احتمالاً لیندا یاکارینو چه کسی جای ایلان ماسک را می گیرد؟ کدام نام های دیگر در حال انجام دور زدن هستند؟

او پس از تصاحب مدیریت در اکتبر گذشته در توییتر تحول ایجاد کرد. سپس در ماه دسامبر، او از پیروان پرسید که آیا باید کناره گیری کند یا خیر – 57 درصد پاسخ مثبت دادند. اکنون ایلان ماسک سرانجام اعلام کرد که از سمت مدیر اجرایی (مدیر عامل) استعفا می دهد. مدیر عامل جدیدی استخدام شده است – او و احتمالاً لیندا یاکارینو، مدیر NBCUniversal خواهد بود.

ماسک در توییتر اعلام کرد که یک رهبر جدید پیدا کرده است که تا شش هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش اختصاصی در وال استریت ژورنال (WSJ)، یاکارینو در حال مذاکره برای تبدیل شدن به مدیرعامل جدید توییتر است.

ماسک در توئیت خود نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم یک مدیرعامل جدید برای X/Twitter دارم. او تا 6 هفته دیگر شروع خواهد کرد! نقش من به سمت مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تغییر خواهد کرد.»

تغییر دادن

تغییر در فرماندهی: ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کنار می‌رود و لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBC، مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

تغییر دادن

اخراج‌های فنی: تعداد کارمندان توییتر از 8000 در سال گذشته به 1000 کاهش می‌یابد، زیرا افراد بیشتری از کار بیکار می‌شوند.

ماسک به عنوان رئیس اجرایی و مدیر فنی پلت فرم میکروبلاگینگ ادامه خواهد داد.


لیندا یاکارینو کیست؟

در حالی که ماسک به این موضوع اشاره نکرد که چه کسی وارد کفش او خواهد شد، نام لیندا یاکارینو پس از گزارش WSJ بر سر زبان ها افتاد. دیلن بایرز، روزنامه‌نگار و موسس شرکت رسانه‌ای Puck نیز تایید کرده است که او است.

او در توییتی نوشت: «الون ماسک قصد دارد به گفته دو منبع آشنا، مدیر تبلیغات NBCUniversal، LINDA YACCARINO را مدیرعامل بعدی توییتر کند…»

یاکارینو رئیس تبلیغات در NBCUniversal، یک شرکت چند ملیتی رسانه‌های جمعی و سرگرمی است. او بیش از یک دهه در این شرکت بوده است.

او به عنوان رئیس تبلیغات جهانی و مشارکت در NBCUniversal (NBCU)، تلاش کرده است تا اثربخشی تبلیغات را بهبود بخشد. WSJ گزارش می دهد که او نقشی کلیدی در راه اندازی سرویس پخش تبلیغاتی Peacock این سازمان ایفا کرد.

بر اساس نمایه وی در لینکدین، Yaccarino دارای یک تیم جهانی 2000 نفره است که برندهای نوظهور و تثبیت شده را به صدها میلیون بیننده متصل می کند و تأثیر خود را در هر بخش ایجاد می کند. او مسئولیت سرپرستی و کسب درآمد از سبد پیشرو در صنعت شرکت از شبکه‌های خطی، پلتفرم‌های دیجیتال و جریان، مشارکت‌های توزیع و بازرگانی و روابط مشتری را بر عهده دارد.

قبل از NBCU، Yaccarino یک دوره طولانی 19 ساله در Turner Entertainment، یک شرکت چندرسانه ای آمریکایی داشت. او با افزایش عملیات فروش تبلیغات شبکه اعتبار داشته است.

او فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی پن است و هنرهای لیبرال و مخابرات خوانده است.

یاکارینو در رسانه ها و محافل دیجیتالی شناخته شده است. این اولین بار نیست که نام او برای نقش مدیر عامل یک شرکت مطرح می شود. طبق گزارش Variety، این شرکت برای رهبری Univision و Paramount Global راه اندازی شد.

چالش های یاکارینو چه خواهد بود؟

گزارش‌ها در رسانه‌ها حاکی از آن است که یاکارینو خواهان این شغل بوده و در گفتگو با دوستانش درباره آن صحبت کرده است.

او یکی از حامیان بزرگ ماسک در زمانی بود که او مشاغل را کاهش می داد. بر اساس گزارشی در سال گذشته، در کنفرانس Ad Age، او گفت که باید به میلیاردر فناوری زمان داده شود تا شرکت را تغییر دهد. بیزینس اینسایدر.

یاکارینو میزبان و با ماسک در کنفرانس تبلیغاتی “ممکن”، یک نمایشگاه بازاریابی محبوب، اخیرا در میامی بود. گزارشی در لبه می‌گوید که مصاحبه «جوش» بود و یاکارینو درباره اینکه NBC برای المپیک بعدی با توییتر همکاری می‌کند هیجان‌زده است. او همچنین در توییتی که چت را به اشتراک گذاشت، گفت که حامی بزرگ «آزادی بیان» است.

چرا لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBC، احتمالا ایلان ماسک را برای مدیرعامل بعدی توییتر انتخاب خواهد کرد
لیندا یاکارینو از حامیان ایلان ماسک بوده است و اخیراً در یک کنفرانس تبلیغاتی در میامی ماه گذشته با او مصاحبه کرده است. ارائه تصویر: NBCU

اگر یاکارینو این شغل را در دست بگیرد، روی تجارت توییتر تمرکز خواهد کرد. مخارج تبلیغ‌کنندگان برتر در توییتر در ماه‌های اخیر پس از روی کار آمدن ماسک به شدت کاهش یافته است. اینجاست که تجربه او در فروش آگهی مفید خواهد بود. او در بین CMO ها که باید متقاعد شوند که باید دوباره در پلتفرم سرمایه گذاری کنند، مورد احترام است. لبه گزارش ها می گوید.

یاکارینو تجربه فروش تبلیغات ویدیویی آنلاین را دارد. پروفایل لینکدین او می‌گوید: «یاکارینو هر روز اکوسیستم ویدیویی پریمیوم 70 میلیارد دلاری را متحول می‌کند. اکنون این حوزه ای در تجارت است که ماسک مشتاق کاوش در آن بوده است.

این همش نیست. از زمانی که ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت، اخراج های گسترده ای داشته و با مشکلات فنی متعددی مواجه شده است. بنابراین Yaccarino چیزهای زیادی برای تعمیر دارد.

یکی از همکاران سابقش به این نشریه گفت: “او مثل میخ های لعنتی سرسخت است و همیشه این شغل را می خواست.” “عالیه.”

بله، او تجربه و تمام شرایط لازم را دارد. یکی از آگاهان صنعت گفت ثروت توییتر به “کسی که بتواند با مردان دیوانه برخورد کند” نیاز دارد.

با این حال، هنوز هیچ تاییدی از سوی یاکارینو وجود ندارد.

آیا نام های دیگری نیز در این دوره حضور دارند؟

گزارش در بیزینس اینسایدر می‌گوید که صحبت‌های توییتر این است که الا اروین یکی از افراد مورد علاقه برای جایگزینی ماسک بود. او معاون اعتماد و ایمنی شرکت است.

این گزارش می‌گوید که او اواخر سال گذشته پس از اینکه راث با ماسک در مورد تلاش‌های توییتر در مورد سلامت پلتفرم اختلاف نظر داشت، جایگزین یوئل راث در این نقش شد.

ایروین در ژوئن 2022 به این شرکت پیوست و یکی از معتمدان ماسک است. او یکی از معدود مدیران ارشدی است که اخراج نشده است. اعتماد رئیس توییتر به او تنها از زمانی که سال گذشته این پلتفرم را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، افزایش یافته است.

چرا لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBC، احتمالا ایلان ماسک را برای مدیرعامل بعدی توییتر انتخاب خواهد کرد
بر اساس گزارش های رسانه ای، خودی های توییتر بر این باورند که الا اروین، معاون اعتماد و ایمنی این شرکت، می تواند جانشین ماسک برای این شغل شود. عکس فایل/AFP

ایروین یک وفادار سرسخت ماسک است. مطابق با ثروت، او در ایجاد تغییراتی در توییتر مانند حذف سیاست های اطلاعات نادرست بسیار مهم بوده است.

یکی از کارمندان به او گفت: «همه فکر می‌کنند که او خواهد بود بیزینس اینسایدر. یکی دیگر از آشنایان با این شرکت گفت که تاخیر در تاریخ شروع مدیرعامل جدید می تواند مربوط به زندگی ایروین باشد که در حال حاضر در سیاتل زندگی می کند و به سانفرانسیسکو، جایی که دفتر مرکزی توییتر در آن قرار دارد، نقل مکان می کند.

ایروین قبلاً در گوگل و آمازون کار می کرد، جایی که تمرکز او بر اعتماد و ایمنی در تبلیغات و مدیریت ریسک بازار بود.

نام دیگری که پیش از این در حال انجام است، استیو دیویس، مدیر عامل فعلی شرکت ماسک، زیرساخت و خدمات ساخت و ساز تونل، The Boring Company است. همچنین گفته می‌شود که او تمایل دارد تا زمانی که در شرکت با نوزادش می‌خوابد، پست برتر را به دست بگیرد و در تیتر اخبار قرار بگیرد. با این حال، اکنون که ماسک گفته است یک زن مسئولیت را بر عهده می گیرد، واضح است که دیویس این شغل را بدست نیاورده است.

گفته می‌شود، این توییتر ایلان ماسک است و شگفتی‌ها برای این دوره برابر شده‌اند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام