استارت آپ یادگیری دیجیتال KopyKitab مبلغ نامشخصی را از سرمایه گذاران Pacatolus و دیگران جمع می کند

پلت فرم آموزش آنلاین KopyKitab با افزایش بودجه تازه از دور جدید بودجه ، جذب می شود.

KopyKitab مبتنی بر ed-tech مستقر در بنگالورو ، بودجه نامشخصی را از انبوه سرمایه گذاران موسسات و فرشته ها جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران از جمله Pacatolus (سنگاپور) ، Angels استنفورد (به سرپرستی Paula Mariwala) و دیگر سرمایه گذاران فرشته مانند Praveen Gandhi ، Jeenendra Bhandari ، Mohit Dubey و Manoj Mehta هستند. این شرکت تازه تاسیس از این جمع آوری کمک برای بهبود بیشتر بستر فناوری خود و بزرگ کردن دامنه آن در داخل اکوسیستم استفاده خواهد کرد. این آموزش شخصی و مجازی را برای آموزش عالی و آزمون های رقابتی ارائه می دهد.

KopyKitab که در سال 2014 توسط Sumeet Verma و Amit Shrivastava تاسیس شد ، پیش از این 2 میلیون دلار از CBA Capital ، Pacatolus و سایر سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده بود. استارتاپ ادعاها با 6 میلیون بارگیری برنامه ، بیش از 4.5 میلیون کاربر داشته باشید.

مدیر عامل و بنیانگذار KopyKitab ، Sumeet Verma گفت: داستان شما، “40،000 م،000سسه در هند با 60 درصد به علاوه شکاف در هیئت علمی با کیفیت و محتوای سرپرستی در یک بازار بسیار پراکنده وجود دارد. KopyKitab با تغییر رفتار مصرف کننده به دلیل همه گیری ، شاهد رشد گسترده ای بوده و 68 درصد از ترافیک ناشی از شهرهای Tier II و Tier III مدل کسب و کار ما را تأیید می کند. هدف ما پرداختن به بازار کم ارزش آموزش عالی است. “

سرمایه گذار فرشته Praveen Gandhi گفت داستان شما، “ما به مدل KopyKitab اعتقاد داریم و به همین دلیل از روزهای ابتدایی تیم حمایت کرده ایم. برخلاف سایر بازیکنان edtech ، KopyKitab بر خواسته های دانشجویان متمرکز است و تلاش می کند تا آنچه را که می خواهند برای پیشرفت و تحصیلات بیشتر بدانند ، به آنها ارائه دهد. این باعث می شود آنها بستر بسیار دانشجو محور باشند. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.