استارت آپ ReFit Global مستقر در دهلی بیش از 200 کرور روپیه از فروش گوشی های هوشمند دست دوم درآمد کسب کرده است.

استارت آپ ReFit Global مستقر در دهلی بیش از 200 کرور روپیه از فروش گوشی های هوشمند دست دوم درآمد کسب کرده است.

بسیاری از خریداران مایل به خرید یک گوشی هوشمند بازسازی شده هستند که ویژگی های بیشتری را نسبت به یک گوشی جدید با قیمت مشابه ارائه می دهد. عکس فایل.

استارت‌آپ ReFit Global که مستقر در دهلی است، فضای بازار فناوری نوسازی شده این کشور را غرق در طوفان کرده است و اکنون نفس خود را حبس کرده است… تنها با فروش گوشی‌های هوشمند دست دوم، بیش از 200 کرور درآمد کسب کرده است.

ReFit Global که توسط Saket Saurav و Avneet Singh تأسیس شد، دستگاه‌هایی را تهیه می‌کند که در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون و Flipkart مبادله می‌شوند. این شرکت همچنین گوشی هایی را از شرکت هایی مانند ویوو، اوپو و شیائومی دریافت می کند.

این تلفن های قدیمی سپس از طریق برنامه تشخیصی موبایل خود شرکت قرار می گیرند. این برنامه هر دستگاه را بر اساس 37 پارامتر بررسی کیفیت ارزیابی می کند.

مقالات مرتبط

تجارت الکترونیک

شرکت تجارت الکترونیک Meesho 251 کارمند خود را اخراج کرد که تقریباً 15 درصد از نیروی کار موجود است.

تجارت الکترونیک

مرکز علیه پلتفرم‌های تجارت الکترونیک برتر برای فروش گیره‌های زنگ هشدار کمربند ایمنی اقدام می‌کند

ReFit Global تاکنون موفق به فروش بیش از 15 میلیون تلفن همراه شده است. از مجموع فروش، 80 درصد دستگاه ها از Flipkart و بقیه از سایر پلتفرم های تجارت الکترونیکی تهیه شده است.

تلفن های هوشمند دست دوم بازسازی شده همیشه چالش کیفیت را به وجود آورده اند و این همان جنبه است که همیشه ثابت کرده است که هم برای فروشندگان و هم خریداران گوشی های هوشمند دست دوم یک محدودیت بزرگ است. این استارت آپ جدید راهی برای دور زدن معایب پیدا کرده و شکاف موجود در بازار را با موفقیت از بین برده است.

جالب توجه است که ReFit نه تنها تلفن های بازسازی شده را می فروشد، بلکه در زمینه لوازم الکتریکی قدیمی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و تهویه مطبوع نیز معامله می کند.

ReFit Global رشد 100 درصدی سال به سال را در درآمد ثبت کرده است. در واقع، درآمد این شرکت در بازار دستگاه های دست دوم هند طی چند سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

در سال مالی 18-2017، ReFit Global درآمدی معادل 8 کرور روپیه گزارش کرده بود که در سال مالی 19-2018 به 19 کرور روپیه افزایش یافت. در سال مالی 2020، این استارت آپ درآمدی معادل 44 کرور روپیه به ثبت رساند. موفقیت ReFit را می توان با این واقعیت ارزیابی کرد که درآمد آن در سال مالی 2023 از 200 کرور روپیه گذشت زیرا نزدیک به 500000 گوشی فروخت. این شرکت قصد دارد در سال مالی 2024، 350 کرور روپیه به عنوان درآمد کسب کند.

هند بازار امیدوار کننده ای در زمینه تجارت گوشی های هوشمند بازسازی شده است. با توجه به اینکه هنوز ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در کشور کم است، پتانسیل زیادی برای رشد بخش دستگاه های بازسازی شده وجود دارد. محبوبیت روزافزون گوشی های هوشمند دست دوم را می توان به افزایش قیمت فروش مدل های جدید نسبت داد.

بسیاری از خریداران مایل به خرید یک گوشی هوشمند بازسازی شده هستند که ویژگی های بیشتری را نسبت به یک گوشی جدید با قیمت مشابه ارائه می دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام