ارتباطات تاتا کبیر احمد شاکر را به عنوان مدیر مالی منصوب می کند تا در 21 اکتبر به عضویت وی در آید

شاکر تا همین اواخر مدیر مالی مایکروسافت هند بود. او مسئولیت را از Pratibha K Advani که پس از بیش از 5 سال از عضویت ارتباطات تاتا استعفا داده است ، عهده دار خواهد شد.

ارتباطات تاتا کبیر احمد شاکر را به عنوان مدیر مالی منصوب می کند تا در 21 اکتبر به عضویت وی در آید

تصویر پرونده کبیر احمد شاکر. LinkedIn

دهلی نو: ارتباطات تاتا روز سه شنبه انتصاب کبیر احمد شاکر به عنوان مدیر ارشد مالی را از 21 اکتبر اعلام کرد.

شاكر مسئولیت را از Pratibha K Advani كه پس از بیش از 5 سال از شركت استعفا داده است بر عهده خواهد گرفت.

در بیانیه شرکت گفت: “ارتباطات تاتا ، کبیر احمد شاکر را به عنوان مدیر مالی (CFO) خود منصوب کرده است. کبیر در 21 اکتبر سال 2020 به این سازمان ملحق می شود و مسئولیت مدیریت مالی استراتژیک شرکت ، از جمله روابط سرمایه گذاران را بر عهده خواهد داشت.”

شاکر تا همین اواخر مدیر مالی مایکروسافت هند بود.

MD و مدیر عامل شرکت Tata Communications AS Lakshminarayanan در بیانیه ای گفت: “من خوشحالم که از کبیر به تیم رهبری در ارتباطات تاتا استقبال می کنم. کبیر با وی تخصص گسترده ای را به همراه درک عمیق از مشاغل دیجیتال و استارتاپ ها به ارمغان می آورد.”

شاکر نزدیک به سه دهه تجربه رهبری در مدیریت مالی استراتژیک با تمرکز شدید بر رشد ، فرآیندهای قوی تجارت و اجرای عملیاتی در صنایع و جغرافیاهای مختلف دارد.

لاکشمینارایانان گفت: “از آنجا که این شرکت به دنبال اجرای چشم انداز جدید برای دستیابی به یک پیشگام جهانی در زمینه فعال سازی اکوسیستم های دیجیتالی است ، تجربه شاکر در هدایت برنامه های تحول و همچنین رشد سودآور و پایدار برای شرکت ارزشمند خواهد بود.”

قبل از مایکروسافت ، شاکر 23 سال را با Unilever در نقش های رهبری در سراسر جهان گذراند – به عنوان مدیر بودجه بین المللی در هلند ، مدیر مالی زنجیره تأمین جهانی در انگلیس ، مدیر مالی خانه و مراقبت های شخصی در هند و مدیر مالی جهانی برای هند دسته مراقبت از پوست در انگلستان.

“من از پیوستن به ارتباطات تاتا بسیار هیجان زده هستم. این شرکت عملکرد تجاری چشمگیری را نشان داده است که توسط بازار و سهامداران اصلی شناخته می شود. ارتباطات تاتا از یک استراتژی بلند پروازانه و بلند پروازانه و یک تیم رهبری قوی برخوردار است. من مشتاقانه منتظر پیشرفت شرکت هستم. استراتژی مالی و ارائه ارزش به سهامداران ، “شاکر گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.