابت با شرکت آمریکایی برای همان مشتری ها

علاوه بر این ، برای شرکتی که ادعا می کند تأکید زیادی بر تقویت رشد فروشندگان با استفاده از سیستم عامل خود دارد ، به طوری که آنها ممکن است رشد کنند و به نوبه خود ، به نفع مشتریان باشد ، آمازون هرگز در مورد عملکرد سیاست های تعلیق خود کاملاً بازگو نکرده است آنها به فروشندگان در هند مربوط می شوند. مهمتر از همه ، در مورد اینکه آیا چنین سیاستهایی به اندازه کافی برای همه MSME ها به زبانی که آنها در زمان نصب روی سیستم عامل می فهمند ، توضیح داده شده است. سیاست های تعلیق آمازون و اجرای چنین مواردی ، ممکن است ذکر شود ، قبلاً در برخی از نقاط جهان تحت کنترل قرار گرفته است.

به دلایل نامشخص ، این تصور فراهم شده است که مقامات در مورد اینکه آیا آمازون به راه صحیح در هند ادامه می دهد ممکن است سیگنال های اشتباهی برای سرمایه گذاران خارجی احتمالی ارسال کند یا احتمالاً آنها را وادار کند که در مورد سرمایه گذاری در اینجا دو بار فکر کنند. چنین دلهره ای بی اساس است. به عنوان مثال ، هیچ MNC بزرگ سرمایه گذاری در اروپا را متوقف نمی کند فقط به این دلیل که کمیسیون اروپا تصمیم گرفته است درباره آمازون تحقیق کند.

آمازون به دلیل گستردگی بازار و پتانسیلی که برای رشد دارد ، در هند است و این کشور را به پیشنهادی جذاب برای این شرکت تبدیل می کند. سرمایه گذاری هایی که آمازون قبلاً انجام داده و قول داده در آینده انجام دهد ، باید در این زمینه دیده شود. آمازون بیش از نیاز هند به این شرکت به هند نیاز دارد. در ماه ژانویه ، پیوش گویال ، وزیر اتحادیه ، به درستی اظهار نظر کرد که آمازون با سرمایه گذاری در این کشور “لطف بزرگی” به هند نمی کند.

اگر فعالیت هایش توسط مقامات عمیق تر مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که بازار آنلاین این شرکت به نفع همه فروشندگان است ، آمازون به این کشور 1.4 میلیارد نفری پشت کرده ، کمترین احتمال وجود ندارد. به همان اندازه، و همچنین ، در عین حال به مشتریان گزینه های خرید مناسب را ارائه می دهیم.

در پایان روز ، اگر از منافع یک سهامدار اصلی به اندازه کافی مراقبت نشود ، هیچ بخشی نمی تواند پتانسیل واقعی خود را درک کند. جای تاسف خواهد بود اگر عرصه خرده فروشی سازمان یافته هند نتواند به سطوحی که توانایی آن را دارد برسد ، به دلیل عدم تمایل ظاهری ما در بررسی دقیق اینکه آیا برخی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی فقط به طور انتخابی سودمند هستند یا خیر.

نویسنده مفسر امور جاری است و توییت هایsumalimoitra را منتشر می کند. دیدگاه ها شخصی است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.